vikingchoice.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
vikingchoice.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vikingchoice.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

370 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 mei 2022
Het duurde wat langer voor de producten werden geleverd, dan dat ze op de site hadden aangegeven. Ik moest daar zelf over communiceren. Ook dat ik een mailtje kreeg dat binnenkort mijn kopersbescherming zou verlopen, gaf veel onzekerheid. Zou fijn geweest zijn als de kopersbescherming twee maanden zou zijn, dan heb je even wat langer zekerheid als het wat langer duurt voordat ze het pakket kunnen opsturen. Maar alles is gelukkig prima afgeleverd vandaag. Blij mee!

14 feb. 2022
This e-shop is a SCAM! I ordered my beanbag on the 1st February 2022 and paid for it the same day. Two weeks later - I am still waiting for the delivery! I cannot believe it! I tried writing emails, WhatsApp, online chat on website but no-one is able to sort out my delivery. All I get are automated emails (confirmation and feedback survey). In the meantime, I got four packages from other senders so my address can't be the issue. When I finally managed to speak to a person on phone, they promised me to send my order right away. Three days later - still nothing! I spent hours trying to get my package delivered. They only took my money, I doubt the package ever left their warehouse. I do NOT recommend shopping there! Be sure to read Google Reviews before placing your order, I am not alone who never got their order.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

21 nov. 2022
Geweldig snel ontvangen. Heb nog nooit zo’n groot product binnen 1 dag ontvangen. En supernetjes verpakt. Ben heel blij mee! Heb een kinderbedje gekocht, die ik nog in elkaar moet zetten. Dus vandaar 1 ster minder, kan pas daarna eigenlijk 100% beoordelen. Was bang door de negatieve beoordelingen om hier te bestellen. Maar goed ontvangen. En nu snel in elkaar zetten!
5 nov. 2022
Product is perfect, wel jammer dat Nederlandse gebruiksaanwijzing ontbreekt. Bedrijf dat de bezorging van het product uitvoerde was ronduit slecht:
Bedankt voor uw beoordeling!
Duidelijke communicatie. Product gekregen zoals ook op de afbeeldingen. Kwaliteit zelfs beter dan verwacht.
Antwoord van vikingchoice.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling.
Klantenservice goed bereikbaar. Ondanks drukte toch redelijk snel geleverd. Mooie producten.
10 nov. 2022
Snelle levering. Matras ziet er goed uit. Nog niet uit kunnen proberen dat komt nog.
Bedankt voor uw beoordeling!
ziet er goed voor die prijs, en snel geleverd.
8 nov. 2022
Mooie mand, goed verpakt en lekker snel
goede communicatie + snelle levering
9 nov. 2022
Antwoord van vikingchoice.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling!
11 nov. 2022
👋👋👋
Bedankt voor uw beoordeling
17 nov. 2022
15 nov. 2022
8 nov. 2022
13 okt. 2022
Snel geleverd, en alles compleet. Montage-instructies niet makkelijk te volgen maar Ik kwam er wel uit. Bed is precies wat Ik wilde.
13 okt. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u er niet helemaal uitkwam. Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent met het bed!
18 okt. 2022
Een mooie trampoline die snel geleverd werd. Makkelijk in elkaar te zetten. Mijn kinderen zijn er dolgelukkig mee!
3 nov. 2022
Alles was netjes en goed geordend verpakt
24 okt. 2022
Een complete schande. Aangezien er geen nulster is, kan ik maximaal 1 ster geven. Ik heb hier 2,5 maand (21 augustus) geleden een dumbbellset gekocht. maar ze hebben mijn pakket nog steeds niet verzonden. Ik heb het pakket vandaag (01 november) ontvangen. Als ik het uit China had gekocht, zou het in dezelfde tijd zijn aangekomen.
16 sep. 2022
Wat ik heel erg goed vond was, nadat ik online had besteld, werd ik na ongeveer anderhalf uur gebeld door Floris, die me vroeg of ik de bestelling in één keer of in tweeën wilde omdat ik 2 items had besteld en er op dat moment maar één was. Dat is een geweldige service. Super om dan ook persoonlijk contact te krijgen en geen mail. Dat is een 10 waard. Hartelijk dank, ook tevreden met de items.
13 okt. 2022
Bedankt voor uw compliment en beoordeling.
20 sep. 2022
Mijn zoontje heeft een trampoline voor zijn verjaardag gekregen. Ziet er super uit & bevalt ontzettend goed! Alleen de bouwtekening had iets duidelijker gemogen
13 okt. 2022
Bedankt voor uw feedback. Wij nemen dit mee om eens te kijken naar de bouwtekening.