lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.459 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Het zwemsetje dat we voor onze kleinzoon hadden besteld werd snel geleverd. Het geheel verliep volgens afspraak en zonder mankementen.
Ik kreeg een product met beschadiging, maar ik kreeg een nieuw product opgestuurd, helemaal top en vriendelijk contact via de e-mail.
Antwoord van lobbes.nl
Erg leuk om te horen dat de wij je goed hebben kunnen helpen, bedankt! Hopelijk valt het spelletje goed in de smaak.
2 van de 3 ballen konden niet worden opgepompt. Mail gestuurd en dezelfde dag waren er al 2 nieuwe opgestuurd. Top, snelle service.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat we het voor je hebben kunnen oplossen :)
Prima materialen en snelle levering. wat beter: waren op zoek naar een basisset kleine Lego zonder hele kleine stukjes (eentjes)
Eerste keer dat ik bij Lobbes heb besteld. Alles verliep goed. De juiste items aangekregen, geen problemen met de verzending :)
1 product uit mijn bestelling was niet meegestuurd. Na een telefoontje met de klantenservice is dat heel snel opgelost. Super!
Snelle levering, artikelen zoals beschreven, kwaliteit kan ik niet beoordelen want zijn voor kleinkinderen in Griekenland,
Afhandeling was goed , echter , ik had twee mini -ventilators besteld waarvan een helaas niet helemaal goed functioneert
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt, dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Wij zullen per mail contact met je opnemen.
Snel en betrouwbaar. Bij hun vervoerder kun je zelfs allerlei voorkeuren aangeven voor het afleveren, heel verfrissend
De levering was oke behalve dat een groot deel van de stoepkrijtjes los en sommige gebroken in de verpakking zaten.
De bestelling zelf was super snel binnen en het schilderen met potjes was super goed verpakt en alles zit erbij.
Ik heb twee puzzels besteld beide waren geweldig qua kwaliteit en super leuk om te maken een echte uitdaging!
Groot assortiment, goede donderdagdeals, fijn dat je het kostenloos op kan halen. Gelukkig dicht in de buurt
Mogelijkheid om achteraf te betalen zodat we als leerkracht niet alles steeds hoeven 'voor te schieten'.
Netjes ingepakt snelle levering en super leuke doos waar de kinderen ook nog even lekker zoet mee waren!!
Antwoord van lobbes.nl
Wat leuk om te horen dat de kids aan de slag zijn gegaan met de robotdoos!
Snel en netjes geleverd. Maar alleen een vraag , waarom een klein pakketje in zo'n grote doos moet ,
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! We proberen constant te optimaliseren. Onze verpakking is daar een groot onderdeel van. We zijn er druk mee bezig om dit te verbeteren.
Snelle levering en goed verpakt! De artikelen zijn ook zoals afgebeeld op de foto’s op de website!
bezoeken, beslissen, bestellen, betalen en supersnel bezorgen (ontvangen).... dat typeert Lobbes.nl
Een heel originele verpakking waarmee je nog kan knutselen met de kids . Er staat een robot op .
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Veel knutselplezier!
Jammer dat deel zending ontbreekt, wel heel vlotte hulp bij het zoeken van een oplossing hiernaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat een deel van de zending ontbrak. Fijn om te horen dat we het voor je hebben kunnen oplossen!