Lucardi Juwelier Weert

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Wat ik persoonlijk leuk vind is dat ik altijd mij welkom voel, als ik in de winkel ben de medewerkers zijn aangenaam en vragen of zij mij kunnen helpen en bij vragen er altijd zijn. Mijn favoriete winkel is in Weert. Verbetering weet ik niet omdat ik altijd tevreden ben. Ee wordt altijd geluisterd en gezocht naar hetgeen wat ik zoek

Toen ik in de winkel stond bij Lucardi Weert vroeg ik aan de medewerkers die met elkaar stonden te babbelen met zn drieën bij de kassa of iemand mij kon helpen. Ze keken me alle drie aan alsof ik iets heel aparts vroeg. Slechte en onvriendelijke klantenservice.. jammer want de sieraden zijn wel heel kooi!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Weert

Leuke zaak!

Dit is de eerste keer dat ik bij lucardi ben geweest, en ik ben gelijk top geholpen! Fijne medewerkers, leuke zaak en een goeie sfeer. Ik zou hier zeker vaker komen voor mijn siraden.
Deskundig en snel geholpen door de medewerkster. Misschien dat het mogelijk is , om iets aan de privacy te doen. Niet iedereen hoeft te weten waar ik woon.
Ik kwam samen met mijn dochter en haar vriend voor een hangertje (+ketting) en een ring. Het was heel gezellig, goed geholpen dus geslaagd 👍
ik werd direct en vriendelijk geholpen. Na de aankoop werd nog eens verteld hoe de garantievoorwaarden zijn.
Goed geholpen in de winkel, fijne uitleg. Geattendeerd op ruil-optie en 10% korting met aanmelding app. Top!
Fijn advies, goede uitleg, aanbod om member te worden leverde metee korting op!
Mooie horloges voor een zachte prijs. Vriendelijke bediening!
3 mrt 2024
Leuke winkel en vriendelijk en snel geholpen
Vriendelijk personeel ! Super geholpen
LT
10 mrt 2024
Vriendelijk personeel en goede uitleg
personeel is altijd vriendelijk
LT
Goed advies en snel geholpen
10 mrt 2024
Niks
3 mrt 2024

Fijne service

Ik kom eigenlijk 2/3 keer in de maand zeker wel in de winkel, en ga bijna nooit weg zonder iets te kopen. Altijd goede service en vriendelijke dames. Soms moet ik wel wat langer wachten voor hulp, omdat er dan maar 1 verkoopster in de winkel is voor hulp, maar met een fijne service is het t wachten wel waard.
21 jan 2024

Lucardi Weert krijgt van ons een dikke 10

Bij Lucardi Weert wordt er goed naar je wensen geluisterd en professioneel geholpen. Zelfs bij problemen zoals met de trouwring van mijn man die te groot bleek te zijn hebben ze dat super fijn opgelost voor ons. Dikke pluim.
MK
20 jan 2024

Superdruk

Het was erg druk in de zaak en maar weinig personeel. Daardoor is het soms moeilijk te zien wie er aan de beurt is, maar de medewerkers blijven rustig en vriendelijk en nemen alle tijd. En dat is super!!
Zeer vriendelijke verkoopster die onze kleindochter liet smilen van oor tot oor met de deskundige hulp voor haar ringetje
Heel tevreden over de aankoop zoals altijd ookgoede en leuke verkoopsters altijd vriendelijk en behulpzaam