Hello Zeeland
Reviews:

85 reviews in totaal   67 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn positief over de ligging van de accommodaties, vanwege de rust en nabijheid van natuur en het strand. Ook worden de complete en smaakvolle inrichting, de kwaliteit van de schoonmaak wanneer deze goed is uitgevoerd, en het contact met medewerkers vaak gewaardeerd. Daarnaast wordt de communicatie met de service regelmatig genoemd als snel en duidelijk. Aan de andere kant zijn er klachten over gebrekkige of onvoldoende schoonmaak, ontbrekende of versleten voorzieningen, en bedden die te zacht of oud zijn. Automatisering en het taalgebruik in de communicatie zorgen soms voor frustratie, en bij gebreken of matige schoonmaak wordt de prijs-kwaliteitverhouding als onvoldoende ervaren. Incidenteel zijn er klachten over de respons van medewerkers.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsHello Zeeland

(2)
(2)
(7)
(24)
(32)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Huis 5A is een geweldige accommodatie

Huis 5A ligt prachtig. Rondom vrij, omgeven door groen en op een paar minuten lopen van de strandovergang. Binnen is het huis heel ruim en licht. De inrichting is smaakvol, comfortabel en alles is mooi afgewerkt. De keuken is perfect ingericht, alles is ruim aanwezig. De bedden liggen heerlijk en de badkamers zijn luxe. Het hele huis is van hoge kwaliteit. Ook heel fijn dat alles schoon was.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Nou ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik in de centrale hal de sleutel kon pakken met mijn kluis nummer, maar er ging niks open, weer gebeld bleek dat van Lodge g t kluisje met de sleutel bij onze deur zat Alles afgezocht, bleek t onder de trap zat. Toen deed de Wifi t niet, weer moeten bellen, bleek dat we Odido code moesten scannen. Dit soort dingen moeten echt van te voren bekend zijn vindt ik. En er zou een welkomsmapje kunnen liggen, voor de werking van oven en inductie, ( als je daar niet mee bekend bent is dat lastig ). Verder alles schoon en we hebben lekker geslapen.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je review en je duidelijke feedback. Fijn om te lezen dat alles schoon was en dat jullie goed hebben geslapen. Tegelijkertijd vervelend dat de sleuteloverdracht en wifi-informatie niet duidelijk genoeg waren; dat had soepeler moeten verlopen. We nemen je opmerkingen over de instructies en een welkomstmapje intern mee. Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Alles verliep conform afspraak; de accommodatie was schoon; de informatie op internet was correct en volledig en het meest praktische was nog de bereikbaarheid via Whatsapp voor vragen over onvoorziene dingen. Ook zorgde de inhoud van het 'welkomstpakket' ervoor dat we niet speciaal vaatwassertabletten of afwasmiddel hebben hoeven aanschaffen voor ons korte verblijf. Omdat Hello Zeeland tussenpartij was tussen de eigenaar van het appartement en ons was er wel enige onduidelijkheid door het verschil in uitcheckinstructies van beide partijen. Gelukkig kwamen we daar met hulp van de Whatsapp-hulplijn goed uit.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je mooie en uitgebreide review! Fijn dat de accommodatie schoon was, de informatie goed aansloot en onze bereikbaarheid via WhatsApp praktisch was. Dank ook voor je opmerking over de verschillende uitcheckinstructies; die nemen we intern mee. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen in Zeeland. Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
"Zeeuwse Liefde" is een kleinschalig park met weinig huisjes, waardoor je echt privacy hebt en geen overlast ervaart. Dat vind ik erg belangrijk. De huisjes zelf zijn comfortabel en bieden alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. De ligging dicht bij zee maakt het helemaal af.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u het kleinschalige karakter en de privacy van ons park waardeert. Ook doet het ons goed dat de huisjes aan uw verwachtingen voldeden en dat de ligging dicht bij zee uw vakantie compleet maakte. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een ontspannen verblijf.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Fijne ervaring met Hello Zeeland We hebben ons verblijf via Hello Zeeland geboekt en dat is erg goed bevallen. De communicatie was duidelijk en prettig, en het inchecken ging zonder gedoe. De accommodatie was schoon, netjes ingericht en had alles wat we nodig hadden voor een comfortabel verblijf. Wat we ook waardeerden, was dat Hello Zeeland goed bereikbaar was voor vragen en handige tips gaf over de omgeving. Daardoor voelden we ons meteen welkom. Al met al een fijne ervaring — we zouden zeker nog eens via Hello Zeeland boeken.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve recensie! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze communicatie, de soepele check-in, het schone en comfortabele verblijf en onze bereikbaarheid voor vragen en tips. Uw complimenten delen we graag met ons team. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Hello Zeeland.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Schone en luxe suite op loopafstand van centrum en de zee

