Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

Vriendelijk personeel. Leuke prijzen.
Goede kwaliteit- prijsverhouding!
Vriendelijke verkoopster!!
Nvt
20 jan 2024
Deze dame die ons hielp. Werkelijk waar een heerlijke dame met een fantastische houding lief en onwijs goede klanten service. Toppertje. Ontzettend prettig geholpen. Helaas weet ik haar naam niet. Maar het was een Syrisch hoog zwanger meisje. Goeie aanwinst voor dit filiaal. Ben er gevoelig voor want ik ben zelf Manager van meerdere retail counters. Nee hele prettige ervaring. Eigenlijk nooit eerder bij lucardi zo ervaren. Vaak onervaren dames naar mijn gevoel. Of ongeinterseeedd dat kan ook. Dit was een cadeautje op de zaterdag middag.
20 jan 2024
Prachtige ring, die ik van mijn man heb gekregen als trouwring omdat mijn vorige Kwijt is geraakt. Voor de eerste x in mijn leven diamanten. Ben er heel blij mee. Enige jammer is dat de aankoopbewijs niet in de mail is gekomen. Daar moeten we dus achteraan. Volgende x toch maar meteen aankoop bewijs mee.
3 feb 2024
Vakkundig geholpen, doordat er goed geluisterd werd naar de wens van mijn dochter en goed geadviseerd werd. Een blije klant ging huiswaarts!!
Dat ze de tijd voor je nemen, ook al is het druk. Als wachtende is dat niet altijd fijn, maar als klant juist wel.
10 feb 2024
Mooie sieraden, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vriendelijke dame op afstand kwam als het nodig was
3 feb 2024
Het personeel was erg behulpzaam! Erg vriendelijk
Goed en snel geholpen vriendelijke personeel
MV
Maurene V.
Groningen
Goed en snel geholpen. Aardige verkoopster.
11 feb 2024
Vriendelijke personeel en behulpzaam
10 feb 2024
Klantvriendelijk en een goede service
Goede service
27 jan 2024
2 okt 2023

Service en aandacht

Veel aandacht en uitzoeken want we hadden wat uitgezocht op jullie webshop. Toch twee horloges gekocht maar de grote van het klokje viel wat tegen voor de persoon in kwestie. Direct geruild voor een ander grote van de band Direct geregeld, tot volle tevredenheid.
18 okt 2023
we zijn goed behandeld in de winkel en werden nog geatendeerd dat er klantenkaart is waar korting mee te krijgen was deze konden we direct in de winkel aanvragen goede service tevens netje behandeld ik zeg ga zo door en we komen zeker terug ik zeg een dikke 10
13 jan 2024
Behulpvaardig. Alleen het vervangen van de batterij van mijn horloge ging niet helemaal goed, moest een andere medewerkster aan te pas komen, en dan krijg je er niet zo’n goed gevoel over of het allemaal goed is.verder was het wel goed.