Spoelbakkenshop.nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
Even een seintje wanneer verzonden. Voor de rest prima. Helaas zakt de spoelbak stop iets te diep weg waardoor de bak nog steeds vol loopt en maar heel langzaam af. Ik denk dat dat niet is op te lossen.

4 feb 2024
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

17 feb 2024
PH
Patricia H.
De Cocksdorp
3 mrt 2024

Ontbrekend onderdeel

Na ontvangst van het door ons bestelde product bleek dat er een onderdeel miste. Via mail contact gezocht en daarop kregen wij het antwoord dat de fabriek 100% zeker wist dat het onderdeel in de desbetreffende zak zou zitten. En als wij echt het onderdeel niet konden vinden kunnen wij dit wel weer via Spoelbakken.nl bestellen. Jammer dat ik, na dubbel check van onze kant, niet op mijn woord wordt gelooft. Erg jammer..... Dit is voor mij een reden om niet meer via Spoelbakken.nl te bestellen.
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
Beste patrieshenstra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw teleurstelling over het ontbrekende onderdeel en waarderen dat u dit bij ons heeft aangekaart. In onze ervaring komt het soms voor dat klanten denken dat een onderdeel ontbreekt, terwijl dit later toch in de verpakking gevonden wordt of ergens tijdens het uitpakken onopgemerkt is gebleven. Dit is een situatie die we vaker hebben meegemaakt, en we adviseren klanten altijd om de verpakking en inhoud nogmaals grondig te controleren. We willen absoluut niet suggereren dat u niet zorgvuldig heeft gezocht; we delen deze informatie slechts op basis van eerdere ervaringen. Daarnaast worden bij onze fabrikant de gewichten van de dozen gemeten om de compleetheid van de zending te waarborgen. Deze procedure helpt ons om zeker te zijn dat alle onderdelen aanwezig zijn bij het verlaten van de fabriek. We begrijpen dat dit antwoord misschien niet de oplossing biedt waar u op hoopte. Echter, als u het onderdeel na een grondige controle echt niet kunt vinden, staan we klaar om u te assisteren met een passende oplossing. We kunnen het ontbrekende onderdeel alsnog naar u opsturen of andere stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons, en we willen graag samenwerken om een bevredigende oplossing te vinden. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit verder kunnen bespreken. Met vriendelijke groet,
mijn email beantwoorden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons! Wij waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen over uw interactie met ons team. Wij willen benadrukken dat wij bij ons inzetten om al uw vragen te beantwoorden, op elk moment van de dag. Ons team is 24/7 beschikbaar om u te ondersteunen, of het nu gaat om een eenvoudige vraag of een uitgebreid verzoek. Uw tevredenheid en gemoedsrust zijn onze hoogste prioriteiten. We begrijpen het belang van snelle en effectieve communicatie, en daarom streven we ernaar om alle e-mails en berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht u verdere vragen hebben of extra ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen of door ons opnieuw een e-mail te sturen. Wij staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze service om aan uw behoeften te voldoen. Met vriendelijke groet,
Geïmporteerde beoordeling

uitstekend advies om juiste product te kiezen

uitstekend advies om uiteindelijk de juiste spoelbakzeef te kiezen.Alleen is de levertijd langer dan verwacht. Als het product op voorraad is ,krijg je binnen 1 dag de melding dat het verzonden is.Het wordt waarschijnlijk "verzonden"uit het buitenland ,want het duurt wel 4 dagen voordat de vervoerder het pakket ontvangen heeft.Levering vindt dan na 1 week plaats.
Geïmporteerde beoordeling

Mooie spoelbak, wel slechts opbouw ipv wat er stond

Mooie spoelbak, mooie kwaliteit, sneller geleverd dan op internet stond, al met al heel tevreden, - echter er staat in de beschrijving dat ie ook als onderbouw kan (gelijk met het aanrechtblad), maar het randje is niet recht, dus kan slechts als opbouw. Jammer maar ook prima zo.
Geïmporteerde beoordeling
De spoelbak werd de volgende dag geleverd maar de bevestigings klemmen ontbreken gebeld werd opgestuurd dit heeft een week geduurd is bij dpd blijven liggen o.i.d moest het later maar bij een afhaalpunt ophalen dit terwijl ik thuis was en de deur open stond
Geïmporteerde beoordeling
Ik was op zoek naar een kunststof restenbakje. Na enkele bezoekjes bij keukenspecialisten, die mij niet verder hebben kunnen helpen, op jullie site gekomen. Daar vond ik direct wat ik nodig had, Gelijk besteld in de volgende dag geleverd. Helemaal Top !!
Geïmporteerde beoordeling
Met een beetje geluk kwam ik uit bij de juiste korfplug van Franke, die werd snel geleverd. In een ideale wereld zou je het merk en type van je keuken ergens moeten kunnen vinden om sneller bij de juiste stop uit te komen.

Graag een zwarter uitzicht

Alles verliep vlot , ik had de bestelling snel ontvangen maar had gehoopt dat mijn spoelbak een mooier zwart uitzicht ging krijgen maar helaas ! Ik weet nu niet meer of er zo een product echt bestaat !
Geïmporteerde beoordeling

Enorme keuze en goede kwaliteit

Enorme keuze. Zeer goede kwaliteit! Mooi en een goede degelijke levering. Iedereen die de spoelbak ziet vraagt gelijk hoe we eraan komen ;-). Daarnaast vonden wij de prijs prima.
Geïmporteerde beoordeling
Levering snel en volgens afspraak. Handig dat er montage instructie video’s bij het product te bekijken zijn. De emballage was wat overvloedig voor de omvang van het product.
Geïmporteerde beoordeling
Netjes verpakt, correct geleverd. Voor ons was de latere levertermijn geen probleem maar de keuze vandaag besteld volgende dag geleverd klopt niet helemaal.
Goed advies welk gootsteen zeefje je nodig hebt .Er zijn zoveel verschillende modellen.heb 3 x bij andere bedrijven besteld nu eindelijk de goede gevonden.
10 feb 2024
PDP kwam product bezorgen en meldde een tijdvak maar kwam niet. Hebben het product volgende dag afgeleverd in een winkel waar ik het moest gaan halen
21 jan 2024
Alleen zouden ze duurzamer verpakking gebruiken. Bij mijn bestelling het om afsluit ringen (van rubber.)...dit had een brievenbus pakket kunnen zijn.
Geïmporteerde beoordeling

Goed product van een top bedrijf

De levering was snel, de prijs was gunstig, het product voldeed aan mijn verwachtingen en de communicatie over mijn bestelling en levering was top.

Aan te raden

Bestelling was op ander adres geleverd, na even contact kreeg ik door waar deze was afgeleverd waardoor ik hem zelf op ander adres heb opgehaald
Geïmporteerde beoordeling

dat het een eerlijk bedrijf is

Het is een goed bedrijf, was alleen niet op tijd geleverd en na een telefoontje waar ik goede uitleg kreeg lag het aan de bezorging
Geïmporteerde beoordeling
snel geholpen door personeel met verstand van zaken. ook geen eindeloze wchtrij of hinderlijke doorkiesopties die storend zijn
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk bestellen Meteen reactie Op de hoogte gehouden waar de bestelling was Bericht dat de bestelling afgehaald kon worden