De suite bij Summum was mooi modern ingericht en netjes schoon. Een goed bed, een goede koffiemachine met capsules en een eigen koelkast. Heel fijn allemaal. De eigenaren waren ook zeer behulpzaam en vriendelijk. Het is op 5 minuten lopen van de restaurants in het centrum en 10 minuten naar de zee. Ook de Albert Heijn ligt op loopafstand. Een heel fijn plekje waar ik heerlijk heb kunnen ontspannen. Ik kom er graag weer!

Antwoord van Hello Zeeland

Dankjewel voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je de suite comfortabel en schoon vond, en dat je hebt genoten van het grote bed en de koffiemachine. Ook fijn dat je de eigenaren vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren en dat de ligging tussen het centrum en het strand je beviel. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf aan zee. Hartelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Nieuw en luxe appartement

Mooi appartement helemaal nieuw. Bedden opgemaakt en 2 handdoeken per persoon. Prachtig uitzicht de zeehondjes zwemmen voor je deur. Winkels en leuke restaurantjes op loopafstand. Met dank aan hello zeeland voor de goede service

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie! Wat leuk dat u zo hebt genoten van het nieuwe appartement, het prachtige uitzicht op de zeehonden en de nabijgelegen winkels en restaurants. Fijn dat u onze opgemaakte bedden en handdoeken service waardeert. We geven uw complimenten graag door aan het team en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
A S
alex s.
3 Reviews
 Geverifieerd
De start was moeizaam. Bij aankomst om 15.30 uur was het kluisje op de poort niet direct zichtbaar. Wat wel zichtbaar was, was een bewegingsmelder. Het kluisje was links op de poort enigszins veborgen achter overhangend groen. Bij binnenkomst bleek dat de schoonmaak vergeten was. Pas tegen 19.00 uur konden wij ons gaan installeren en ons haasten om op tijd in een afgesproken restaurant te komen. De volgende avond bleek dat de kookplaat een beveiligingsblokkering had. Na heen en weer bellen met het service team en zelf via google naar een oplossing gezocht te hebben is het uiteindelijk opgelost. Vandaar een moeizame start. Mijn suggestie: zorg dat er m.b.t. apparatuur een paar bondige gebruiksaanwijzingen aanwezig zijn. Dit was niet de kwaliteit die je bij deze prijs mag verwachten. De contacten met de medewerkers waren wel vriendelijk en zij waren behulpzaam voor zover dat kon! Vandaar mijn gereserveerde beoordeling. In afwachting van uw reactie en met de verwachting van enige coulance van uw kant bij deze moeizame start. met vriendelijke groet, Alex Schepens

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend dat uw vakantie met een moeizame start begon — dat is uiteraard niet zoals wij het voor ogen hebben. Onze excuses dat de schoonmaak bij aankomst niet in orde was. Dit had niet mogen gebeuren, en we begrijpen goed dat het extra vervelend was omdat u hierdoor uw planning moest aanpassen. Ook het feit dat het kluisje lastig vindbaar was, nemen we serieus. We gaan kijken hoe we dit duidelijker kunnen aangeven, zodat toekomstige gasten het direct kunnen vinden. Wat betreft de kookplaat: fijn dat het uiteindelijk is opgelost, maar we begrijpen dat het frustrerend is wanneer er geen duidelijke instructie aanwezig is. Uw suggestie om bondige gebruiksaanwijzingen voor apparatuur toe te voegen nemen we dan ook zeker mee. Het is goed om te horen dat u onze collega’s als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren — daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goede en duidelijke communicatie mbt boeking en inchecken

