sailspecials.nl- Logo - Beoordelingen

Beoordelingen voor sailspecials.nl

571 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022
van Ron C.
Hi allen, Enige tijd geleden was ik op zoek naar een aantal spullen aangezien ik bezig ben met een grote reit van mijn 40Ft zeilboot. Als je op het internet zoekt naar spullen kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, watersportzaken online zijn er te kust en te keur. Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Sail Specials regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”. Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk en ook de levering was erg snel. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan. Voor een volgende bestelling, die er ongetwijfeld gaat komen, neem ik weer contact op met Sail Specials. Als zij iets niet kunnen leveren zullen ze er alles aan doen om het ook proberen te leveren of met een alternatief te komen. Wat een service! Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

Verzending en levering was bijzonder netjes en vlot! Echter blijf je mailtjes, nieuwsbrieven en review troep krijgen ( waar ik mij niet bewust voor heb aangemeld ), ook als je je afmeld voor de mailing list.

Beoordelingen voor sailspecials.nl

15 sep. 2022
Had zelf iets verkeerd besteld, niet goed gekeken. Zonder problemen en extra kosten mogen retourneren (21 kg) en geld terug. Prima service en erg behulpzaam!
Fantastische mensen denken mee en adviseren je zelfs om dingen niet te kopen als dat beter is.
4 sep. 2022
Deskundige en vriendelijke bediening en snelle en correcte afhandeling van de bestelling, top
2 sep. 2022
De levertijd was iets langer dan voorspeld, maar dat was in mijn geval niet erg.
14 sep. 2022
Afspraken binnen de tijd nagekomen, zeer vriendelijke en relaxte medewerkers.
De snelle levering. En bij retour snel en netjes, Afgehandeld.
Werkt prima, makkelijk op en af de ketting te halen
Goed product en redelijk snel geleverd
9 sep. 2022
snel duidelijk en correcte afhandeling
van Rik G.
Uitstekende producten en service!!
6 sep. 2022
Snel geleverd. Goede communicatie.
Vlotte en uitstekende levering
Goede prijs en snelle service
3 sep. 2022
Snelle levering goed product