vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.884 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.081 beoordelingen in totaal

2 jul 2023
Het allerfijnste is dat er regelmatig acties zijn, omdat dat een beetje lucht geeft aan de hoge kosten die je als zelfstandig kunstenaar hebt. Gaan jullie daar vooral mee door! Wat ook heel fijn is , is dat die kortingen voor een langere tijd gelden. Je kan de tijd nemen om rustig in je atelier uit te zoeken wat je nodig hebt. Je hebt niet altijd de gelegenheid om snel te komen en soms heb je ook de auto nodig, voor doeken of lijsten mee te nemen enzo.en de auto is niet altijd beschikbaar. De winkel is ruim opgezet, en lekker rustig, geen harde muziek of zo ,dat maakt het winkelen bijzonder aangenaam. Ook leuk zijn de workshops , (dwz, die gratis zijn) daar heb ik laatst nog een van gedaan en een mooie doos Caran D'ache aquarelpotloden gekocht. Dit was in de vestiging in de stad maar daar ga ik graag heen voor zoiets. De beste medewerker vind ik Marko. Hij is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Een pluim voor hem! Groet, Anneke

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Mijn ideale match

Als je als artiest iets nodig hebt, je vindt het in hun zeer uitgebreide online webshop, goeie prijs, goeie kwaliteit, goeie service. Ik blijf al jaren een trouwe klant. En ach: de Mussini verf wordt enkel nog in de kleine tubes verkocht, en laat dat nu net mijn favoriete olieverf zijn...Noodgedwongen en spijtig ben ik die dus elders gaan zoeken. Dit is een minuscuul verbeterpuntje, althans vanuit mijn klein perspectief.
JP
Josien P.
Middelburg
3 jun 2024
Zeer ruim assortiment, voldoende snelle belegering, alles correct conform pakbon en bestelling en zonder schade, dus kan nauwelijks beter. Hooguit één dingetje: soms duurt de levering wel lang. Voor mij is 48 uur heel acceptabel, maar veel langer soms niet. En het is meer de onzekerheid: soms heel snel en soms dagen.
26 mei 2024

Highly recommended art supply shop

I’ve placed already several online orders at Van Beek Art supplies. All arrived fast, complete, carefully packed. Correct VAT invoices were received. And almost unmatched pricing. I wish some products which are out of stock come back. :)) Some Golden Open acrylic paints and Sennelier oil sticks. Thank you.
MW
michel w.
wommelgem

Verschil in prijzen is hoog

In eerste plaats is de verf van Amsterdam niet zo uitgebreid te vinden en meestal prijzig ! Bij action kost deze net geen 2 euro voor een 400 ml tube ? De kleuren zijn beperkt maar wat een prijsverschil !! Bij van beek zijn vele kleuren beschikbaar.
YT
Yvonne T.
Apeldoorn
27 mei 2024

Van uitpakken tot plaatsen

Snelle levering van mijn Boston schildersezel. Nu de schildersezel staat ben ik blij dat ik, van alle soorten, de juiste keuze voor mij heb gemaakt. Tip: zet het samen met iemand in elkaar, dan ben je met een uurtje klaar en kun je beginnen...
PS
Paula S.
Haarlem, Nederland

Hulp bij late bezorging door postnl

De bezorging door postnl duurde heel erg lang en daarover heb ik een bericht gestuurd naar Van Beek. Daar heeft iemand voor mij contact opgenomen met postnl en gelukkig werd toen het pakket nog diezelfde avond aan huis bezorgd.
18 mei 2024

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en ruim aanbod

Van Beek is mijn favoriete winkel op het gebied van schildermaterialen. Ze hebben er een ruim assortiment en regelmatig goede aanbiedingen. Alles wordt netjes ingepakt en snel verzonden.
+ snelle levering + prima klantendienst - doek is voorzien van waardeloze spietjes. Klantendienst doet echt zijn best en stuurt er een pak na, maar die passen helemaal niet. Jammer
31 mei 2024
Ik bestel al tientallen jaren bij van Beek. Altijd alles keurig geleverd, altijd alles compleet. En als er al ooit eens iets niet klopt…. Dan is dat net 1 telefoontje zo opgelost.
2 jun 2024
Leveren soms zelfs vroeger als verwacht als de mogelijkheid er is en hebben hele goede huismerken. Verder komt alles aan in perfecte staat. Ik kijk nooit meer ergens anders.
25 mei 2024

Goede service

Zeer breed assortiment, snelle levering. Alleen waren sommige producten veel duurder dan op andere vergelijkbare sites. Deze heb ik daarom ook ergens anders besteld.
28 mei 2024

Top kwaliteit en service

Ze hebben mooie en goede spullen. Netjes en op tijd met bezorging en als er iets misgaat, wat ik nog maar 1x heb meegemaakt, dan wordt het snel en goed opgelost.
3 jun 2024
Pakket was super snel in de winkel in Rotterdam, personeel hielp met uitpakken en zorgen dat ik het (grote) pak papier ook handig mee kon nemen op de fiets.
PB
Paul C. B.
Molenend

Fijne winkel

Van Beek: een fijne winkel (real & online), met fijne mensen. Ik kom & koop er al een half mensenleven lang, en dat is niet voor niets, geloof me.
29 mei 2024
Ik bestel al jaren bij van Beek, de kwaliteit en de levering zijn altijd goed. De artikelen die ik bestel zijn op voorraad. En goed ingepakt.
MD
Martinus d.
Porto Sant'Elpidio (Italië)
Er wordt altijd van alles gedaan om je tevreden te stellen. Je krijgt altijd een goede informatie als iets op dat moment niet voorradig is.
Fantastische service. Ik had een verkeerd artikel ontvangen, de volgende dag had ik het goede artikel al in huis!! Top geregeld
JW
Joyce W.
Haule, NL
29 mei 2024
uitstekend verpakt snelle verzending het enorme assortiment de bijgevoegde uitvoerige folder - enig leuk om in bed te bekijken
Snel bezorgd, maar de aanbieding, oil bars, was grotendeels uitverkocht. helaas niet eerste keus in de kleuren dus.
PS
Patrick S.
Assenede
25 mei 2024
Ik ben heel tevreden spielatten besteld en 2 dagen nadien al ontvangen ook de verf is uitstekende kwaliteit.