aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Wij hopen u graag weer een andere keer van dienst te kunnen zijn.
2 artikelen besteld die volgens de site op voorraad waren en maar 1 ontvangen. Eind van de week zou de andere binnen komen maar nog niks gehoord! Geleverd artikel wel heel tevreden over.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is niet mogelijk om de voorraad op onze website aan te geven. Het enigste wat wij kunnen aangeven is of een product op voorraad ligt Wij hopen dat u dit begrijpt. Mocht u met een planning zitten waardoor u de producten spoedig nodig heeft raden wij u aan om ons te bellen of te mailen zodat wij u goed kunnen informeren over de stand van zaken. Ons algemene telefoonnummer is: 0341-413341 Ons algemene E-mail adres is: webshop@aicvisser.com Groeten team AIC
20 apr 2024
ik koop een bladblazer word niet geleverd want moet meer kosten ik zeg stuur geld maar terug maar helaas geen geld
23 apr 2024
Bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak wat betreft de foutieve prijs! Wij hebben gebeld met het voorstel om deze alsnog voor het bestelde bedrag te leveren. Hier hebben wij geen akkoord op gehad. Als het goed is moet door u betaalde bedrag al wel weer op uw rekening staan. Dit is namelijk op 15-04-2024 naar u overgemaakt. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan contact met ons opnemen via: 0341-413341 of webshop@aicvisser.com? Groeten, Jeroen
Het product dat op voorraad is dan ook nel leveren . En niet 3 weken later
23 apr 2024
Bedankt voor uw review! Volgens onze gegevens is uw order op 19-04-2024 bij u afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0341-413341 of e-mail webshop@aicvisser.com. Groeten, Jeroen

waterpas

Ik zocht een waterpas, en heb deze hier gevonden voor de beste prijs. Snel geleverd en goed verpakt. Topwinkel dus.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service en ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Netjes afgeleverd en even gebeld om te overleggen waar de spullen neergelegd konden worden. Prima geregeld!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
Levering was vlot echter is het product ligt beschadigd.
Snelle levering àlles volgens afspraak
19 mrt 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
20 mrt 2024
Snelle en goede service
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde kachel. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
Prima en snel geleverd
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Groeten team AIC.
Komen hun woord na!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn! Succes gewenst met uw volgende klus. Groeten team AIC.
AFSPRAKEN NAKOMEN!
10 mrt 2024
Zou het niet weten
19 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk!
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.
24 mrt 2024
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling. Tot de volgende!
10 mrt 2024

Niet hied

Niet goed
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het si spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Uw bestelling staat op dit moment nog in backorder. Wij hebben u de status van uw bestelling en de levertijd gemaild. Wij vragen u om ook uw spam mail te controleren. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord!
Degelijke smeedijzeren grondboor aangeschaft fabricaat De Wit. Volgende dag afgeleverd. Prima geen gezeur.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
Deel levering ,tussen de leveringen zit teveel tijd. Zeker als je de tweede levering nodig hebt.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te lezen dat u problemen ervaart met uw bestelling. De tweede levering staat in backorder en hebben wij in bestelling staan bij de leverancier. Hier zit helaas ook een levertijd op waar wij op moeten wachten. Wij zullen de producen direct leveren wanneer wij het binnen hebben. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via de mail; webshop@aic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op ons telefoonnummer; 0341-413341. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord! Groeten team AIC.