sailspecials.nl- Logo - Beoordelingen

Beoordelingen voor sailspecials.nl

561 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022

van Ron C.
Hi allen, Enige tijd geleden was ik op zoek naar een aantal spullen aangezien ik bezig ben met een grote reit van mijn 40Ft zeilboot. Als je op het internet zoekt naar spullen kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, watersportzaken online zijn er te kust en te keur. Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Sail Specials regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”. Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk en ook de levering was erg snel. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan. Voor een volgende bestelling, die er ongetwijfeld gaat komen, neem ik weer contact op met Sail Specials. Als zij iets niet kunnen leveren zullen ze er alles aan doen om het ook proberen te leveren of met een alternatief te komen. Wat een service! Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

De snelheid van de levering was ok. Het aflevering was nogal ver voor mij...vanuit oelegem is Schilde beter gelegen zeker met de fiets.ook spijtig dat het niet vernoemd staat dat de shunt ook voor mhomes is..en er stond ook op: veel plezier met je nieuwe zeilgerief..ik heb geen boot..

Beoordelingen voor sailspecials.nl

19 jan. 2023
Goed verpakt, alles werkt, geen beschadigingen. Met zorg aan de klant bezorgd. Doe zo verder.
13 jan. 2023
Snel ontvangen, fijn dat er een slang bij de Adsorptie luchtontvochtiger wordt meegeleverd.
De informatie tijdens het moment van de bestelling tot en met de aflevering.
Op mijn vraag werd snel en goed advies gegeven
Gekregen wat ik besteld heb , en het werkt 👍
11 jan. 2023
Snelle levering. Duidelijke beschrijving
Goed bedrijf uitstekend geregeld
8 jan. 2023
Snelle reactie en juiste levering
11 jan. 2023
Behulpzaam en goed bereikbaar