bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
bos-hout.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hout bestellen is eenvoudig. Toen ik de bestelling op ging halen, lag de bestelling klaar. Alleen kwam ik erachter dat ik de andere palen had besteld dan ik bedoelde. Het was geen probleem deze op dat moment alsnog te ruilen zonder dat daar een probleem van werd gemaakt. Die flexibiliteit kan ik wel op prijs stellen.

21 mei 2023
Redelijk tevreden. 75% van de bestelde schutting delen waren van zeer goede kwaliteit. De overige waren krom. Afwijking van meer als 10% in de lengte ( hol en bol ). Uiteindelijk besloten om om de schuttingen een plank lager te maken om uit te komen met de planken.

Beoordelingen voor bos-hout.nl

Zeer snelle en correcte afhandeling
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de Douglas planken! Team Houthandel Bos

Top service

Mooie producten Goede communicatie Super en snelle service!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Wij wensen u veel klusplezier toe. Team Houthandel Bos
4 feb 2024
Snelle service en vriendelijke afhandeling
Bedankt voor uw leuke beoordeling! Team Houthandel Bos
👌

Eenvoudig en flexibel

7 jun 2023
Kleine foutjes zijn zo gemaakt maar het omwisselen van de palen ook ;-) U bent met de goede palen vertrokken die u nodig had voor de klus en daar gaat het om! Team Houthandel Bos
5 jun 2023

Mooi bedrijf, prettige communicatie, mooie producten.

Telefonisch goed bereikbaar, bestelling online plaatsen duidelijk en snel en de communicatie over afhalen of laten bezorgen ook. Mooi bedrijf bovendien! Volgende keer dat we hout nodig hebben komen we weer vanuit Lochem gereden. Dat zegt voldoende denk ik...
7 jun 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van uw natuurlijke container ombouw en zien u graag weer terug. Team houthandel Bos
1 aug 2023
de service was zoals altijd prima. De kwaliteit van de acacia palen was som niet al te best. dat ze niet recht zijn is prima, maar sommigen waren wel erg gescheurd over lengte. Gelukkig heb ik er een paar extra gekocht.
24 aug 2023
Robinia palen staan er inderdaad bekend om dat deze kronkelig zijn, dit geeft altijd een mooi speels effect! Graag hadden wij van u gehoord dat u niet helemaal tevreden was over de palen. Dan hadden wij een oplossing voor u gezocht. Team Houthandel Bos

Top service

het bestellen van de spullen gaat zeer makkelijk. het contact via mail en op kantoor is zeer prettig maar vooral de kwaliteit van de gekochte spullen is super!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw leuke enthousiaste beoordeling! Hier worden wij blij van :-). Heel veel plezier van uw materialen en tot de volgende keer. Team Houthandel Bos
23 mei 2023
De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De enorm vriendelijk wijze waarop ik door Kitty te woord gestaan werd maakt echt het verschil. Volgende keer weer!
7 jun 2023
Dank u wel voor de leuke beoordeling en Kitty had een grote glimlach toen ze dit las. Daar doen we het allemaal voor. Tot de volgende keer! Team Houthandel Bos
27 jul 2023
Vriendelijken klantgericht. Meedenken. Tijdig informeren over de bestelling. En helpen bij het op de kar laden.
23 aug 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Houthandel Bos

Goede service, echter niet al het gedroogd haardhout lijkt even droog…

Makkelijk bestellen, keurig telefoontje er achteraan om een ophaalafspraak te maken en erg vriendelijke en hulpvaardige mensen bij het ophalen. Alleen bleek bij het leeghalen van de big bag gedroogd haardhout dat in ieder geval een deel van de blokken behoorlijk nat is. Morgen gaan we de haard ermee opstoken, dan weten we hoe droog de rest is.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw terugkoppeling en beoordeling. Sommige blokken kunnen wat nat zijn geworden door de regen van afgelopen week, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wel is dit is gelukkig oppervlakkig en droogt snel weer op! Wij zullen vandaag contact met u opnemen hoe het stookproces is verlopen. Team Houthandel Bos

Goede leverancier!

Klantvriendelijk, snel geleverd, goed materiaal tegen een eerlijke prijs. Als toegift een leuk cadeautje bij de levering: een rolmaat!! En niet zo'n AliBaba ding, gewoon een goede rolmaat. Super gedaan.
24 okt 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling! We wensen u veel plezier van uw bestelling en de rolmaat ;) Team Houthandel Bos
31 aug 2023

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze, gemakkelijk te vinden en te bestellen op de website. Opvolging voor het maken van de afhaal afspraak was binnen 10 minuten en het afhalen kon snel gebeuren. Hele goede service.
6 okt 2023
Bedankt voor de leuke beoordeling. We hopen u nog een keer te zien. Team Houthandel Bos
6 aug 2023
Prima service en vriendelijke mensen. Maar het moet me wel van het hart dat inde bestelling nog niet opgehaald heb, omdat het zondag is, dus dezebeoordelingsvragen zijn te vroeg verstuurd
24 aug 2023
Dank u wel voor de beoordeling. De bestelling is inmiddels al opgehaald en wij hopen dat u tevreden bent over de bestelling. Team Houthandel Bos
15 nov 2023
Goede kwaliteit, ruime keuze. Ik woon vlakbij en het is superhandig om online te bestellen, het staat dan klaar en kan het gelijk meenemen. En aardig personeel 🙋‍♀️
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u wederom veel plezier van uw bestelling! Team Houthandel bos
20 sep 2023
Ik heb weinig op of aanmerkingen. Gewoon een fijn familiebedrijf waar mensen werken die hun job leuk vinden.. Goede samenwerking al jaren.
26 sep 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om zaken met u te doen. Team Houthandel Bos.