Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

30 jun 2023
De extensions zijn naturel, goed te bevestigen. De meer blonde varianten worden wat sneller droog, dus dan wat meer verzorgingsproducten nodig.

9 jul 2023
Eerst en vooral had ik staaltjes gevraagd van bepaalde kleuren. Ik ben namelijk echt grijs-assig van haar. Dus is altijd een uitdaging. Het staaltje blende perfect met mijn haar. Toen heb ik alles aangkocht voor de tape extensions en de tape extensions zelf ook. Toen ik de verpakking opendeed, wel wat teleurgesteld. Was absoluut niet zo assig-grijs of op het staaltje. Was meer echt naar de bonde as tint. Heb deze gekleurd en kleuring heel goed aangepakt. Maar vind wel als je geld steekt in staaltjes het jammer is dat je dan toch nog het haar moet kleuren wat ook terug geld kost.. De staaltjes kloppen niet en dat is niet juist of toch zeker van het nummer 1003. Het haar zelf is wel goed van kwaliteit. En ook niet beschadigd van de kleuring (was met 10 volume). Tape blijft ook goed plakken. Maar zoals ik zei, jammer dat je betaalt voor het staaltje als het dan toch niet overeen komt met de extensions.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

EN
Eb N.
Arkel
4 jun 2024
Jullie 10% actie zijn top maar 5,00 verjaardagskorting kan beter.
28 mei 2024
Snelle reactie op vraag
23 mei 2024
6 mei 2024
Ik ben erg tevreden over de bonding extensions van Greathair en gebruik ze al 10+ jaar. Niets dan positiefs te melden over de kwaliteit van het haar!
17 mei 2024
Zeer snelle levering en prima handige haartools. Alles netjes geleverd op tijd. Zeer tevreden over!
3 mei 2024
Fijne producten en snelle levering
21 mei 2024
5 mei 2024
24 apr 2024
13 apr 2024
Ik draag al 5jaar extensions met mijn vorige extensions deed ik zeker 10-12 maanden ik heb ze alrikdtgoed verzorgd met producten enz. Nu dacht ik eens hier te bestellen de extensions van greathair zelf. Nu ben ik echter diep teleurgesteld want da extensions verliezen enorm veel haren en klitten best wel ookal gebruik ik de producten die jullie erbij verkopen en vindt dit eigenlijk absoluut niet kunnen want heb er toch ook een mooi bedrag voor betaald.
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
16 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me dat je deze problemen hebt ondervonden met onze extensions. Ik begrijp volledig hoe frustrerend het is wanneer de extensions niet naar wens zijn. We willen deze kwestie graag voor je oplossen en zullen contact met je opnemen via e-mail om verdere details te bespreken en een passende oplossing te bieden.
3 apr 2024
Snelle levering, goed ingepakt