Alles communicatie is perfect geregeld, de boeking, de bevestiging en het inchecken en uitchecken zelf. Mooie accomodatie. Voorzien van alles wat we nodig hadden. Echter er was 1 minpuntje. We kregen nog voor het inchecken het bericht dat er een probleem was met de linnenvoorziening. Wij hadden geen kussenslopen en die zouden nog nagebracht worden. Echter om 18.00u was er nog niets gebracht en heb ik gemaild. Uiteindelijk rond 19.00u het noodnummer gebeld (die wisten niet van de kussenslopen) en pas om 21.15 werden de kussenslopen gebracht. Daar was in de communicatie iets niet goed gegaan en ik vond het vervelend dat ik daar achteraan moest. Rest is prima

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor jullie mooie beoordeling en waardevolle feedback! Wat fijn om te horen dat de communicatie rondom de boeking en het in- en uitchecken goed is verlopen en dat jullie tevreden waren over de accommodatie en de voorzieningen. Het spijt ons te lezen dat de levering van de kussenslopen niet vlekkeloos is verlopen. Dit had natuurlijk soepeler en sneller moeten gaan, zeker nadat het probleem vooraf al was gemeld. We begrijpen dat het vervelend is als je hier zelf achteraan moet en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We nemen jullie feedback ter harte en kijken intern hoe we dit soort situaties in de toekomst beter kunnen afstemmen. Hopelijk zien we jullie een volgende keer weer terug in Zeeland! Hartelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Gastvrije ontvangst met opgemaakte bedden.

Gastvrij onthaal met opgemaakte bedden. Heerlijk ruime tuin en fijn huis. Handig dat iedere slaapkamer een wastafel heeft. Wat beter kan? Niet mogelijk om binnen 2 uur mankementen in huis te ontdekken. Zo ontdekten we in de avond een lekkende radiator en een verstopte afvoer bij wastafel. Sfeer in en rond huis heel aangenaam (geen ‘parksfeer’)

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! 🌟 Wat fijn om te horen dat jullie het huis, de ruime tuin en het gastvrije onthaal zo hebben gewaardeerd. Opgemaakte bedden bij aankomst zijn inderdaad een fijne start van de vakantie! Dank ook voor jullie opmerking over het ontdekken van de mankementen – we begrijpen dat sommige dingen pas na enige tijd opvallen. We waarderen het dat jullie dit aangeven, zodat we het direct kunnen oplossen voor volgende gasten. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Zeeland! Hartelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Teleurstellend ondanks mooie locatie

Doorgelegen, oude matrassen maakten het verblijf tot een ergernis en vervelende rugklachten. Daardoor al eerder vertrokken. Een melding van ons hierover leidde tot een "wat vervelend" reactie, maar in eerste instantie geen actie. De volgende dag kwam het bericht dat de eigenaar op weg was met nieuwe matrassen, maar toen waren wij alweer op weg naar huis. Hopelijk hebben de nieuwe huurders er wel plezier van. Een vorm van tegemoetkoming/compensatie is er van Hello Zeeland (nog) niet gekomen. In onze ogen een gemiste kans. Onze indruk was dat het toilet in de badkamer al langer niet goed schoongemaakt was. Dus dat hebben wij zelf maar gedaan. Temperatuur-regeling van het huisje leek niet goed te werken. Het bleef erg warm > 21graden (buitentemperatuur 16 graden). Deuren opengezet om het koeler te krijgen Samengevat: prachtige locatie, maar kwaliteit in de woning kan kan met weinig inspanning door de eigenaar verbeterd worden voor een prachtig verblijf.

