tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden643 beoordelingen in totaal

29 jan 2024
Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

29 sep 2023
26 aug 2023
Antwoord van tofvel.com
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. We waarderen alle reviews en hopen zo onze producten te kunnen verbeteren. Soms is het in het begin een beetje lastig om er in te komen maar na verloop van tijd wordt het wel beter. Het zijn handgemaakte Tofvels dus daar kan soms wel iets verschil in zitten.