MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS Ruitersport

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.292 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jun 2020
MHS Ruitersport voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 apr 2023
prima winkel, reageert snel op vragen en problemen en lost ze op. Hun webshop werkte niet goed, werd binnen een paar uur na mn berichtje opgelost en gezorgd dat ik alsnog kon bestellen. En heeft veel spullen zodat je alles in een keer kan laten binnenkomen.

Voorheen altijd top ervaringen met MHS. Maar bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen. Telefonisch waren ze dagen niet bereikbaar, het bandje geeft aan dat je na de toon een bericht kunt inspreken, maar er volgt helemaal geen toon. Uiteindelijk een mail gestuurd inclusief foto’s. Toen werd ik gebeld door een medewerkster, zij gaf de tip om het artikel alvast als retour aan te melden, dat zou het proces enigszins bespoedigen. Helaas daarna ook weer dagen niets gehoord en inmiddels zit ik nog steeds met het verkeerde product in huis…..

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

Slecht!

IB
Iris B.
Zaanstad
Voordat het bij een pakketpunt was afgeleverd, was er een week voorbij. Terwijl erbij staat: levertijd 1-2 werkdagen. Maar als zij het zelf pas na een week bij het pakketpunt afleveren, is dat dus niet waar. Mailen heeft ook geen zin, want reactie blijft volledig uit.
NR
Nellie R.
Dreumel
Iets anders gekregen wat ik besteld heb. Een ander merk, diverse keren contact gehad, maar helaas niet voor reden vatbaar. Jammer!
PV
Patricia v.
heijningen
Met de Black friday zeggen ze 25% korting te geven, maar dat klopte niet. De deken is altijd die prijs

Bestelling nog altijd niet gekregen …

Bestelling nog altijd niet gekregen … Moet er veeeel te lang op wachten
Geen telefonisch contact lange levering Bestel niets meer
Het duurde lang voor mijn bestelling er was en ik heb geen antwoord op mijn mail gehad