Antwoord van Hello Zeeland

Beste Vincent, Wat jammer om te lezen dat uw verblijf is overschaduwd door doorgelegen en oude matrassen waardoor u vroegtijdig bent vertrokken en rugklachten heeft gekregen. Onze excuses dat het huisje niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw melding zeer serieus en zullen dit direct met de eigenaar bespreken zodat er zo snel mogelijk nieuwe matrassen komen en de slaapkwaliteit verbetert. We vinden het belangrijk dat de temperatuur in het huisje aangenaam is en dat de badkamer goed schoon is. We zullen hier extra op letten en deze punten met de schoonmaakploeg en de technische dienst opnemen. Hartelijk dank dat u ondanks alles de mooie locatie heeft benoemd. We hopen dat we u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen in een verbeterde accommodatie zodat u kunt genieten van een prettig verblijf. Neem gerust contact op met ons serviceteam voor een passende oplossing of compensatie. Met vriendelijke groet, Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Plek woning en snelle reactie na klacht

Plek woning en snelle reactie

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat de plek van de woning goed is bevallen en dat onze snelle reactie werd gewaardeerd. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen in Zeeland. Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Niets te wensen en nog huisgemaakte soep ook.

Dit is een huisje waar het aan niets ontbreekt en toch ‘tiny’. Alles is goed geregeld en het contact met de verhuurder verliep soepel. We hebben de beschikbare fietsen goed benut. Als er toch iets beter zou kunnen zou een paar kommetjes voor yoghurt of soep nog van pas komen, zeker omdat buurvrouw Anita voor de soep zorgt die in de service ruimte beschikbaar is.

Antwoord van Hello Zeeland

Wat een fijne review – hartelijk dank! Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van het huisje én van de huisgemaakte soep van buurvrouw Anita 🍲😊 Fijn dat alles goed geregeld was en dat de fietsen goed van pas kwamen. We nemen jullie tip over de kommetjes zeker mee – een kleine toevoeging die het verblijf nóg prettiger kan maken. Graag tot een volgende keer in Zeeland! 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijne vakantiewoning op een mooie plek, dicht bij het strand.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat de vakantiewoning en de ligging dicht bij het strand zo goed zijn bevallen. Graag tot een volgende keer in Zeeland. Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Port Scaldis 09-72 Wij hebben van 7 tm 13 september dit appartement gehuurd. Na een eerdere goede ervaring in dit appartement is het nu helaas een totaal andere. Na aankomst na een lange rit op een zeer warme dag dachten we op het dakterras een kop koffie te gaan drinken. Wat schetst onze verbazing…geen terras stoelen. Alleen een ligbed en een te vies om aan te pakken bank die ook nog eens heel erg kapot was. ( die bank zal er nu nog wel staan, leuk voor de nieuwe huurders!) Toch maar koffie, maar helaas de afwasmachine was niet uitgeruimd. Binnen koffie gedronken, helaas konden we niet van het uitzicht genieten want de ramen aan waterkant waren te vies om doorheen te kijken. Het raam( kantel kiep) kon open maar niet op kiepstand. Beide klachten hebben we op maandag doorgegeven, monteur geweest maar kon raam niet repareren. Naar stoelen zou worden gezocht. Deze stoelen kregen we donderdag’s. Het raam hebben we zelf schoongemaakt met een zeer vieze doek die in een kapotte emmer lag. Het serviesgoed schiet tekort, geen water/limonadeglazen, géén theeglazen. Maar 2 toetjes schaaltjes, 2 ( niet al te schone ) placemats. Hoe doe je dat als je met 4 personen bent? Verder een losse plint in de keuken, op de badkamer waren bad, toilet en wastafel schoon. Maar de bakken in het kastje, de vloermat ( is die ooit gewassen?) en de vloer hebben geen sopje gezien. Ook ontbreekt een antislip mat voor in bad. Wij zijn iets ouder en dan wil je graag wat steviger staan in zo’n glad bad. Die mat dus zelf maar gekocht. De dekbedden zitten vlekken in en ogen erg goor. De kast moesten we eerst uitstoffen voordat de kleren erin konden. In de stoel zitten vlekken. Er staat een diepvries in kast in de kamer, deze staat voluit en zit vol met ijs. Wat een energieverspilling! Een keer ontdooien zou helpen en misschien een iets kleinere koelkast zou voldoende zijn. De wasmachine eronder was defect zoals het kaartje aangaf. ( niet dat wij die nodig hadden maar toch!) Op de kleine kamer konden de gordijnen niet open, meerdere haken zaten los maar ze waren ook aan elkaar vastgehaakt. Geen gezellig gezicht. Al met al een teleurstellende ervaring, heel anders dan in 2018. Wij hebben het idee dat er niet of nauwelijks wordt schoongemaakt en dat daar zeker geen controle op is. Ondanks dit alles hebben wij ons in Breskens en omgeving goed vermaakt. Maar dit appartement gaat het de volgende keer niet meer worden. Misschien nog een tip. Verhuur dit appartement als een twee persoons. De kleine kamer kan dan als opslagruimte worden gebruikt, is ook mooi om tuinstoelen schoon te houden. Fam. Gosewehr

