bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
bos-hout.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hout bestellen is eenvoudig. Toen ik de bestelling op ging halen, lag de bestelling klaar. Alleen kwam ik erachter dat ik de andere palen had besteld dan ik bedoelde. Het was geen probleem deze op dat moment alsnog te ruilen zonder dat daar een probleem van werd gemaakt. Die flexibiliteit kan ik wel op prijs stellen.

21 mei 2023
Redelijk tevreden. 75% van de bestelde schutting delen waren van zeer goede kwaliteit. De overige waren krom. Afwijking van meer als 10% in de lengte ( hol en bol ). Uiteindelijk besloten om om de schuttingen een plank lager te maken om uit te komen met de planken.

Beoordelingen voor bos-hout.nl

JV
Jos v.
BAARN
22 aug 2023

Fijne houthandel om houtverwerkende bestellen.

Erg fijn geholpen bij Bos houthandel. Kon eenvoudig het hout bestellen via de website en bij aankomst lag het al klaar. Helemaal top.
24 aug 2023
Dank u wel voor de 5-sterren beoordeling. Goed om te horen dat u het bestelproces eenvoudig heeft ervaren. Tot de volgende klus! Team Houthandel Bos
17 aug 2023
Bestelde spullen kunnen snel opgehaald worden, en erg goed advies bij het bouwen van mijn overkapping...
24 aug 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij proberen de materialen altijd snel voor de klant klaar te leggen zodat ze weer snel verder kunnen met hun klus. Team Houthandel Bos
22 mei 2023
Vriendelijk personeel dat meedenkt! Mooi hout om bijvoorbeeld een kas, tiki bar of borders mee te maken.
7 jun 2023
Dank u wel voor de leuke beoordeling WJ en wat ziet het er goed uit zeg! Tot snel weer voor het volgende project! Team houthandel Bos
8 sep 2023
Altijd vriendelijk. En een minder goede paal nog voor het inladen vervangen door een betere exemplaar.
6 okt 2023
Bedankt voor uw toffe beoordeling. Wij doen altijd ons best om klanten vrolijk te laten vertrekken. Team Houthandel Bos
Top service en klant gericht! Meedenken in oplossingen en oprechte interesse in de klus die gaat doen.
8 jul 2023
Dank u wel voor de leuke beoordeling! Wij zijn altijd nieuwsgierig wat de klant gaat maken. Team Houthandel Bos
Persoonlijke benadering via telefoon over afhalen bestelling. Lag klaar volgens afspraak
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Kastanje bestelling! Team Houthandel Bos
TV
Ton V.
Zeist
20 jul 2023

Makkelijk en snel

Hout makkelijk te bestellen via website en staat snel klaar. Vriendelijk personeel.
23 aug 2023
Dank u wel voor de beoordeling. Team Houthandel Bos
12 jul 2023
Snelle levering aan huis en mooie kwaliteit hout
2 aug 2023
JL
Job L.
Hilversum
1 jun 2023
Goed advies, vriendelijke flexibele mensen, en dat voor een eerlijke prijs. Helemaal top!
Bedankt voor de beoordeling. Team Houthandel Bos
3 dec 2023
Vriendelijke en behulpzame medewerkers, op de afgesproken tijd lag alles gereed.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en veel plezier van uw houtmaterialen! Team Houthandel Bos
22 jun 2023
Heel goede service, fijne medewerkers. En ook heel concurrerende prijzen. Top.
8 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Team Houthandel Bos

Vriendelijk, snel en servicegericht. Goede kwaliteit en breed assortiment.
26 sep 2023
Bedankt voor de leuke beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Douglas schaaldelen. Team Houthandel Bos.
5 aug 2023
Snelle en goede service. Ook de afhandeling was erg goed en snel.
23 aug 2023
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Team Houthandel Bos
2 jun 2023
Goede service. Snel geholpen. En ben zelfs geholpen met laden.
Bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Team Houthandel Bos
21 mei 2023

Prima materiaal en service

Materiaal helemaal ok + een prima service / hulp bij afhalen !
24 mei 2023
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Team Houthandel Bos
12 mei 2023
Snelle en vriendelijke hulp bij opladen van de artikelen.
17 mei 2023
Dank u wel voor de 5-sterren beoordeling! Team Houthandel Bos
5 okt 2023
Alles gaat vlot en vriendelijk. De keuze is verder reuze
6 okt 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij met u als nieuwe zakelijke klant en kijken uit naar meer samenwerkingen! Team Houthandel Bos
19 okt 2023

Goede service en zeer vr dames bij de…

Goede service en zeer vriendelijke dames bij de balie.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij hopen dat de vijver nu is voorzien van een mooie rand. Tot de volgende klus. Team Houthandel Bos
26 aug 2023
Snelle levering, goede prijs en vriendelijk personeel
Bedankt voor uw beoordeling. Team Houthandel Bos