JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.208 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

10 jul 2024
ER
Ed R.
Goirle
8 jul 2024
4 jul 2024
29 jun 2024
Om bijna €10 te betalen en dat het alsnog met PTT Post wordt verstuurd, vind ik raar. Je zou voor dat geld eerder een pakketdienst als DHL verwachten. Uiteindelijk hadden we ook niet alles compleet. Dekraam zat er niet bij, waardoor we alsnog ergens anders moesten bestellen. Was handig geweest binnen het bestelsysteem dat je een suggestie krijgt of je aan alles hebt gedacht. Jullie levertermijn is langer dan de concurrenten.
1 jul 2024
Beste mevrouw Ildiz, bedankt voor uw review. U heeft inderdaad geen afdekraam besteld; u heeft een dimmer en een dimmerknop besteld. Als u de dimmerknop op onze website bekijkt, vindt u onder het kopje 'combineren met' het afdekraam dat hierbij hoort. Wat betreft de levertijden: we hebben veel artikelen op voorraad, maar helaas niet allemaal. Artikelen die wij niet op voorraad hebben, hebben daarom een verwachte levertijd van 1-2 weken. Per artikel geven wij aan wat de verwachte levertijd is. Wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
De doos waarin het schakelmateriaal aan kwam, was enerzijds te grote voor in totaal 9 artikelen die zijn besteld. anderzijds was er geen vul materiaal gebruikt waardoor de artikelen letterlijk los door de doos heen zwerfden. Erg jammer.
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer Konings, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de verpakking niet voldeed aan de verwachting en dat de onderdelen los in de doos lagen. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Wij zijn bezig met het verbeteren van ons verpakkingsproces, dit om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mochten er artikelen beschadigd geleverd zijn, neem dan gerust contact op met ons. We zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
29 jun 2024
Heeft meer dan 3 weken gekost voordat een simpel stopcontact kon worden geleverd. Wat wel netjes was, is dat ze excuses hebben aangeboden
1 jul 2024
Beste heer Stada, bedankt voor uw review. Helaas heeft één artikel uit uw bestelling een langere levertijd gehad dan verwacht. We hebben u hiervan per mail op de hoogte gesteld en uiteraard onze excuses aangeboden voor het ongemak. We hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
week 25 bestelling gedaan en misschien wordt het week 31 geleverd. Erg lange wachttijd!!
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer/mevrouw Mombarg, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een onbekende levertijd. Dit wordt op onze website en in de orderbevestiging aangegeven. We hebben per mail contact met u en houden de levertijd nauwlettend in de gaten. Helaas kan het voorkomen dat een artikel een lange of onbekende levertijd heeft, onze excuses voor het ongemak hiervan. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste meneer Nagtegaal, dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u op zondag 26-5 een bestelling heeft geplaatst die op dinsdag 28-5 afgeleverd is en er verder geen contact is geweest . Zou u het ons willen laten weten als er iets niet goed is met uw bestelling of product? Wij willen het uiteraard graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore
3 jul 2024
Beste heer Spijkerman, dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Ik zie dat u een aantal artikelen besteld heeft met een verwachte levertijd van 1-2 weken. U heeft kosteloos een deellevering ontvangen van de voorradige artikelen. Op het moment dat u deze review geplaatst heeft waren de 1-2 weken levertijd nog niet voorbij. U wordt per mail op de hoogte gehouden van de levertijd van de artikelen die nog niet geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Team Jungstore
9 jun 2024

Alles goed volledig snel, verpakken mag nog iets beter

Een van in totaal 3 dozen was minder goed ingepakt. Kleinigheid voor ons omdat het toevallig goed ging, maar waar schakelmateriaal op de wand zichtbaar is uiteindelijk zoals dubbel stopcontact (type in ovale inbouwdoos), moeten die stopcontacten met hun mooie witte buitenkant toch eigenlijk wel beter verpakt zitten tegen krassen, bij ons 4 stuks los in doos. Nogmaals, gelukkig geen zichtbare krassen deze keer, maar dat blijft in de pakketbezorging niet altijd goed gaan natuurlijk.
30 mei 2024
Deellevering omdat sommige onderdelen op zich lieten wachten - wel even aanvragen zelf, maar snelle respons !
12 jun 2024
alles prima, ik heb iets besteld, betaald, het is goed verpakt gelevert... niet meer niet minder.
8 jun 2024
Prima en mooi afgewerkt En ook de service is uitstekend met een dikke 10
14 jun 2024
Snelle levering heb zwarte afdekramen voor verlichting gekocht heel nt
4 jun 2024
Snelle service en verzending Mag wel iets netter verpakt worden
25 jun 2024

Goed inzicht

Goed telefonisch advies met deskundig inzicht. Snelle levering.
11 jun 2024
Goed, makkelijk, maar eerlijk gezegd …een beetje traag.
11 jun 2024
Snelheid en kwaliteit. Doosje mocht kleiner ..