Antwoord van Hello Zeeland

Beste familie Gosewehr, Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het nemen van de tijd om zo uitgebreid uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat deze keer niet aan uw verwachtingen is voldaan, zeker na een eerdere positieve ervaring in hetzelfde appartement. We willen graag benadrukken dat we de door u gemelde punten zo snel mogelijk hebben opgepakt: de stoelen zijn besteld en nog tijdens uw verblijf geleverd, en de raamconstructie is direct beoordeeld door onze monteur. De kapotte bank zal uiteraard worden verwijderd – we hebben er echter bewust voor gekozen om dit pas na uw vertrek te doen om verdere overlast tijdens uw vakantie te voorkomen. Een aantal van de andere genoemde punten, zoals het serviesgoed, het bedlinnen en de staat van enkele onderdelen, heeft u pas na afloop van uw verblijf met ons gedeeld. Dat is jammer, want veel van deze zaken hadden wij graag direct voor u opgelost – bijvoorbeeld door het bedlinnen te vervangen, of de inventaris aan te vullen. We streven er altijd naar om ongemakken tijdens het verblijf te verhelpen, mits we hiervan op de hoogte worden gebracht. Onze intentie was – en is – om u een fijne vakantie te bezorgen. We hebben hier tijdens uw verblijf ook actief tijd en aandacht aan besteed. Dat dit niet tot uiting komt in uw beoordeling vinden we uiteraard teleurstellend. We willen ook nog benoemen dat we u een korting hebben aangeboden als tegemoetkoming, welke helaas niet is geaccepteerd. Toch waarderen we het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, want alleen zo kunnen we blijven verbeteren. We zullen uw feedback zeker meenemen en het appartement kritisch nalopen op de genoemde punten. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het was heerlijk rustig om bij Duno Lodge te verblijven

Antwoord van Hello Zeeland

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van de rust tijdens uw verblijf in Duno Lodge. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Hello Zeeland.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Prachtig huisje, lekker ontspannen

Prachtig huisje, goede kwaliteit meubels, gezellige inrichting. Keuken compleet, veel servies etc. Rustige omgeving. Heel fijn dat we de electrische auto konden laden en de wasmachine konden gebruiken. We komen geaag nog een keer. Paar kleine mindere puntjes: de bedden (iig beneden) waren veel te zacht voor ons. Het buiten zitten zou aangenamer worden met paar stoelkussens. Houdt er rekening mee dat je niet kunt zwemmen voor je huisjes wegens zeer veel kwallen.

