caraudiolimburg.nl- Logo - Beoordelingen

caraudiolimburg.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden222 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2021
caraudiolimburg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 nov 2023
Nadat ik bij een ander bedrijf in Heerlen te horen kreeg, dat het inbouwen van een Multi Media Systeem niet mogelijk was in mijn Kia Ceed SW uit 202, heb ik contact gezocht met Car Audio Limburg. Er werd positief gereageerd op mijn mail en vrij vlug een afspraak ingepland om eens naar de mogelijkheden te kijken. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis die mij direct duidelijk maakte dat het geen probleem zou zijn een Android 13 scherm met goede specificaties in te bouwen. Hiervoor planden wij een afspraak in en werd perfect werk afgeleverd door het vakkundig team van Car Audio Limburg. Ik persoonlijk zal hun altijd aanbevelen als iemand vraagt waar hij voor goede service op het gebied van Auto Audio terecht kan. Car Audio Limburg nogmaals dank voor jullie prachtig resultaat !!!

16 jul 2023
Persoonlijk, direct contact. De toegevoegde waarde van de subwoofer had bij het uitbrengen van het voorstel beter uitgelegd kunnen worden. Qua geluidsbeleving voegt de subwoofer alleen waarde toe voor de bastonen. Vooral bestemd voor de generatie 18-30 jarigen. Daarnaast neemt de subwoofer behoorlijk veel plaats in in de kofferbak. Achteraf gezien had ik de subwoofer waarschijnlijk niet aangeschaft.

Beoordelingen voor caraudiolimburg.nl

21 nov 2023
Goed contact en goede service. Door omstandigheden op sluitingstijd pas daar om de auto op te halen. Er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.
14 jul 2023
Zeer tevreden over caraudio limburg. Zowel telefonisch als in de zaak, zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Goede service en vakmanschap.
14 jul 2023
Geweldige voorlichting va de producten en zeer goed inbouw van het product (Alpine) En afspraak is afspraak Top bedrijf
14 jun 2023
Goede en duidelijke offerte, alles comform afspraak geleverd en geïnstalleerd. Wij zijn dik tevreden!

Perfecte kwaliteit geleverd

De geleverde installatie voldeed boven verwachting en was een metamorfose van de geluidskwaliteit.
31 mei 2023
Vriendelijke service en een nog beter eindresultaat... Super geluid met super service! Aanrader
RG
De twee camera's voor en achter zijn netjes gemonteerd en afgewerkt in mijn Qashqai

Hartelijke mensen.

Met een keurig ingebouwde Android navigator konden wij onze vakantie reis vervolgen.
14 jul 2023
Zeer vriendelijke mensen Goede sevice En uitstekende qualiteit van de producten
15 jul 2023
1e klas service Werkt heel netjes en je kunt altijd bellen als er iets is.
19 mei 2023
Het is er altijd heel gezellig Snel en goed afgehandeld Goede sevice
21 nov 2023
N Familiare ontvangst en top werk geleverd n aanrader 8 !!!
21 nov 2023
I liked the professionalism and the quality of the work.
25 mei 2023
Kundige mensen en staan altijd open voor oplossingen.!!
Komen afspraken na en weten wat ze verkopen
10 mei 2023
Zeer attente en exacte probleemverhelping
4 mei 2023
Goede, snelle en vriendelijke behandeling
16 jul 2023

Persoonlijk maar graag meer uitleg.