Port Scaldis 09-72
Wij hebben van 7 tm 13 september dit appartement gehuurd.
Na een eerdere goede ervaring in dit appartement is het nu helaas een totaal andere.
Na aankomst na een lange rit op een zeer warme dag dachten we op het dakterras een kop koffie te gaan drinken. Wat schetst onze verbazing…geen terras stoelen. Alleen een ligbed en een te vies om aan te pakken bank die ook nog eens heel erg kapot was.
( die bank zal er nu nog wel staan, leuk voor de nieuwe huurders!)
Toch maar koffie, maar helaas de afwasmachine was niet uitgeruimd.
Binnen koffie gedronken, helaas konden we niet van het uitzicht genieten want de ramen aan waterkant waren te vies om doorheen te kijken. Het raam( kantel kiep) kon open maar niet op kiepstand.
Beide klachten hebben we op maandag doorgegeven, monteur geweest maar kon raam niet repareren. Naar stoelen zou worden gezocht. Deze stoelen kregen we donderdag’s.
Het raam hebben we zelf schoongemaakt met een zeer vieze doek die in een kapotte emmer lag.
Het serviesgoed schiet tekort, geen water/limonadeglazen, géén theeglazen.
Maar 2 toetjes schaaltjes, 2 ( niet al te schone ) placemats.
Hoe doe je dat als je met 4 personen bent?
Verder een losse plint in de keuken, op de badkamer waren bad, toilet en wastafel schoon. Maar de bakken in het kastje, de vloermat ( is die ooit gewassen?) en de vloer hebben geen sopje gezien. Ook ontbreekt een antislip mat voor in bad. Wij zijn iets ouder en dan wil je graag wat steviger staan in zo’n glad bad.
Die mat dus zelf maar gekocht.
De dekbedden zitten vlekken in en ogen erg goor.
De kast moesten we eerst uitstoffen voordat de kleren erin konden. In de stoel zitten vlekken.
Er staat een diepvries in kast in de kamer, deze staat voluit en zit vol met ijs. Wat een energieverspilling! Een keer ontdooien zou helpen en misschien een iets kleinere koelkast zou voldoende zijn.
De wasmachine eronder was defect zoals het kaartje aangaf.
( niet dat wij die nodig hadden maar toch!)
Op de kleine kamer konden de gordijnen niet open, meerdere haken zaten los maar ze waren ook aan elkaar vastgehaakt.
Geen gezellig gezicht.
Al met al een teleurstellende ervaring, heel anders dan in 2018.
Wij hebben het idee dat er niet of nauwelijks wordt schoongemaakt en dat daar zeker geen controle op is.
Ondanks dit alles hebben wij ons in Breskens en omgeving goed vermaakt. Maar dit appartement gaat het de volgende keer niet meer worden.
Misschien nog een tip. Verhuur dit appartement als een twee persoons. De kleine kamer kan dan als opslagruimte worden gebruikt, is ook mooi om tuinstoelen schoon te houden.
Fam. Gosewehr