Betonstunter- Logo - Beoordelingen

Betonstunter

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden304 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jul 2022
Betonstunter voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mrt 2024
Ik vond dat ik met 10m2, naar mijn gevoel net te weinig had om mijn toilet van 8m2 goed te kunnen bedekken

Wij willen deze review beginnen met aangeven dat Betonstunter een prima organisatie is. Voorafgaande goed geholpen en ook tijden het proces goed ondersteund maar het product Betoncire is echt waardeloos. Badkamer moest vernieuwd worden en wij wilde in de inloopdouche een spa/beton-look (vloer & muren). Uitgekomen bij Betoncire van Betonstunter. Nodige filmpjes bekeken op hun website (het zou zo makkelijk zijn dat iedereen het kon), persoonlijk contact gehad, onze wens uitgelegd en een concreet antwoord en voorstel gekregen. Alles opgemeten, kleur uitgekozen en de door hen samengestelde pakketten besteld. Bij levering bleek dat één van emmers tijdens vervoer opengegaan was. Kan gebeuren, is snel en kosteloos verholpen door Betonstunter (top!). Dag van aanbrengen en vooropgesteld: de muren waren nieuw glad gestuct en de vloer was nieuw glad geëgaliseerd. Het simpele aanbrengen met een spatel, zoals in het filmpje, was toch niet zo makkelijk. Egaal maar vooral dekkend uitsmeren (je moet zó ontzettend dun smeren) was bijna niet te doen. Maar het meest vervelende was dat we te weinig hadden. De vooraf berekende m2 klopte (vooraf en nadien door meerdere personen laten berekenen, want zijn wij nou zo stom geweest?), met ook nog eens +10% extra en Betonstunter doet er (schijnbaar) ook nog eens 10% bij. Maar prima, extra pot besteld en de eerste laag afgemaakt. Omdat vooral de 2e laag de uitstraling bepaalde en wij toch moeite hadden met de eerste laag, hebben we de 2e laag laten doen door een professional. Ook deze had echter de grootste moeite om de 2e laag fatsoenlijk maar vooral dekkend uit te smeren. Maar ook hiervan hadden we tekort! Nogmaals; de berekende m2 klopte, inclusief 10% marge. Als geluk bij een ongeluk zat er nog voldoende in de emmer die bij de levering open was gegaan, om de klus af te maken. Anders hadden we nóg een extra pot moeten bestellen. Eindresultaat zou ik beoordelen als een mager 5-je. Van een afstand ziet het er OK uit maar als je in de douche zelf staat zie je de nodige vlekken en dat het niet overal mooi gedekt heeft (je moet het zó dun uitsmeren). Vervolgens de coating, hetgeen de boel waterdicht maakt. Gezien het, het natte-deel van de badkamer betreft, werd 3 lagen geadviseerd. Van de coating hadden we echter zóveel gekregen dat we zelfs 4 lagen konden aanbrengen. Dus 4x aangebracht, met tussenpozen van 2 uur en vervolgens alles 5 dagen laten uitharden. Douche klaar, badkamer klaar, wij lekker douchen. Dit is nu 2 maanden geleden. In de tussentijd zijn de muren in de inloopdouche gaan werken (dat is logisch met muren van verschillende materialen), met als gevolg dat wij afgelopen weekend hebben geconstateerd dat er scheuren zijn ontstaan in de Betoncire, bij de aansluiting tussen de vloeren en wand. Het water gaat er doorheen met als gevolg dat het Betoncire begint op te bollen op die plekken. Het eindresultaat was al matig maar nu is de inloopdouche dus ook niet meer waterdicht. Een telleurstelling is dan ook zacht uitgedrukt. Wij zijn dan ook voornemens om de Betoncire te laten voor wat het is en de douche weer te gaan betegelen. Normaliter zijn wij niet de personen van slechte reviews maar wij vinden het belangrijk dat anderen zich bewust zijn van het feit dat deze klus niet zo makkelijk is als wordt aangegeven. En vooral dat ondanks 4(!) lagen coating (3 werd aanbevolen) de waterdichtheid niet gegarandeerd is. Dit ter info.

Beoordelingen voor Betonstunter

Klasse!

super mooi product(beton cire), makkelijk te bewerken. Snelle levering, voldoende materiaal ontvangen kan zelfs nog een extra wandje meepakken! Super. Wellicht als optie bij de bestelling van beton cire een flexibel spackmes aanbieden. ( misschien heb ik hem zelf over het hoofd gezien)
Snelle levering en service. Vragen werden, via de mail, snel en vriendelijk beantwoord. Zeer tevreden en zou hier zonder meer weer bestellen👍🏻
16 apr 2024
Pakket is kwijtgeraakt bij DHL maar alles is netjes opgelost en opnieuw opgestuurd! Prima service en bovendien een goed product .
KM
Kees M.
Barneveld
Redelijke prijzen, netjes verzonden, duurde een paar dagen, maar ik zat er niet op te wachten
Nette levering. Goed verpakt. Korting 10 procent

Ruime keuze en vriendelijke Medewerkers…

Ruime keuze en snelle verzending
snel en goed geleverd
Prima levering