Lucardi Juwelier Weert

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Wat ik persoonlijk leuk vind is dat ik altijd mij welkom voel, als ik in de winkel ben de medewerkers zijn aangenaam en vragen of zij mij kunnen helpen en bij vragen er altijd zijn. Mijn favoriete winkel is in Weert. Verbetering weet ik niet omdat ik altijd tevreden ben. Ee wordt altijd geluisterd en gezocht naar hetgeen wat ik zoek

Toen ik in de winkel stond bij Lucardi Weert vroeg ik aan de medewerkers die met elkaar stonden te babbelen met zn drieën bij de kassa of iemand mij kon helpen. Ze keken me alle drie aan alsof ik iets heel aparts vroeg. Slechte en onvriendelijke klantenservice.. jammer want de sieraden zijn wel heel kooi!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Weert

29 jul 2023
Oude horloge nu echt het loodje gelegd. Mooi nieuw horloge gekocht. De dames hebben mijn gouden bandje netjes op maat gemaakt. Super
Vriendelijkheid, advies en geduld, ook al stonden er nog klanten in de winkel. TOP Omruilen van juweel voor de kleindochter.
TV
Ontzettend goed geholpen. Precies gevonden wat ik mooi vond. Prachtig mooi kado voor de 50ste verjaardag van mijn dochter.

Open karakter

De winkel zelf heeft een open, opgeruimd karakter en de verkoopsters zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik kom er heel graag!
Onze dochter wilde graag een 2e gaatje laten schieten. Ze was heel zenuwachtig. Werd helemaal op haar gemak gesteld !
16 jul 2023
Super vriendelijke hulp nam ook de tijd voor ons en adviseerde goed. Zeer aangename winkel ervaring! Wij komen terug
Personeel was vriendelijk en hielpen goed met het uitzoeken van een passend cadeautje voor mijn dochters verjaardag
26 mei 2023
Vriendelijke personeel. Weten waar ze het over hebben en denken met je mee. Attenderen je op je member card.

Super service

Al verschillende keren iets gekocht en elke keer opnieuw een super goede service. Vriendelijk, behulpzaam,...
19 nov 2023
Ringetje gekocht die 2 dagen later in de korting ging. Zonder problemen mijn aankoopprijs aangepast. Super.
Zeer geduldige medewerkers heel netjes en vriendelijk geven eerlijk hun mening en nemen de tijd voor je

Kerst drukte

De dames hebben 't met kerst druk dus een beetje geduld hebben. Maar ze hebben uitstekend mij geholpen
28 jun 2023
Zeer vriendelijke verkoopster die, ondanks de drukte, vriendelijk de tijd nam voor iedere klant.
ML
14 nov 2023

Top

Ik vind de winkel in weert mooi en overzichtelijk en het personeel vriendelijk en behulpzaam
25 okt 2023
Mooi assortiment. Vriendelijk personeel, goed geholpen. Kom zeker nog een keer terug.
we zijn heel prettig geholpen en goed geadviseerd. pluimpje voor de verkoopster !!!!

Top!

Niets. De klantvriendelijkheid en alles was top! Zou er zeker nog eens shoppen.
20 jul 2023
Zeer behulpzaam! Zou fijn zijn als de lengte van de kettingen erbij zou staan!
Goed ontvangst, zeer vriendelijk, goede uitleg, een heel gezellig sfeertje
29 aug 2023
Fijn geholpen, wel jammer dat er een minder ruimte collectie aanwezig was