gebruiktebureaustoel.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 mei 2023
gebruiktebureaustoel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor gebruiktebureaustoel.nl

Zeer tevreden!

Wij kopen hier al een aantal jaar refurbished stoelen. Wij zijn erg blij met de kwaliteit van zowel de producten als de service. Uiteraard zijn er wel eens stoelen waarbij iets kapot gaat, het zijn immers gebruikte stoelen, maar de snelheid en kwaliteit waarmee dat soort problemen worden opgelost is voor ons de reden om terug te blijven komen.
Groot assortiment in diverse prijsklasse. Direct mee kunnen nemen na de aankoop. Prima geholpen
Prima ervaring met deze aanbieder van bureaustoelen Service was van een heel hoog niveau
Direct geholpen, en keurig behandeld. Zeer tevreden!
20 jan 2024
De stoel ziet er netjes uit en werkt goed.
17 feb 2024
Prima service, prima stoelen, prima prijs
Snelle en deskundige levering
5 aug 2023

Administratie

De bevestiging van mijn order bestond alleen uit een brief voor het afsluiten van een transportverzekering. Anderhalve week later, nadat ik gebeld had, kreeg ik in een keer zes mailtjes tegelijk over mijn bestelling. Ik had via de mail het verzoek ingediend of mijn bestelde stoel bij de buren afgeleverd kon worden, dit i.v.m. vakantie. In een keurige mail werd bevestigd dat dit geregeld zou worden. Op de dag van bezorging werd ik gebeld door de transporteur dat ze voor mijn deur stonden en dat ik niet thuis was. Verzoek is dus niet goed doorgekomen. Stoel is een prima produkt en keurig volgens afspraak bezorgd door het transportbedrijf. De administratieve verwerking is echter erg rommelig en niet accuraat.
1 jun 2023

Geweldige stoel en goede service

Toen het bezorgmoment niet uitkwam werd er goed meegedacht naar een oplossing. De bezorging was snel en alle mogelijkheden van de stoel werden even getoond. En last but not least: het is gewoon een hele mooie, fijne burostoel!
2 jul 2023

Prima kwaliteit (voor gebruikt) met goede service

Over de loop der jaren meerdere stoelen besteld en naar tevredenheid in gebruik. Bij de laatste levering was er een klein defect. Hiervoor is de hele stoel snel omgeruild.
30 jun 2023

Informele en vriendelijke communicatie door het personeel en snelle levering

Informele en vriendelijke communicatie door het personeel ter plaatse en een snelle levering van de stoelen. Verbeterpunt: manager ter plaatse is non-communicatief.
23 dec 2023
Product zoals beschreven, goed verpakt, snel bezorgd. Goede kwaliteit voor een uitstekende prijs. Volgende aankoop weer bij gebruiktebureaustoel.nl
15 aug 2023

top!

Het was de eerste keer, maar zeker aan te raden. Alles werkt naar behoren. Daarnaast ons prima op de hoogte gehouden van het afgiftetijdstip.
5 nov 2023
Mooie refurbished bureaustoel die niet onderdoet voor een hele nieuwe. Snelle levering en goede communicatie. Tevreden met mij bestelling!
21 aug 2023
Zeer vriendelijke en professionele service, ben met een top bureaustoel naar hui vertrokken. Raadt het zeker aan anderen aan
25 aug 2023
Jullie gaven goede voorlichting, snelle en persoonlijke service en de bezorging was puik. Beide stoelen bevallen prima
26 dec 2023

Mooie refurbished bureaustoel

Een mooie refurbished bureaustoel mogen ontvangen. Snel geleverd en erg betaalbaar voor alle instel mogelijkheden.
Klantvriendelijk, kennis van zaken, prijs/kwaliteit verhouding prima.