Lucardi Juwelier Nijmegen

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden97 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Het is een feest om bij Lucardi wat leuks te kopen 🥳 Onze kleindochter Saar wordt 1 September 7 jaar, op de zelfde dag als ik zelf. Saar is een echte blingbling meid. Houd echt van alle sieraden, oorbelletjes, armbandjes, kettinkjes. Heb al meerdere malen bij Lucardi gekocht. Grote diversiteit aan super mooie sieraden, zowel voor jong en oud. Weet dan ook altijd te scoren met wat leuks van Lucardi ( dit maal leuke oorbelletjes) Het personeel is zeer vriendelijk, geeft advies, en nemen de tijd om je te helpen. Daarbij niet te vergeten mooie prijsjes zodat dat het voor iedereen betaalbaar is en vaak ook korting. Ik kan Lucardi dan ook echt aanbevelen. Weet zeker dat u hier slaagd en met aankoop scoort. 👍

Dat als er klanten in de winkel zijn, de deur achter balie dicht is je kan zien en mee genieten van alle gesprekken. En er komt geen collega bij als het druk is in de winkel. Meisje wat mij hielp deed haar best. Maar werd steeds afgeleid in ons gesprek door andere collega over privé zaken. Dit was echt zo on professioneel. En heel vervelend voor mij en me dochtertje.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Nijmegen

15 mei 2023

Super!

Een ketting gekregen voor Moederdag. Echter had ik er een gekregen die ik zelf iets te smal vond. Ik kon de ketting gemakkelijk omruilen voor een dikkere en iets langere. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam! Ik wil mijn goude collectie zeker uitbreiden!
Netjes geholpen door een lieve meid die heel netjes en beleefd was ook naar mijn dochter van 12 om een mooi sieraad (ring) uit te zoeken voor haar 13e verjaardag op 1 januari 2024
PH
Petra H.
Nijmegen
5 sep 2023
Ik kwam alleen maar een ketting voor aan mijn bril kopen . En de verkoopster was zo vriendelijk alsof ik iets voor heel veel geld gekocht had ... Daar word ik heel blij van .
19 okt 2023
Eindelijk hebben jullie een vriendelijke personeel die me heel goed geeft geholpen 👍😊. Andere keren was het heel erg onvriendelijk, zelf sagerijnig 😳. Lieve vrouwtje 👍🥰
17 aug 2023
Lucardi Nijmegen Dukenburg Vriendelijk en gezellig personeel, behulpzaam, maar niet opdringerig. Superfijne ervaring en ik ben ook erg blij met de sieraden!
12 okt 2023
Vriendelijke verkoopster,goed geholpen. Jammer dat niet alles op voorraad was terwijl dat wel aangegeven werd op de site.
13 jun 2023
Al regelmatig goed geslaagd in de winkel. Ik houd van goud, mijn dochter van zilver en voor ons beide is er keuze genoeg.
26 aug 2023
We werden echt heel goed geholpen in de winkel. Alle tijd werd er genomen en alle ringen mocht me dochter passen
17 dec 2023

Heel vriendelijke medewerkster

Vriendelijke medewerkster, mooie geboortestreek oorringetjes voor mijn dochters gekocht
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Luistert goed naar ons wensen..
14 jun 2023
Dat ze je gelijk komen helpen, klantvriendelijk echt top.
Snel geholpen, zeer vriendelijk personeel, goede prijzen
27 mei 2023
We zijn netjes geholpen en alles werd goed uitgelegd
Super goeie service en lieve meiden die er werken!
8 nov 2023
Fijne winkel goed personeel denkt mee wat je wil
23 mei 2023
Fijn geholpen, vriendelijke en behulpzame meiden
BS
Bianca S.
Beuningen Gld
Goed geholpen ,erg vriendelijk,en betaalbaar
28 okt 2023
Fijn geholpen door medewerkster van Lucardi
6 jul 2023
Zo geduldig en behulpzaam en vriendelijk
13 okt 2023
Vriendelijk personeel. Opgeruimde winkel