Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

327 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.560 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

when I first called I was told that I would receive a telephone call from a support engineer. This never happened. I then received an email from some support person that was 100% not related to what my original question was. I then replied to this email address trying to clarify my concerns and as yet have not received any support or feedback.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

7 jul 2023
De service van Wifishop is super alleen hun leverancier PostNL is een ramp. Jammer dat we niet meer keuzes krijgen want dan zou ik deze nooit nemen
29 apr 2023
Ik had voor de aankoop van een point to point verbinding advies nodig. Dat heb ik uitgebreid gekregen en inmiddels functioneerd alles als verwacht.
Eerlijke antwoorden op mijn vragen gekregen. Direct het geadviseerd product besteld, volgende dag in huis, geïnstalleerd en super content. Bedankt
PH
Peter H.
Geleen
10 aug 2023
Snelle levering goede prijs. Uitleg in het Nederlands. Een gemakkelijk te installeren product dat onmiddellijk goed werkt ! Het kan niet beter
18 mei 2023
Enige negatief punt is de thuislevering. De dag nadien thuis geleverd is 3 dagen nadien geworden. Gelukkig was er die dag ook iemand thuis.
25 mei 2023
Goed inhoudelijk advies gekregen. Er zijn mij geen spullen aangepraat die ik niet nodig heb. Levering was supersnel (eerstvolgende werkdag)
2 mei 2023
Camping EZ wifi Hotspot Extender V5 besteld. Zeer snel geleverd. En de installatie was zo als beschreven in de aan bieding heel simpel.
2 mei 2023
Duidelijke zoekfunctie. Specificatie (van in mijn geval een access point) ook makkelijk te vinden. Levering zoals vooraf aangegeven.

Goed advies

Heel fijn dat ze per e-mail advies geven voor de situatie bij ons thuis. Op basis hiervan hebben wij diverse apparatuur gekocht.
Antwoord van Wifishop.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat ons e-mailadvies je goed heeft geholpen bij het kiezen van de juiste apparatuur voor thuis.
RR
17 mei 2023
Product zoals omschreven en snel geleverd. Ik had een vraagje voor hun support, hier kreeg ik binnen 24 uur antwoord op. Prima
8 mei 2023

Unify met/zonder POE

Voor aanschaf van 2 nieuwe unify accesspoints toch nog even contact gehad voor de POE injector en het juiste advies gekregen.
Mijn bestelling liep twee dagen vertraging op, kreeg netjes een telefoontje met de vraag of dit een probleem is. Uitstekend!
Antwoord van Wifishop.nl
Bedankt voor je begrip en positieve feedback ondanks de vertraging. Fijn om te horen dat onze communicatie gewaardeerd wordt!
28 aug 2023

Uitstekend en snel online advies!

Uitstekende online advies mogelijkheden. Snel en goed. Dat kom je niet vaak tegen. Dus mijn spulletjes hier gekocht.
10 aug 2023
Goede uitleg en duidelijke informatie door een terzake kundige mrdewerker. Tevreden met de gekochte POE powerbank.
27 jun 2023
In 1ste instantie goed en snel advies gekregen. Vervolgens vond men het niet meer nodig op service te verlenen.
27 jun 2023
Wij geven geen gratis uitgebreide instructies of configuraties vanuit support op de Hotspot. De handleiding is u digitaal verstrekt. Als u denkt dat het artikel defect is dan kunt u het apparaat binnen de geldende termijn en voorwaarden retourneren.
GB
Gosling B.
Drachten
23 jul 2023
Volgens afspraak geleverd goed geïnformeerd over het verloop van de zending prijs ook netjes vergelijken elders
Besteld >> bevestigd >> geleverd; kortom, vlotte afwikkeling. Vooral op deze wijze blijven werken!! Top. Merci.
Antwoord van Wifishop.nl
Hartelijk dank voor je positieve review en complimenten! We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer!
8 mei 2023

Prima webshop

Groot assortiment. Netjes en snel gereageerd op m’n vraag. En snelle levering. Precies zoals je het hebben wil.
25 aug 2023
Demo besteld met korting en nieuwe geleverd, super😁Gelijk geïnstalleerd in de camper en morgen uit proberen.
11 mei 2023
De support is erg goed, als iets anders werkt dan verwacht dan wordt er veel tijd in de klant geïnvesteerd.