RVS Products- Logo - Beoordelingen

RVS Products

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2024
RVS Products voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Echt een fijn bedrijf met goede producten, hoewel er tijdens de bestelling iets bij hun fout ging werd er meteen geschakeld, we kregen notabene een set sidebars voor onze Opel Movano volledig voor niets omdat we zo lang moesten wachten, wij vonden dat overdreven en hebben toen nog een front Bull-bar erbij besteld. Onze monteurs rijden nu in een hele dikke bedrijfswagen rond. Kortom top service bij dit bedrijf

Bestellen gaat goed duidelijke website. Ook de leverings condities zijn goed. Maar ik mis een aantal acties. Zoals als iets niet op voorraad is wordt de bestelling vast gehouden. Als ik om vraag of iets met voorrang verstuurd kan worden. Hoor ik niets meer. Jammer.

Beoordelingen voor RVS Products

26 apr 2024
goed en duidelijk
1 mei 2024
Wat een mooie review, dank u wel! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team

Had verkeerd product toegezonden gekregen en zie dat nu het nieuwe is toegezonden ik mag het vorige houden wat een service

Aan de service
ER
27 apr 2024
Snel geleverd.
1 mei 2024
Dank u wel voor deze uitstekende review! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
GT
Gerard T.
Kapelle
Gewoon goed.
25 apr 2024
aanbod
1 mei 2024
Dank u wel voor deze mooie review! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
3 mei 2024
Dank u voor deze mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Fijne dag gewenst. M.v.g. Het RVS-Products team
3 mei 2024
Dank u voor deze mooie review! Fijn dat onze inzet beloond wordt met zo'n tevreden klant. Een hele fijne dag gewenst. M.v.g., Het RVS-Products Team
30 apr 2024
1 mei 2024
Goedemorgen, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Fijne dag gewenst van het RVS-Products team
28 apr 2024
1 mei 2024
Goedemiddag, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
28 apr 2024
1 mei 2024
Dank u wel voor deze mooie review. Wij zijn blij met wanneer onze klanten zo tevreden zijn. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
SG
27 apr 2024
1 mei 2024
Heel fijn dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
FS
24 apr 2024
1 mei 2024
Dank u voor deze uitstekende review! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
21 apr 2024
1 mei 2024
Dank u wel voor deze mooie review. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
JV
Jaap v.
Delfgauw
19 apr 2024
18 apr 2024
22 apr 2024
De wachttijd voor een i.d.g. kant en klaar product vond ik vrij lang. Verder was alles oké. M.v.g.
1 mei 2024
Dank u voor uw review. Vervelend dat u de wachttijd als vrij lang heeft ervaren. Wij doen er alles voor om zo duidelijk mogelijk hierin te communiceren. Ook is op onze website een levertijd van de artikelen te vinden. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
3 mei 2024
Snellere levering niet vermelden dat het op voorraad is als het niet geleverd kan worden
17 mrt 2024

Super perfect !!

Als doe-het-zelver een unieke ervaring met RVS-Products: goed materiaal aan een zeer scherpe prijs, maar vooral de supervriendelijke service, de communicatie en de to the point ondersteuning zijn enorme pluspunten waarvoor je RVS-Products moet kiezen.