vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
vanbeekart.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vanbeekart.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

2.961 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 jan. 2022
Ik had artikelen in mijn mandje en wilde gaan bestellen. Toen kwam er een pop up met de melding dat artikelnummer xxx niet op voorraad was. Dat vond ik niet erg dus ik wilde verder gaan met bestellen. Maar, dat kon niet. Ik typte het nummer in de Zoekbalk, maar dat werd niet gevonden (aantal malen herhaald om zeker te weten dat ik me niet vergiste). Ik ben alle artikelen in mijn bestellijst afgegaan, maar vond het betreffende artikelnummer niet. Dan ben ik op goed geluk artikelen één voor één gaan verwijderen (en weer terugzetten) totdat ik wèl verder kon met bestellen. Het bleek uiteindelijk om een schilderdoek te gaan. U begrijpt dat ik dit proces vervelend vond. Gewenste oplossing: dat de pop up met het artikelnummer ook met naam (dus wat het is) zichtbaar is en dat deze pop up blijft staan i.p.v. binnen een paar tellen te verdwijnen. En, dat je het artikel dan uit je mandje kunt halen en zo gemakkelijk verder kunt met bestellen. Dank voor uw aandacht.

25 dec. 2021
De producten zijn prima conform beschrijving. Maar €9,95 voor een brievenbuspakketje vind ik buiten proporties. Helemaal gezien de wijzen waarop de producten waren ingepakt, of beter gezegd niet waren ingepakt/beschermd. Realistische verzendkosten zijn voor mij helemaal prima, gratis verzending bestaat niet en wil ik ook helemaal niet. Maar hiermee wordt ‘verzending’ als een zelfstandig product gezien waarop winst gemaakt moet worden. Dat valt mij tegen. Als ik op voorhand had geweten dat het als brievenbuspakketje verstuurd zou worden, het product onbeschermd in een doos werd geschoven en ik daar het volle tarief van €9,95 voor moest betalen had ik hier niet besteld maar had ik verder gekeken.

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

De levering was wat later dan 5 werkdagen en niet alle doeken waren individueel verpakt in cellofaan.
1 nov. 2022
Schildersezel “New York” besteld en snel na 2 dagen thuis bezorgd. Prima prijs /kwaliteit Blij mee!
30 okt. 2022
Topproduct, telefonisch zeer goed verder geinformeerd geweest. Snelle levering en kwaliteitsproduct.
28 okt. 2022
Fijne winkels… waar ik me moet inhouden om niet te veel te kopen… zover mooie producten hebben ze!
Fast delivery and very good quality of the product I've bought - easel New York! Thank you!
Snelle levering en snelle, vriendelijke reactie van klantendienst. Zal hier nog bestellen.
4 nov. 2022
Top kwaliteit materiaal, top service en perfect verzorgde levering. Top winkel! Thanks!!
8 nov. 2022
Goede prijs/productvernieuwing. Snelle levering. Vriendelijke deskundige medewerkers.
Snelle levering. Goed en stevig verpakt, zodat je geen schade krijgt aan je product
3 nov. 2022
Prachtige baklijsten, mooi zwaar en mooi hout, keurig verzonden in goede verpakking
1 nov. 2022
Zoals altijd, bij Van Beek weten ze wat ze doen. Dus bestelling accuraat en vlot.
3 nov. 2022
Ruim assortiment. Goed advies. Personeel Badhoevedorp zijn heel erg behulpzaam.
8 nov. 2022
Overzichtelijke website. Bestelling vlot, compleet en goed verzorgd geleverd.
10 nov. 2022
Op tijd en vriendelijke chauffeur, goed verpakt en ongeschonden aangekomen
10 nov. 2022
Uitstekende kwaliteitsartikelen, zorgvuldig verpakt en goed afgeleverd !
van Tom A.
Hoge kwaliteit van de producten. De verzending was uitstekend verzorgd.
Veel keuze, leuke website, goede kwaliteit, snelle. Verzending. Prima.
12 nov. 2022
Adequate afhandeling en prima service met uitstekende track & trace.
11 nov. 2022
Alles wordt geleverd zoals besteld. Producten steeds goed verpakt.
dat er alles bij zat in een keer . helemaal nergens problemen mee