vikingchoice.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-1-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
vikingchoice.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vikingchoice.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-1-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

469 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Top! Fijn en mooi bedje. Onze dochter is er heel blij mee. Ik had een vraag over de lattenbodems daar kreeg ik direct en duidelijk antwoord op. Er hoeft geen extra lattenbodem bij gekocht te worden. Wij hadden speciale wensen bij het bestellen omdat we gingen verhuizen. Geen probleem! Vriendelijk geholpen en precies als afgesproken geleverd. Echt top! Aanrader en ook niet duur.

This e-shop is a SCAM! I ordered my beanbag on the 1st February 2022 and paid for it the same day. Two weeks later - I am still waiting for the delivery! I cannot believe it! I tried writing emails, WhatsApp, online chat on website but no-one is able to sort out my delivery. All I get are automated emails (confirmation and feedback survey). In the meantime, I got four packages from other senders so my address can't be the issue. When I finally managed to speak to a person on phone, they promised me to send my order right away. Three days later - still nothing! I spent hours trying to get my package delivered. They only took my money, I doubt the package ever left their warehouse. I do NOT recommend shopping there! Be sure to read Google Reviews before placing your order, I am not alone who never got their order.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

Wat ik heel fijn vindt was de snelle levering en de uiteindelijke zandbak. Wat tegenvalt is de handleiding in het Pools. Het te kleine grondzeil. De afwijkende planken waardoor de zandbak niet sluit. Wij hebben aanvullend worteldoek gekocht en daar de bodem mee bekleed. Nu de zandbak af is hebben onze 17 maanden oude mannen heerlijk gespeeld onder het zeiltje. De bankjes worden waarschijnlijk volgend jaar pas gebruikt.
Snelle verzending alleen klopte de inhoud niet helemaal, waardoor het bed niet in elkaar paste. Gelukkig een handige vriend die met extra gaten en schroeven en een nieuwe lat het toch in elkaar kreeg.
De bestelde tuinkas ontving ik binnen enkele dagen. Ziet er goed uit en staat al in de volkstuin De tomaten staan er al in. Ik ben er blij mee!
Snelle levering, goede service. Het product is van minimale kwaliteit. Maar dat was wellicht te verwachten gezien de prijs..
Bestelling goed ontvangen , enkel het kussen is niet de rode maar een beige en dat vinden we jammer.
week te laat geleverd,maar verder alles prima
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Een hangmat besteld en deze is top! En zeker voor het geld, maar de weg er naar toe kan sterk verbeterd worden... Besteld en levering zou 3-7 dagen zijn - na ruim 1.5week toch maar eens contact gezocht. En het zou die week erop worden verzonden. Prima, dan wachten we nog wel. Eind van de week helaas nog niks en toen na deze week weer ZELF een bericht gestuurd. Er waren leveringsproblemen en onderbezetting van het bedrijf vandaar dat reacties zolang duurde aldus hun. Toen ging het vrij snel.. en kwam eindelijk de hangmat! Helaas.... hier zat geen gebruiksaanwijzing bij en in elkaar gezet naar eigen inzict. Helaas een bout wel verkeerd gedaan en zelf direct al moeten vervangen daardoor. Gezien de lange reactietijd dit ook zelf gedaan tot ik niks kon vinden. Uiteindelijk bericht gedaan, maar toch zelf uiteindelijk gefixt en na 5 dagen kreeg ik ineens bericht worry voor de late reactie. Er kan dus echt wel sterk wat verbeterd worden... Qua product goed dus als je geduld hebt prima, maar als je het snel nodig hebt zou ik hier niet bestellen gezien je niet van de leveringstijd uit kan gaan en jezelf er achter aan moet gaan in plaats van op de hoogte gehouden te worden.
Op 6 mei hangmat besteld en betaald, met levertijd 1-2 weken. Op 20 mei nog geen bericht van verzending en daarom mail gestuurd met verzoek om informatie. Geen reactie, wel een mail ontvangen met vraag of mijn product bevalt? Op 23 en 24 mei tevergeefs geprobeerd te bellen met Vikingschoice (bandje meldt bereikbaar tussen 09.00- 1700u maar klopt niet). Op 25 mei telefonisch met mevrouw gesproken die meldt dat doek van de hangmat bij hen binnen is, maar palen voorlopig niet. Haar reactie op mijn mededeling dat bovenstaande zaken geen vertrouwen wekken en ik inmiddels twijfel over de aankoop, is dat het zeer druk is en hun verstuurde mail of de aankoop bevalt nou eenmaal automatisch is. Ook geen excuus over vertraagde levertijd of foutieve bereikbaarheidsinfo per telefoon, wel stemverheffing en snauwen, waarna ik heb gemeld mijn geld zo snel mogelijk retour te willen krijgen. Dat kon alleen als ik een mail met dat verzoek zou sturen. Direct daarop een mail gestuurd en 7 dagen later mijn geld retour ontvangen op 2 juni.
Het duurde wat langer voor de producten werden geleverd, dan dat ze op de site hadden aangegeven. Ik moest daar zelf over communiceren. Ook dat ik een mailtje kreeg dat binnenkort mijn kopersbescherming zou verlopen, gaf veel onzekerheid. Zou fijn geweest zijn als de kopersbescherming twee maanden zou zijn, dan heb je even wat langer zekerheid als het wat langer duurt voordat ze het pakket kunnen opsturen. Maar alles is gelukkig prima afgeleverd vandaag. Blij mee!
Super snel levering! Omdat ik 2 x niet thuis was werd de bestelling retour verzonden. Gebeld met klantenservice en de volgende dag thuis ontvangen! Super tevreden
van p.h v.
het buizen frame zag er goed uit maar het zeel wat er om heen moet viel er tegen was niet mooi om te spannen leek wel wat te groot verder was alles goed
van Jan V.
Snel bezorgd wel in 2x, goede instructies. Redelijk makkelijk in elkaar te zetten. Grote, kwalitatieve trampoline. Nergens goedkoper.
Correcte en snelle levering. Duidelijke communicatie per mail.
Snelle levering, duidelijke gebruiksaanwijzing.
Snelle levering en product is zoals beschreven.
Zeer snelle levering Artikel goed verpakt
Snelle levering en mooi product