Lucardi Juwelier Weert

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Wat ik persoonlijk leuk vind is dat ik altijd mij welkom voel, als ik in de winkel ben de medewerkers zijn aangenaam en vragen of zij mij kunnen helpen en bij vragen er altijd zijn. Mijn favoriete winkel is in Weert. Verbetering weet ik niet omdat ik altijd tevreden ben. Ee wordt altijd geluisterd en gezocht naar hetgeen wat ik zoek

Toen ik in de winkel stond bij Lucardi Weert vroeg ik aan de medewerkers die met elkaar stonden te babbelen met zn drieën bij de kassa of iemand mij kon helpen. Ze keken me alle drie aan alsof ik iets heel aparts vroeg. Slechte en onvriendelijke klantenservice.. jammer want de sieraden zijn wel heel kooi!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Weert

Heel tevreden over de aankoop zoals altijd ookgoede en leuke verkoopsters altijd vriendelijk en behulpzaam
27 jan 2024

💯👌👍

Een heel fijne bediening zeer vriendelijk Heel mooie spullen kom heel zeker weer naar jullie terug 👍
Heel goed geholpen geweest door de verkoopsters
20 jan 2024
Super kindvriendelijk met oorbelletjes schieten
21 jan 2024
Altijd heel vriendelijk, goede service 👍
Heel behulpsaam personeel

Goed en vriendelijk personeel

Goede en vriendelijk
Altijd vriendelijk
Goede service
12 okt 2023
De twee medewerksters zeiden vriendelijk giede dag bij binnenkomen en lieten ons rustig kijken . Op onze vraag werd correct en rustig gereageerd . Alles netjes ingepakt en je werd vriendrlijk bedankt . Prettig schoppen zo!
14 jul 2023
Ze nemen altijd de tijd voor je en zijn zeer behulpzaam en vriendelijk! Ik kom al meer dan 10 jaar bij Lucardi. Ik ga nergens anders naartoe. Regelmatig leuke acties. Ik heb niks te verbeteren...top!
29 jul 2023

Alle tijd en aandacht

Verkoopster nam de tijd voor ons, ondanks dat het erg druk was. Ik wilde een mooi kado voor de 18de verjaardag van mijn petekind. Ze is geslaagd voor mooie gouden oorbellen. Petekind blij, ik blij
10 okt 2023
Klantvriendelijk, alle tijd voor de klant, Kleine moeite om iets uit vitrine te halen. Moest nog iets laten graveren,klaar terwijl u wacht Kortom top shop! Mijn favoriet voor juwelen in Weert

Erg tevreden 👍

Super fijn geholpen. Na een telefoontje van mij hebben ze het laatste setje oorbellen op goed vertrouwen apart gehouden zodat ik deze een dag later kon ophalen. Bedankt hiervoor.
De verkoopster heeft met ons mee gezocht naar het horloge dat me voor ogen stond en gezorgd dat ik prima ben geslaagd. Ik draag het horloge inmiddels met veel plezier.
30 sep 2023
In het bijzonder de vriendelijkheid het geduld en het begrip van de medewerkers Ik heb momenteel niks toe te voegen aan wat beter zou kunnen
5 nov 2023
Fijne benadering van de verkoopster, ze was er als we haar nodig hadden. Ze gaf passend advies waardoor we blij waren met de aankopen.