bernstein-badshop.com/nl

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden46 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2023
bernstein-badshop.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
Zeer goede snelle levering. Product is compleet zoals aangegeven op de site. Wel zou er een betere handleiding bij mogen. Volgens de handleiding zou ik mijn elektra makkelijk kunnen aansluiten, zie de foto. Dit is dus niet mogelijk. Heb via YouTube tips en instellingen gevonden welke niet vermeld zijn. Ook zou het fijn zijn wanneer je eenvoudig een email adres kunt achterhalen. En nog beter zou h

U kunt mij de onderdelen toesturen die NIET bij mijn bestelde douchecabine zaten ! Ik intussen 4 emails gestuurd en 3 berichten achtergelaten op uw website en het enige dat ik van u heb gekregen is een email met één zin :" Die Anfrage #263568 „Mijn bestelling is onvolledig ge...“ wurde geschlossen und mit dieser Anfrage zusammengefasst. Letzter Kommentar in Anfrage #263568:". Aan mij gestuurd op 09-02-2024 door Laurence Schmidgall (Bernstein Badshop). Ik heb hem om uitlegt gevraagd maar geen antwoord terug gehad. Waarom krijg ik niet gewoon die paar onderdelen opgestuurd zodat de monteur de douchecabine kan monteren !!??.... Geeft u mij a.u.b. ten minste een antwoord terug dat ik kan begrijpen. Dat van de heer Schmidtgall slaat nergens op want mijn ticket/probleem is helemáál niet opgelost !!
JV
Jan V.
Krommenie

Beoordelingen voor bernstein-badshop.com/nl

12 sep 2023
13 sep 2023
Ik ben blij dat te horen, hartelijk dank voor uw beoordeling :-) Groeten, BERNSTEIN Bathshop
4 aug 2023
17 aug 2023
Happy to hear, thank you so much for your 100% review 🎉. Best, BERNSTEIN Bathshop
27 jul 2023
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Happy to hear, thank you so much for your 100% review :-) Best, BERNSTEIN Bathshop
16 okt 2023

Bernstein badkamerzitten - retourkosten exorbitant hoog

Ik had een Bernstein badkamerzitting besteld voor € 163,00. Het was niet bruikbaar waar ik het voor besteld had (niet goed gekeken hoe zwaar het krukje was). Retour sturen bleek een kostbare zaak. Ik moest daar € 80,00 voor betalen. Later hebben ze een nieuw retourbod gedaan, maar ik had alles al uitgepakt in de veronderstelling dat het dit hoge bedrag zou blijven. Ik heb het gehouden en bestel er nooit meer wat. Retour sturen kost geld, maar er zijn wel grenzen.
18 okt 2023
Good afternoon, we apologize for the inconvenience this has caused you. Can we accommodate you in some way to satisfy you? Please contact us at s.debo@bernstein-badshop.de. Thank you very much and best regards BERNSTEIN
20 jul 2023

Online betalen wel wat onpraktisch

Vanaf betaalfase (ga naar kassa) niet evident om juiste betaalperiode terug te vinden. Geen mogelijkheden om meteen met Bancontact te betalen. Voor Belg niet mogelijk om met IDeal te betalen.
27 jul 2023
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused during the payment phase. We understand that it can be frustrating to not easily find the correct payment period. We constantly strive to improve our user experience, and we will take your comment into consideration to make the process more user-friendly. Despite, we hope you're satisfied with our products. If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. Best, BERNSTEIN Bathshop
19 aug 2023
Reageren op klachten
22 aug 2023
Geachte klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door de defecte levering. We begrijpen hoe belangrijk het is om producten in goede staat te ontvangen en we betreuren het dat we hierin tekort zijn geschoten. We willen u graag laten weten dat we uw klacht serieus nemen en direct actie hebben ondernomen. Een nieuw artikel is reeds naar u onderweg en wordt binnenkort bij u afgeleverd. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en kwaliteitsproducten te leveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Bernstein