JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

29 apr 2024
29 apr 2024
28 apr 2024
28 apr 2024
27 apr 2024
Product beter verpakken voor verzending, zat nu in een te grote doos zonder verdere vulling waardoor product door doos heen vloog . Beschadiging is iets aan randen achterzijde bak maar toch maar gebruikt. Klepjes en binnenwerk waren nog oké
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer Vink, wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier geleverd is. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Goed om te horen dat u het artikel wel kunt gebruiken. Mochten de beschadigde artikelen toch niet naar behoren functioneren of zichtbaar beschadigd zijn, zou u dan contact met ons op willen nemen? Wij zullen het dan uiteraard netjes voor u oplossen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
9 mei 2024

Vertraagde levering

Pakketje werd pas verstuurd nadat we hebben gemaild met de vraag waar t pakketje bleef, ruim 2 weken na bestelling. Na reactie van jung op mijn vraag was de bestelling binnnen 3 dagen in huis
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste Jeanise, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraagde levering. Uw bestelling is op de dag van bestellen verwerkt en aan PostNL meegegeven. Echter is uw zending zonder barcode verstuurd (dit door een technische fout vanuit ons magazijn). PostNL heeft het pakket dan ook niet bij u kunnen bezorgen. Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat u gemaild heeft. Wij hebben daarna een nieuw pakket verstuurd zodat u de bestelling alsnog zo snel mogelijk in huis zou hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
20 apr 2024
Een extra tussenzending omdat 1 onderdeel niet op voorraad was. Toppie.
2 apr 2024
Goede telefonische service en snelle levering
11 apr 2024
Snelle verzending en mooi ontwerp
18 apr 2024
Snel besteld en geleverd