vikingchoice.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.955 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
vikingchoice.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Supersnelle levering in Belgie ! We wensten een extra opvouwbare (goede) matras voor onze logerende kleinkinderen in het weekend van 26-08-2023, en bestelden die op woensdag 23-08-2023 bij Viking Choice. Volgens het verzendingschema was de levering pas maandag 28-08-2023 in Belgie. Maar, reeds vrijdagmiddag 25-08-2023, belde GLS aan onze voordeur met de matras! Zeer tevreden over de supersnelle levering in Belgie ! Ons kleinkind sliep als een roosje op onze VIKING CHOICE Matras Opvouwbaar 195x80x15cm !

26 sep 2023
Stoel besteld, duurde heel lang. Na verschillende telefoongesprekken uiteindelijk na meer dan een maand ontvangen. Bleek stoel ook nog eens defect te zijn. Gebeld, foto gestuurd, weer gebeld…….. Sta weer in de wacht…….. Ben er helemaal klaar mee.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

Prima apparaat alleen de Nederlandse gebruiksaanwijzing ontbrak. Er was wel een Poolse gebruiksaanwijzing toegevoegd. De Engelse beschrijving via de link was niet compleet. Juist bij de gebruiksaanwijzing stopte ook de Nederlandse beschrijving. De translation Eng-Ned die ik van jullie medewerker heel vriendelijk doorgestuurd had gekregen was een grote brei zonder leestekens. Ik heb de gebruiksaanwijzing zelf op een duidelijke volgorde gezet. Daarna kon ik met het toestel aan de slag.

kaptafel

Snelle levering van de kaptafel. Bij levering was de spiegel helaas gebroken maar na een mailtje werd het keurig opgelost en kreeg ik met 2 dagen een nieuwe spiegel binnen.
RN
In de beschrijving stond geschreven dat je het looptempo kon bedienen bij de handvaten dat bleek dus niet het geval te zijn.

Ontvangen Informatie van…I.M van der Dijs

Ontvangen Informatie van Klantenservice; duidelijk, compleet en beleefd.
Slecht ervaring gehad met Vikingchoice.nl Bestelling veel te laat gekomen en ik heb het beschadigd ontvangen, onprofessioneel medewerkers, De bezorger let het Bestelling achter voor de deur, het duurt ook rond twee weken om het retournering te oplossing. Ik ga nooit bestellen van dit website

Zeer tevreden, mooie prijs/kwaliteit

Keurige levering in goed overleg, product (houtkachel) voldoet uitstekend (beter dan verwacht voor de prijs),
Zeer snelle levering. Mooie trampoline randen voor een lage prijs
LD
18 jan 2024

verkopen items die ze niet kunnen leveren

Een transportkar besteld op 21 december 2023 waarbij vermeld stond dat de levertijd 1 a 2 weken was, enige vertaging door de drukke nieuwjaarsperiode was mogelijk. nu op 29 januari 2024 nog steeds niets ontvangen, communicatie daar omtrent krijg je niet als je er zelf niet om vraagt, telkens een antwoord met een nieuwe leveringstijd die ze opnieuw niet kunnen nakomen. Dus totaal niet communicatief en steeds valse beloftes!
Na 3 weken nog niets ontvangen, na 20 mails heen en weer is ons pakker verloren of nog niet verzonden, wie zal het zeggen, GLS of Vikingchoice spreken zich allebei tegen ! Week geleden beloofd dat we een terug betaling krijgen, ondertussen weer een mail dat ze eerst op de koerier moeten wachten. Nooit meer zien ze ons hier terug

Bestelling incompleet en beschadigd bezorgd, maar wel tot een oplossing gekomen

De ei stoel was niet volledig bezorgd (geen kussens) en een onderdeel was beschadigd bezorgd. Nalevering kon niet, omdat ei stoel niet meer op voorraad was. Uiteindelijk een eerlijke en reële compensatie gekregen. Het contact verliep wat moeizaam en het duurde even voordat er een juiste oplossing geboden werd. Maar uiteindelijk dus deel van aankoopbedrag terug ontvangen. Dus toch drie sterren.
AD
A d.
Leeuwarden
13 jan 2024
Het is een prachtig stoeltje precies als op de afbeelding. Alleen had ik hem 1 dec besteld en er stond 1 a 3 weken en we kregen de stoel 8 januari. Was een beetje jammer anders had ik hem eerder besteld. Was voor de kerst.

Houtkachel

Ik zou het niet weten wat beter kan. Kachel staat nog niet op zijn plek, maar alles gecontroleerd en is prima.

Top.

Ik kon een dag na mn bestelling probleemloos telefonisch de order wijzigen.
13 jan 2024
Spullen sneller geleverd dan aangegeven en voelen stevig en betrouwbaar.
snelle levering, mooi bed