Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden273 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

16 dec 2023
Opzich is de service goed en sowieso beter dan locatie Herestraat Groningen. Alleen ik heb het idee dat er een aantal dames werken die gewoon echt niet weten waar ze het over hebben. Geen kennis van sieraden in het algemeen. Jammer!
Ik kocht een niet zo heel duur gouden kettinkje maar heel vriendelijk geholpen. Ook toen ik vroeg om een ketting van mijn overleden moeder te bekijken en de waarde te berekenen werd er alle tijd genomen. Heel fijn.
24 mei 2023

Grote drukte

Het was erg druk en in verband met de pauze maar 1 in plaats van 2 medewerkers. Een mogelijkheid om te zitten was wel fijn geweest. Maar toch prima service van de vriendelijke medewerkers.

Deskundigeid en service

De deskundigheid van de dames, de manier van aanspreken en de oprechte adviezen die zij gaven, ze weten je goed te adviseren.je bent geen nummer voor ze nemen echt de tijd voor je.
Samen met mijn tante op 7-12-2023 een zilveren baby armbandje gekocht, en we werden direct vriendelijk en snel geholpen, en het armbandje is direct gegraveerd, super mooi geworden.
6 aug 2023
Ze zitten niet gelijk boven op je in je nek te hijgen eerst laten kijken en daarna vragen of ze wat kunnen betekenen Dat ze weten wat er in de vitrine ligt om dat aan te bieden
25 nov 2023

Opmerking over nieuwe aankoop

Kort geleden had ik een op- of aanmerking over een onlangs nieuw gekochte aankoop. Geen klachten of wat dan ook, maar verder wel een goede verdere afhandeling van de situatie.
Op zoek naar een nieuwe ring. Klein assortiment, maar daar zat wel iets tussen van mij smaak. Snel en vriendelijk geholpen. Blij verrast door de extra korting die erop zat..
Snelle service. Mijn vrouw is haar gouden armband verloren. Een nieuwe was op voorraad, passen, betalen en weer klaar. Geen gezeur, niet inpakken maar omhouden...
25 okt 2023

Prettige ervaring, Groningen Paddepoel

In groningen, Paddepoel, heel netjes te woord gestaan, er werd uitgebreid de tijd genomen om me te helpen en de prijs van een paar oorbellen opgezocht. Heel fijn!
22 aug 2023
Correct geholpen. Ik had via telefoon gesprek gevraagd wat achteruit te leggen. Dit hadden ze keurig gedaan en nadat ik bij hun was geduldig advies etc gegeven.
17 nov 2023
Ik en mijn vriendin werden goed geholpen met het uitzoeken van sieraden. Er werd echt de tijd genomen en goed meegedacht. Hele prettige ervaring gehad.
16 sep 2023
Ze helpen je daar super En ik vind dat ze daar mooie sieraden hebben ik heb al zoveel daar gekocht en blijf terug komen voor meer mooie dingen
22 mei 2023
Ik werd goed geholpen. Ik had een setje oorbellen met ketting uitgekozen en oorbellen. De verkoopster wist precies wat ik bedoelde.

Onze kleindochter haar eerste oorknopjes

Onze kleindochter heeft haar eerste gaatjes gekregen. Personeel ging er goed mee om, rustgevend voor een meisjes van 3. Top
15 nov 2023

Vriendelijk geholpen door de verkoop medewerkster

Vriendelijk geholpen door de medewerkster, gaf mij advies over een cadeau voor een vriendin, erg behulpzaam en aardig.
1 sep 2023
Dat de medewerkers alle tijd hadden en namen voor mijn dochter die het heel spannend vond om gaatjes te schieten
15 okt 2023
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel prettig om daar op een rustige manier rond te kijken.
1 nov 2023
Hele goeie service! Ik moest een bandje laten graveren. Ging allemaal heel makkelijk en snel. Echt top.
25 mei 2023
Ondanks dat het druk was in de winkel, bleef de verkoopster rustig en nam de tijd om mij te adviseren.