vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

1.116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Klaptafel gekocht. Levering duurde ruim een week. Was het wachten meer dan waard. Kwalitatief goed product.
Zeker tevreden levering ging eigelijk niet goed wij moesten zelf ophalen wegens waar ik woon ze zijn bezig met weg en alle wegen waren gesloten maar ik ben tevreden bedank
Levering duurde langer dan verwacht maar na een mail naar de klantenservice had ik de bestelling snel in huis.
Een maand na mijn order had ik de fietskar pas binnen. Ik ben zelf erachteraan gegaan en kwam er toen achter dat de fietskar nog niet verzonden was. Dat was wel een minpuntje. Uiteindelijk toch binnen gekregen. Verder een prima fietskar. Verwacht geen topkwaliteit voor deze kar en de gebruiksaanwijzing is in het Russisch. Daar was de prijs ook naar.
zeer snelle levering de volgende al in huis, zat goed verpakt . de loopband was snel in elkaar te zetten. (alleen jammer dat de handleiding in het pools was dat kan ik niet lezen) verder een prima loopband we maken er goed gebruik van.
De levering was snel ook naar België. De kwaliteit prijs verhouding zeer goed.
Prima levering
Overzichtelijk, goed product, beetje goedkope materialen
Niks aan toe te voegen
De bestelde trampolinerand vond ik hier het goedkoopst en voldeed aan mijn verwachtingen.
Het product is snel verzonden, echt heeft de meneer van DPD het pakket lang in de auto gehouden waardoor ik er 4 dagen op gewacht heb. Het product voldoet aan de verwachtingen.
Top service!!
Binnen 1 dag bezorgd zeer goedkoop voor goede kwaliteit top!!! Goede telefonische hulp uitstekend bedrijf ben erg tevrede
Aangegeven dat wij donderdag en vrijdag niet thuis waren , kreeg netjes mail dat de datum bezorgen maandag 1 maart zou zijn. Pakket is toch donderdag bij de buren neergezet Jammer!!
Snelle levering en een goed product.
Zeer snelle levering
Dit bedrijf kan je echt zeker vertrouwen op een goede service en top kwaliteit. Groentjes een tevreden klant.
Alleen heel jammer dat de handleiding in t pools ofzoiets was Dacht doe het aan de hand van de plaatjes maar ook die waren erg onduidelijk Verder is het goed alles compleet en m’n zoontje happy
Helemaal super , netjes geleverd en alles compleet en overzichtelijk ingepakt Onze dochter is er super blij mee
Ben zeer tevreden met mijn bestelling, goed product en goede service. Hulplijn is heel vriendelijk en heeft verstand van zaken.