Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.716 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2022
Hobo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

17 jun 2023
De Dali katch g2 besteld en heb een doos gekregen die niet geseald was. Heb ergens nog eentje besteld deze was wel netjes geseald. Product is verders niks mis mee Ik hou er niet van om een geopend product te ontvangen omdat men hier de accu's had kunnen verwisselen met een retour item of gebruikte accu als demo model.

Beoordelingen voor Hobo.nl

20 jan 2024
Service contact was aangenaam. Het duurde even (5dgn) voordat een definitieve leverdatum werd doorgegeven op zich niet erg maar als je net iets nieuws hebt gekocht kijk je er toch vol verwachting naar uit.
CD transport besteld tijdens de feestdagen. Dus iets later ontvangen, maar wel op de precies aangegeven tijd. Heel erg goed verpakt. Top. Nu nog aansluiten.
JM
Jacco M.
Den Haag, Niederlande
Zocht goede optische interlink. Hobo heeft goede collectie Audioquest dus dat was snel geregeld.
Ik heb tot nu toe alleen de factuur gekregen. Verder nog niets ontvangen of gehoord van hun.
Vriendelijk, vakkundig en vrijblijvend! Heb besteld wat geadviseerd is en ben er blij mee
Prima keuze, correcte prijazn, snelle afhandeling en levering
Snelle levering en kwaliteits spullen. Altijd top.
28 jan 2024

Uitstekende levering

Snelle levering, goed verpakt, uitstekend product
RN
Rob N.
Hilversum
ik heb geen verbeterpunten
Goed advies gegarandeerd
Nog niets gehoord van het bestelde artikel , dus gebeld en bleek waarschijnlijk dat het eind januari word.
Nog niks ontvangen
Antwoord van Hobo.nl
Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het voor jou tijdens bestellen kennelijk niet duidelijk was dat de bestelde mat een korte levertijd kende, hoewel dit op onze site toch wel zichtbaar is. We hebben meermaals via de mail contact gehad over de platenspelermat en we zijn bi]lij dat je hem een dag na deze review als verstuurd kon beschouwen. We wensen je veel plezier ermee.
5 nov 2023
12 okt 2023
Ik was op zoek naar een mooie AV Receiver. Ben fantastisch geholpen (telefonisch). En ook na de aankoop meer dan prima geholpen met de vragen die ik nog over had. Zodoende ook nog 2 speakers aangeschaft.
AS
arjan s.
utrecht
26 jul 2023
voor me zelf is de missie geslaagd wat kan je nog beter doen ?kijk naar de concurent iear poulissen en kijk naar hun en kijk hoe je hun kan overtreffen met merken indeling enz
5 mei 2023

Professioneel

Snel geleverd. Een paar kleine vragen in het filiaal en via de klantenservice (over het type luidsprekerkabel met banaan of vork) werden professioneel beantwoord.
9 mei 2023

Degelijk product, snelle levering

De Bowers & Wilkins Wall Bracket voor de Formation Wedge voldeed aan mijn verwachtingen, was degelijk en werd snel geleverd.
Gewoon top service en nog een zaak die doet wat het beloofd bedankt tot de volgende aankoop grt tevreden klant !!