lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.276 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

4 nov. 2022
Snelle bezorging, veel keus, prijs kwaliteit is goed. Jammer dat je bij sommige dingen niet kan kiezen welke je wilt, bijvoorbeeld bij een doolhof puzzeltje. Je krijgt willekeurig 1 toegestuurd.
4 nov. 2022
De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Ook is de levering snel en duidelijk, je zit nniet voor niets te wachten. Als het niet lukt om op de afgesproken dag te leveren, laten ze dat snel weten.
Wat een leuke verrassing dat mijn bestelde artikelen afgeleverd worden in een robot-doos, daardoor kun je samen met je kind de lege doos omtoveren tot 4 verschillende robots ! Helemaal geweldig !
Snel en goede producten.. MAAR mijn bestelling had makkelijk in een envelopje gepast. Helaas zat het in een gigantische doos die bij de buren moest worden afgeleverd. Onbegrijpelijk en irritant.
Ik heb goede ervaringen met Lobbes , als je bestelling doet. Je word goed op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt . En krijgt je bestelling ook heel snel in huis. En heel goed verpakt.
17 nov. 2022
Partou is helemaal fan van houten speelgoed en loose parts, misschien als grote afnemer dat je je daar ook op kan focussen. Hetzelfde als speelgoed in thema's, waar veel voorscholen mee werken!
10 nov. 2022
van Els H.
Keurige en goede verpakking en leuk speelgoed . Snelle levering en bij vragen krijg je een duidelijk en goed antwoord. De reviews geven ook een prima ondersteuning bij uitkiezen van speelgoed.
Mooie catalogus met heel veel keus. Zou alleen denk ik nog beter zijn als er leeftijd categorieën duidelijk worden aangegeven. Verder hele snelle bezorging en heel goede kwaliteit speelgoed.
4 nov. 2022
Snelle levering via een pakketbezorger die in tegenstelling tot PostNL niet alleen daadwerkelijk op komt dagen maar ook nog eens op het aangegeven moment komt. Kortom, een erg goede ervaring!
14 nov. 2022
Snelle en goede service! Tevens een snelle bezorging( dag na bestelling al bezorgd). Goed telefonisch bereikbaar, zonder een wachtrij én een vriendelijke, meedenkende medewerker gesproken!
14 nov. 2022
super leuk speelgoed, en niet zo duur snelle service,en alles top ingepakt ben super blij ik jullie via reclame op internet ben tegengekomen heb nu ook mijn dochter ingelicht over jullie
4 nov. 2022
Ik was een artikel vergeten te bestellen en had een 2e bestelling geplaatst. Ze hadden netjes de bestellingen bij elkaar gevoegd en ik kreeg de dubbel betaalde verzendkosten terug gestort.
Alles zat goed verpakt en in een leuke doos voor de kinderen. Wij hadden een groene tractor besteld en we kregen een rode, voor ons niet erg, alleen wel beter kijken bij de bon inpakken.
9 nov. 2022
Wat hebben ze veel!! En ook voor de gangbare prijzen, leuke website, ik denk dat ik wel terug kom, keurige verzending vlot en duidelijk, iets steviger doos zou slim zijn om te verzenden!
Er is zoveel aanbod voor mijn zoontje. Hij is super blij met alle aankopen en kan zich er uren mee vermaken. Ook vind ik het leuk dat er veel educatief speelgoed te koop is!
15 nov. 2022
Goede en snelle bezorging, leuke artikelen. Alleen jammer dat een ander zomaar op mijn werk emailadres een bestelling kan doen. Waar heb je dan nog een wachtwoord voor nodig?
Antwoord van lobbes.nl
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Ik heb je even een e-mail verstuurd met wat extra informatie.
14 nov. 2022
Fijne bestelsite, al het bestelde netjes binnen. Wel graag al tijdens het bestelproces gaan aangeven welke items niet meer voorradig zijn. Dat scheelt een 2e keer bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
15 nov. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat een artikel onverhoopt niet meer op voorraad was. Voor de volgende keer zullen we eerst contact met je opnemen.
11 nov. 2022
Een ruime keuze mogelijkheid. Een prettige website om rond te snuffelen. Bestellingen zijn makkelijk te plaatsen en fijn dat het ook snel geleverd word. Kortom zeer tevreden!
11 nov. 2022
Ik ben zeer tevreden over Lobbes. Ook over de klantenservice. Er ontbrak een artikel in mijn zending die wel op de pakbon stond, en deze is netjes nageleverd. Heel netjes!
8 nov. 2022
Ik vind vooral de prijs van het speelgoed aantrekkelijk en de levering is ook vrij snel Ik heb een paar keer iets besteld maar heb eigenlijk niks negatiefs op te merken