Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

984 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.489 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Snelle levering. Goede producten. Prima, veilig verpakt
Snelle levering. Goed product en de prijs voordelig.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over snelheid van leveren, het door jou bestelde product en onze prijsaanbod. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie

Aanrader!

Mooi assortiment, goede service en snelle levering!
Snelle levering en goede service en top verpakt
Bestelling werd snel en zorgvuldig afgeleverd.
Bijna net zo snel als zelf naar de winkel!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. En dat de levering snel heeft plaatsgevonden. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Goede prijs, snelle en correcte levering
31 mrt 2024
Super, zoals beschreven en snel geleverd
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en jouw bestelde product. Hopende je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marie
Wederom betrouwbaar en snel geleverd
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je met onze service wederom tevreden bent. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelle levering en normale prijzen
Super service en snelle levering
30 mrt 2024
The customer service was perfect
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je onze customer service als perfect hebt ervaren. Wij hopen je in de toekomst weer op onze website te mogen verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelle levering en goed verpakt
Super snel en netjes afgeleverd

aanrader

snelle levering goed verpakt
Snelle bezorging en goedkoop
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over levering en onze prijzen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelle levering. Ruim aanbod.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en ons aanbod in de webshop. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelle en correcte levering
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je met de levering tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelheid en assortiment
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Goede en snelle service
Antwoord van Topdrinks
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Carla