Lucardi Juwelier Heerhugowaard

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden400 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Ik was op zoek naar oorbellen met paardjes voor mijn kleindochter ze heeft er lang over gedaan maar dan eindelijk geslaagd voor haar zwemdiploma en ik ben zooo trots op haar. Ik kwam de winkel in en zonder te zoeken vroeg ik de medewerkster voor kinder oorbellen met paardjes. Ze wist gelijk wat ik zocht en werd super vriendelijk geholpen. Ze vroeg nog is dit voor u zelf of is het een kadootje 😂 Ze pakte het mooi in en nu kan ik niet wachten om het te geven. Ik heb nog 2 kleindochters tweelingen en voor hun ga ik ook zeker weer naar deze winkel ik werd er echt blij van. Echt fijn personeel dat maakt het altijd extra leuk om iets te kopen.

3 feb 2024
Mijn dochter zag in het sales gedeelte leuke oorbellen Bij het afrekenen ging er geen 50 % af Ik vroeg het na hoe dit kon. Het enige antwoord wat ik kon krijgen was "er zat dan vast geen stickertje op" Wel heel apart omdat het wel tussen de sales stond vond ik De verkoopster gaf nog even duidelijk aan dat nadat ik betaald had er nu niks meer aan te doen was, nu was het al gebeurd Mijn fout om eerst te betalen , maar dit had wel wat respect voller beantwoord kunnen worden. Daarbij is dit echt mensen misleiden om er 1 a 2 sieraden tussen de sales te doen waarbij het niet geldig is Voor mij is dit een reden in deze winkel iet meer te komen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerhugowaard

Behulpzame verkoopster, ruime keuze in de winkel
Super service, heel vriendelijk en alles top.
24 feb 2024
Super vriendelijk beetje krappe ruimte
24 feb 2024
Vriendelijk behulpzaam personeel
17 feb 2024
werden heel vriendelijk geholpen
3 mrt 2024
Wederom erg fijn geholpen
10 mrt 2024
10 mrt 2024
Personeel mag wel wat vriendelijker zijn, assortiment was goed
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de dames helpen je goed . Dus daar is niks op aan te merken . Wat voor mij wel beter kan is de indeling van de winkel , vind het wat rommelig overkomen. De hoge vitrines midden in de winkel geven een wat goedkope uitstraling en de toonbank mag wat groter. Nu stond ik met wat andere klanten op elkaar bij de toonbank om af te rekenen , en de meiden hebben ook te weinig ruimte om de artikelen in te pakken en de klanten te helpen. Tijd om de winkel wat te moderniseren.
KD
Kitty D.
Broek op Langedijk
3 feb 2024

Ongedwongen shoppen bij gezellige verkoopsters

Kwam met gebroken ketting gekocht op vakantie. Deze werd gemeten en de verkoopster liep direct op de juiste kettingen af. Ze gaf mij de vrije keus. Had alle tijd voor mij. Het hangertje werd er aangeschoven en aansluitend bood de verkoopster aan het kettinkje bij mij om te doen. Heel fijn en ongedwongen geholpen bij Lucardi , zeer blij mee. (Elke keer weer)
10 feb 2024

Top service!

Werd erg goed geholpen, de ring die ik graag wilde was er niet in mijn maat, maar werd heel actief mee gedacht met wat een andere leuke optie was. Ook een horloge gekocht en werd alle tijd voor genomen om hem goed op maat te maken. Top service !
21 jan 2024
Hoe behulpzaam het personeel is. Ze nemen echt de tijd voor. Zelfs al er nog een aantal mensen staan te wachten. Service is heel belangrijk voor mij.
Wat mij in het bijzonder beviel was de tijd die voor mij genomen werd voor advies rond de keuze van het sieraad en de gravure.
20 jan 2024
Hele leuke winkel met leuk personeel,wat ik alleen jammer vind dat je moet betalen voor een sieradendoosje nog wel 2euro
10 feb 2024
Verkoopsters waren erg vriendelijk en namen de tijd voor de klanten. Daarnaast is mijn klacht supergoed opgelost!
De medewerkster heeft bij mij de oorbellen even verwisseld omdat mij dat niet lukte. Erg blij met mijn nieuwe!
Vriendelijk geholpen, goed geslaagd en met de Valentijn korting een mooie ring voor mijn dochter gekocht
21 jan 2024

Duidelijkheid

Het. Personeel deed echt hun best om mijn wensen uit te laten komen. Ze wisten precies wat ik wilde,