Antwoord van Hello Zeeland

Wat een prachtige review – hartelijk dank daarvoor! 🌟 We zijn heel blij om te lezen dat u zo genoten heeft van het huisje, de rustige omgeving en de voorzieningen zoals de laadpaal en wasmachine. Fijn dat u het ook gezellig en compleet vond ingericht – daar doen we het voor! Dank ook voor uw eerlijke feedback over de bedden en het buiten zitten. We geven dit zeker door aan de eigenaar. Kleine aanpassingen zoals stevige matrassen en comfortabele stoelkussens kunnen het verblijf inderdaad nog aangenamer maken. Wat betreft het zwemmen voor het huisje: goed dat u dit benoemt – in sommige periodes kunnen kwallen helaas overlast geven. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een nieuw ontspannen verblijf in Zeeland! Met hartelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Telefonisch contact was goed. Waarom moet alles in t Engels ?Het huis was vies en veel versleten. Heb eerst met natte doekjes trapleuning moeten schoonmaken, deze was te vies om aan te pakken.Het tuinhekjes kon je niet sluiten, was verroest en gammel. Er was geen bierglas in huis te vinden en andere glazen zeer weinig.borden en bestek in overvloed.ook de stoelen in huis was een ratjetoe, zowel binnen als buiten. En dan zo’ prijs vragen voor dit huis is belachelijk.Er moet vaker door t verhuurbedrijf gecontroleerd worden of er iets kapot is en of er iets ontbreekt! Ook de site is moeilijk om te zoeken en de foto’s kloppen niet echt. We hebben de laatste 3 jaar niet bij jullie geboekt en daarvoor 5 jaar wel.Het is echt veel slechter geworden.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat het telefonische contact goed is verlopen – daar hechten we veel waarde aan. Het spijt ons zeer dat de accommodatie bij aankomst niet schoon was en niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is absoluut niet de standaard die wij nastreven. Uw opmerkingen over de hygiëne, het tuinhek, het servies en het meubilair nemen we serieus. We zullen dit doorgeven aan onze kwaliteitscontrole en schoonmaakdienst, zodat hier direct actie op ondernomen kan worden. Wat betreft de communicatie in het Engels: wij kiezen hiervoor om ook onze internationale gasten goed te kunnen bedienen, maar we begrijpen dat het prettiger is om informatie in het Nederlands te ontvangen. Uw suggestie om dit gebruiksvriendelijker te maken nemen we mee. Het is jammer om te horen dat uw ervaring zo anders was dan in eerdere jaren. We hopen oprecht dat we u in de toekomst weer kunnen verrassen met een verblijf dat wél voldoet aan de vertrouwde Hello Zeeland-kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijn en net Tiny house. Wel vervelend dat er voor kleine dingen extra gerekend wordt. Een theedoek lijkt me een kleine moeite. Daarnaast had ik aangegeven dat er ook een baby meekwam. Helaas was er geen babybedje of stoel. Later bleek dat we 15e extra hadden moeten betalen. We kregen het uiteindelijk wel gratis. Maar ik vind voor andere klanten dat 15 e voor zo’n stoel te veel is. Die stoel kost nota bene 15 e bij IKEA. Je kunt met zoiets kleins denk ik de service verbeteren! ;)

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je review en je waardevolle feedback! Fijn om te horen dat jullie het Tiny House als netjes en prettig hebben ervaren. Wat betreft de kinderstoel: deze wordt inderdaad apart geleverd, omdat onze housekeepers deze vanuit het magazijn naar de juiste locatie moeten brengen – de vergoeding is dus voor de bezorgservice. Wat betreft de theedoek: onze linnenleverancier biedt dit momenteel niet aan, omdat ze vaak door gasten worden meegenomen. Goed nieuws: vanaf volgend jaar voegen we theedoeken toe aan ons gratis servicepakket. Elke gast ontvangt er dan eentje gratis – en mag die ook gewoon mee naar huis nemen. We hopen dat jullie ondanks deze punten toch hebben genoten van jullie verblijf. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Denken goed mee over de wensen en adviseren daar ook in

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en de complimenten over onze dienstverlening. We vinden het fijn om te horen dat wij goed hebben meegedacht met uw wensen en u passend konden adviseren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Hello Zeeland.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.