Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.974 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 feb. 2022
Great Hair Extensions - greathairextensions.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt. 2023
De kleuren zijn perfect. Ik heb een duo kleur met een chocolade bruin en goud blond. Ik heb 5 pakjes genomen van 50 cm. Alles zit er perfect in. Ik heb ook een krultang besteld omdat ik van nature een slag/krul heb . Het zou fijn zijn als er in de toekomst ook van Great Hair een tape extensions met slag of matige krul zou zijn. Maar dat neemt niet weg van de tevredenheid die ik heb . Ik ben enorm blij met de keuze om greathair tape extensions te nemen .

9 jul. 2023
Eerst en vooral had ik staaltjes gevraagd van bepaalde kleuren. Ik ben namelijk echt grijs-assig van haar. Dus is altijd een uitdaging. Het staaltje blende perfect met mijn haar. Toen heb ik alles aangkocht voor de tape extensions en de tape extensions zelf ook. Toen ik de verpakking opendeed, wel wat teleurgesteld. Was absoluut niet zo assig-grijs of op het staaltje. Was meer echt naar de bonde as tint. Heb deze gekleurd en kleuring heel goed aangepakt. Maar vind wel als je geld steekt in staaltjes het jammer is dat je dan toch nog het haar moet kleuren wat ook terug geld kost.. De staaltjes kloppen niet en dat is niet juist of toch zeker van het nummer 1003. Het haar zelf is wel goed van kwaliteit. En ook niet beschadigd van de kleuring (was met 10 volume). Tape blijft ook goed plakken. Maar zoals ik zei, jammer dat je betaalt voor het staaltje als het dan toch niet overeen komt met de extensions.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

Blij met de tape-in extensions, blijven goed zitten en voelt goed, de kleur had ik iets donkerder verwacht, maar verder prima extensions
Levering, kwaliteit, alles is prima. Heel tevreden.
Super
27 dec. 2023
Kwalitatief erg goede extensions voor een zeer nette prijs! Snelle levering en ook heel tevreden over de klantenservice.
17 jan. 2024

Professioneel

Hulpvaardig, professioneel, vriendelijk, leuke samenwerking, snelle levering prijs/kwaliteit Top
26 dec. 2023
Aanbod is prima, de site echter irritant traag.
5 jan. 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met onze website te delen, en we betreuren het dat de snelheid niet aan je verwachtingen voldeed. Op het moment dat je de trage prestaties van onze website hebt ervaren, was er toevallig net een update uitgevoerd. Helaas heeft deze update onbedoeld invloed gehad op de snelheid van de site. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze excuses voor eventuele frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om een soepele en efficiënte online ervaring te hebben. Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
28 dec. 2023
Makkelijk inzetbaar
17 jan. 2024
8 jan. 2024
3 jan. 2024
28 dec. 2023
26 dec. 2023
8 jan. 2024

Stijltang doet de krullen niet weg… te…

Stijltang doet de krullen niet weg… te gladde plaat
9 jan. 2024
Wat vervelend om te horen dat de stijltang niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen later op de dag contact met je opnemen om advies en tips te geven. Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
8 dec. 2023
Super service Alleen zou het voor mij handiger zijn als je bezorg bedrijf zelf kan kiezen heb zelf telkens met dhl niet geen goede ervaring dozen komen kapot aan of het wordt toch geleverd bij de buren
19 dec. 2023
Bedankt voor je review. Het is momenteel alleen mogelijk om bij ons een bestelling te plaatsen met DHL. We nemen contact met je op om te kijken of wel nog wat voor jou kunnen betekenen.
7 dec. 2023
Supermooi haar en snel geleverd. Het zou fijn zijn als er bij de bestelling meteen ook de optie bestellen extra tape zichtbaar wordt. Ook voor particulieren. Deze heb ik nu elders apart besteld.
8 dec. 2023
Bedankt voor je review! We proberen het zo duidelijk mogelijk aan te geven op onze webshop. We nemen contact met je op om te kijken hoe we dit nog meer zichtbaarder kunnen maken voor andere klanten!
19 dec. 2023
Zorgen dat er voldoende voorraad aanwezig is. Zodat je niet weken op je bestelling hoeft te wachten
19 dec. 2023
Beste Sanne, We vinden het erg vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Deze kleur weave is inderdaad erg populair waardoor we sneller door onze voorraad waren dan verwacht. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Mirjam - Great Hair Extensions
7 dec. 2023
Super service ! Alleen de kleuren van de extensions mogen beter zichtbaar worden.
8 dec. 2023
Bedankt voor je review! Voor het bepalen van de juiste kleuren, adviseren wij een kleursample of kleurenring te bestellen. Foto's kunnen al snel afwijken door verschillende beeldschermen en instellingen van apparaten.
20 dec. 2023

Goede kwaliteit haar extensions

Ik bestel al jaren Great Hair Extensions, goede kwaliteit echt top!
10 dec. 2023
goed en snel; handelen erg tevreden, soms ook korting top
12 dec. 2023
Snel binnen , reageren altijd op al je vragen