vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Prachtig bankje en goede service, snelle levering
snel geleverd en n goede kwalitwit
Netjes verpakt en geleverd.
Prima service en op tijd geleverd
Het product is zoals ze het beschrijven. En snel geleverd!
Bestelling komt overeen met afbeelding en beschrijving. Slechts een paar dagen moeten wachten voor de levering
Nog nooit zo’n snelle bezorgservice gehad! Om 15:00 besteld, en volgende dag om 13:00 al binnen, de home gym is uitstekent! Zeker voor zijn lage prijs. Minder dan €300 ! Helemaal blij mee. Alle sportscholen zijn op dit moment gesloten maar ik heb nu mijn eigen mini sportschool, vele oefeningen mee te doen! Zoals borst / schouder / armen / rug / bovenbenen
Ik ben heel tevreden
Snelle levering, home gym krachtstation naar verwachting, goede pris-kwaliteit verhouding. Overal heel tevreden met de aankoop en met de service!
De gebruiksaanwijzing is erg minimaal. Je kan niet zien welke bout gebruikt moet worden. Het was een heel gepuzzel om hem in elkaar te zetten. Tevens geen oefingen erbij gekregen helaas. Gr Rosetta
Binnen 2 dagen in huis zoals omschreven.. Loopband is stevig en het geld meer dan waard..
Service kan ik nog niet beoordelen omdat ik daar nog geen gebruik van kon maken. Negatief: de loopband weegt duidelijk verl meer dan 63 kg, eerder 93. Duidelijk 2 of 3 personen nodig om hem te tillen.
Razend snelle levering
Goede machine, montage handleiding mag wel iets beter zeker conform de kabels. Maar je kan bijna alle spiergroepen toch trainen, top voor in de ze covid tijd.
Ziet er prima uit is helaas niet goed bruikbaar voor mn zoon daar hij een lengte heeft van 205 cm maar houden hem wel hadden we zelf beter naar afmetingen moeten kijken m.v.g. a. Jeninga
De levering van ons product was echt superrrr snel, mijn complimenten daarvoor. Klantenservice was makkelijk te bereiken en ik kreeg snel antwoord op mijn vraag. wij hebben een stapelbed voor onze jongens, gebruiksaanwijzing was iets wat minder duidelijk maar we zijn er uit gekomen! jammer dat de wieltjes onder onze bedlade zijn afgebroken. verder TOP hoor! Ik zou er nog eens bestellen!
Alles verliep goed.
Een stevige mat
Snel geleverd en een goede prijs kwaliteit! Super fijn logeermatras voor kinderen.
Snelle service en goed product, alleen jammer,er was beloofd van een half uurtje voor aankomst te bellen en dat is niet gebeurd