bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
bos-hout.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hout bestellen is eenvoudig. Toen ik de bestelling op ging halen, lag de bestelling klaar. Alleen kwam ik erachter dat ik de andere palen had besteld dan ik bedoelde. Het was geen probleem deze op dat moment alsnog te ruilen zonder dat daar een probleem van werd gemaakt. Die flexibiliteit kan ik wel op prijs stellen.

21 mei 2023
Redelijk tevreden. 75% van de bestelde schutting delen waren van zeer goede kwaliteit. De overige waren krom. Afwijking van meer als 10% in de lengte ( hol en bol ). Uiteindelijk besloten om om de schuttingen een plank lager te maken om uit te komen met de planken.

Beoordelingen voor bos-hout.nl

7 apr 2024
We zijn zeer tevreden over deze hout leverancier. Zij leveren snel, en problemen worden snel opgelost, meestal binnen een dag. En ook niet onbelangrijk ze zijn plezierig aan de telefoon.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de levering en de communicatie. Team Houthandel Bos
20 mrt 2024

Fantastische houthandel

Vriendelijk personeel, snelle service en een gezellige sfeer rond de werknemers. Ontzettend fijne houthandel waar de kwaliteit niet alleen in de materialen maar ook de service zit!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij zijn blij dat wij u als tevreden klant hebben mogen helpen. Team Houthandel Bos

Uitstekende service.

Uitstekende service en duidelijke, snelle communicatie. Bij ophalen wordt de vracht tot aan je auto gebracht met een heftruck.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de Douglas palen. Team Houthandel Bos

Beter doen, nee hoor houden zo!

Beter doen? Echt niet- houden zo!!! Komt afspraak na en een supergoede service!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij met u als klant en hopen u in de toekomst terug te zien. Team Houthandel Bos
Fantastische service en klantvriendelijke benadering.
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Team Houthandel Bos
Goede service en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van uw Red Class Zweeds rabat. Team Houthandel Bos
Goed contact, vriendelijk personeel.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5- sterren beoordeling. We zijn blij dat u bij ons terugkomt. Team Houthandel Bos
Vriendelijk personeel en goed hout!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe van het Douglas Zweeds rabat. Team Houthandel Bos
Snelle en goede service!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier gaat hebben van de hout- betonschutting. Team Houthandel Bos
Prettige communicatie
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de damwand planken. Team Houthandel Bos
30 mrt 2024
30 mrt 2024
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij met u als zakelijke klant. Team Houthandel Bos
17 mrt 2024

Houtkwaliteit wisselend, personeel goed

Niet al het hout was van goede kwaliteit: eentje niet op juiste maat (12 cm te lang, dus gelukkig niet erg) en in een van de vlonderplanken zitten gaten aan beide zijkanten. Personeel was aardig en behulpzaam
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de planken niet helemaal naar wens waren. Mocht dit nog een keer gebeuren horen wij dit graag zodat wij ze om kunnen wisselen. Hopelijk heeft u een mooi eindresultaat weten te behalen. Team Houthandel Bos