vikingchoice.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
vikingchoice.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vikingchoice.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 mei 2022
Het duurde wat langer voor de producten werden geleverd, dan dat ze op de site hadden aangegeven. Ik moest daar zelf over communiceren. Ook dat ik een mailtje kreeg dat binnenkort mijn kopersbescherming zou verlopen, gaf veel onzekerheid. Zou fijn geweest zijn als de kopersbescherming twee maanden zou zijn, dan heb je even wat langer zekerheid als het wat langer duurt voordat ze het pakket kunnen opsturen. Maar alles is gelukkig prima afgeleverd vandaag. Blij mee!

14 feb. 2022
This e-shop is a SCAM! I ordered my beanbag on the 1st February 2022 and paid for it the same day. Two weeks later - I am still waiting for the delivery! I cannot believe it! I tried writing emails, WhatsApp, online chat on website but no-one is able to sort out my delivery. All I get are automated emails (confirmation and feedback survey). In the meantime, I got four packages from other senders so my address can't be the issue. When I finally managed to speak to a person on phone, they promised me to send my order right away. Three days later - still nothing! I spent hours trying to get my package delivered. They only took my money, I doubt the package ever left their warehouse. I do NOT recommend shopping there! Be sure to read Google Reviews before placing your order, I am not alone who never got their order.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

16 sep. 2022
Wat ik heel erg goed vond was, nadat ik online had besteld, werd ik na ongeveer anderhalf uur gebeld door Floris, die me vroeg of ik de bestelling in één keer of in tweeën wilde omdat ik 2 items had besteld en er op dat moment maar één was. Dat is een geweldige service. Super om dan ook persoonlijk contact te krijgen en geen mail. Dat is een 10 waard. Hartelijk dank, ook tevreden met de items.
13 okt. 2022
Bedankt voor uw compliment en beoordeling.
20 sep. 2022
Mijn zoontje heeft een trampoline voor zijn verjaardag gekregen. Ziet er super uit & bevalt ontzettend goed! Alleen de bouwtekening had iets duidelijker gemogen
13 okt. 2022
Bedankt voor uw feedback. Wij nemen dit mee om eens te kijken naar de bouwtekening.
24 sep. 2022
mooie trampoline van viking, alleen jammer dat jullie geen hoezen verkopen om de trampoline in de winter volledig af te dekken
13 okt. 2022
Bedankt voor uw feedback. Snap uw teleurstelling daarin! Wellicht wordt dit in de toekomst toegevoegd aan ons assortiment.
29 aug. 2022
Dat onze kleinzoon heel erg blij was omdat hij weer "springen" kon .
15 sep. 2022
Duidelijke beschrijving van het product en snelle levering.
7 sep. 2022
Eenvoudig online bestellen, super snelle levering.
7 sep. 2022
was snelle levering zoals vermeld op de site
30 aug. 2022
Optijd en duidelijk
3 sep. 2022
28 aug. 2022
23 aug. 2022
Het was niet duidelijk vermeld op welke datum mijn bestelling zou worden geleverd in de mail terwijl er wel werd verwezen vanwege het verlopen van de afleverdatum. DHL weigerde om de bestelling op 1 hoog te leveren. Zeer vervelend! Dit was ook niet aangegeven tijden het bestellen.
24 aug. 2022
van Ad v.
Mooie kwaliteit kussen, alleen jammer dat voor 15.00 u bestelt de volgende dag in huis niet wordt nagekomen. Had dit artikel in het weekend besteld en pas op woensdag binnen.
1 aug. 2022
De trampoline was niet veilig meer maar met deze band. Is het weer helemaal veilig! De kleuren zijn ook erg mooi en vrolijk!
13 okt. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en foto! Leuk om te zien dat dit mooi past!
10 aug. 2022
Prachtige trampoline, goede kwaliteit. Netjes geleverd
4 aug. 2022
De levering was super,jammer dat het zo lang duurde Mvg carine
24 aug. 2022
Alles was in orde en snel geleverd
27 aug. 2022
Super quality en snel leveren
5 aug. 2022
Snelle levering alles in orde
30 jul. 2022
Gewoon top