caraudiolimburg.nl- Logo - Beoordelingen

caraudiolimburg.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden233 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
Fijne ervaring, de informatie was helder en duidelijk. Ik heb recentelijk een display upgrade voor Android Auto/ Apple carplay laten uitvoeren. Het team was ten alle tijde bereid om vragen te beantwoorden voor , tijdens en na plaatsing. Ook een telefonische opvolging was nooit teveel gevraagd, waarbij er tijd genomen werd om ervoor te zorgen dat de vragen naar tevredenheid waren beantwoord. Het scherm is van goede kwaliteit met de laatste software en het werkt tot heden heel goed. Belangrijk om te realiseren is dat de gebruikerservaring van de apps voornamelijk door Android Auto of Apple Carplay zal worden bepaald. Door de dual interface van mijn Audi MMI en Android Auto, is mijn Audi MMI interface nog steeds actief en werkt goed met het scherm samen. Een punt voor ontwikkeling zou zijn, het gebruik van mijn Audi microfoon voor het aansturen van de apps in Android Auto. Al met al een mooie upgrade, zeker de moeite waard

21 jun 2024
Geachte, Uiteindelijk zijn de gevraagde werken goed afgewerkt zoals gevraagd na de tweede interventie bespreking van ons, met toch een aantal vraagtekens tijdens het proces. Ik vond dat de communicatie niet optimaal verliep na de werken na de plaatsingsdag, ik werd niet echt op de hoogte gebracht van de problemen of oplossingen die zich voordeden. Wel is er uitvoerig gecommuniceerd voor de werken met Whatsupp wat ik erg apprecieer. Ik was verbaast na de tweede interventie dat na de werken er werd gemeld dat ik niet gecommuniceerd had dat überhaupt DAB+ geïnstalleerd wordt. Nu mijn inschatting is dat het niet logisch dat er indien een nieuwe professionele Alpine installatie wordt geïnstalleerd op een originele werkende DAB+installatie van Ford het blijkbaar niet vanzelfsprekend is dat opnieuw DAB+ wordt geïnstalleerd die toch naar mijn weten een standaard wordt in onze maatschappij? Ik begrijp ook dat het soms ook moeilijk is om oplossingen te vinden in een snel veranderde evolutie die zich voordoet in de industrie. Ik miste gewoon opvolging, ondersteuning, oplossingen en communicatie. Toch bedankt voor de installatie.

Beoordelingen voor caraudiolimburg.nl

Top service, goede communicatie en vakmanschap. Als je een auto hebt die je nog jaren wilt jaren maar geen apple CarPlay heeft, ben je hier op het juiste adres. Ze werken het prachtig weg en je hebt na 1 dag werk een 10,25 inch full HD touchscreen. geweldig!

Super bedrijf!!!

Super bedrijf. Fijn telefonisch contact en hebben mij netjes geholpen met advies over monteren achteruitrijcamera. Tevens daarna netjes gemonteerd. Hebben het nu meer als 1 maand en zijn er zeer tevreden over. Kan het iedereen aanbevelen.
21 nov 2023
Was even zoeken waar de foutmeldingen in de auto vandaan kwamen na installatie. Na grondige foutanalyse en alignment met de zaakvoerder werd de dashcam geïïnstalleerd met perfect resultaat en professionele afhandeling. TOP TEAM! Dankjewel!

perfect, meedenkende ondernemers.

wel, mijn autoradio begon raar te doen en daarop direct Dennis gebeld. afspraak gemaakt, langsgegaan en binnen een uur had ik een nieuwe radio erin. perfect gewoon, daar ik ontzettend druk ben en eigenlijk nergens tijd voor heb.
Vriendelijke gastvrije ontvangst. Vakkundige uitleg Vakkundige inbouw en snelle service bij afstelprobleempje. Mensen weten waar ze over praten Zal beslist hier terug gaan indien nodig of nieuwe apparatuur.
2 okt 2023
Mijn 29 jarige VW Westfalia camper heeft nu Apple CarPlay, achteruitrijcamera en een fantastisch geluid! Het resultaat overtrof mijn verwachtingen. Dus kan niet anders zeggen dan "uitstekend".
3 okt 2023
Wat een topbedrijf!!! Onlangs auto van dochter gebracht voor nieuwe autoradio met scherm, helemaal perfect gemonteerd! Mijn auto gaat ook een nieuwe radio met scherm tegemoet!
21 nov 2023
Goed contact en goede service. Door omstandigheden op sluitingstijd pas daar om de auto op te halen. Er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.
RG
De twee camera's voor en achter zijn netjes gemonteerd en afgewerkt in mijn Qashqai

Hartelijke mensen.

Met een keurig ingebouwde Android navigator konden wij onze vakantie reis vervolgen.
21 nov 2023
N Familiare ontvangst en top werk geleverd n aanrader 8 !!!
21 nov 2023
I liked the professionalism and the quality of the work.
Komen afspraken na en weten wat ze verkopen