budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Kapotte pennen geleverd

Bij ontvangst van de pennen moesten we alles aandraaien en 2 waren er kapot. Dit kan veel netter worden aangeleverd en bezorgd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de pennen niet goed in elkaar zaten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn collega Ilze neemt z.s.m. contact met u op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Er wordt goed meegedacht en dit gaat op een vriendelijke wijze. Alleen jammer dat we een mok hebben gekregen die niet stapelbaar is en we deze vervolgens niet mogen retourneren. Ik heb dat ook gemist bij het controleren van de offerte.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wij denken graag mee met onze klanten, fijn om te horen dat u dit ook zo heeft kunnen ervaren :) Het is inderdaad niet altijd mogelijk om bestellingen te retourneren. Dit kan verschillende redenen hebben en onze salesafdeling informeert u hier graag over voorafgaand van uw bestelling. Ook kan het vaak helpen om van tevoren een (onbedrukt) sample te bestellen, op die manier kunt u goed beoordelen of het product aan uw wensen voldoet :) Mochten wij u nog kunnen helpen of mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op +31 (0)570 - 54 44 70. Voor nu een goed weekend en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
P*
Paul *.
HAELEN
Goede begeleiding bij bestelling. Alleen verzenddatum was niet duidelijk. Op zich geen probleem - als je geen haast hebt. Wel iets om rekening mee te houden. Stuurden wel extra strijkafbeeldingen mee voor andere toepassingen. Lief.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review en voor uw feedback! Ik ga uw punt wat betreft de communicatie van de verzenddatum doorgeven zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen. Veel plezier met het uitdelen van uw bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

goede opvolging

na een onduidelijkheid werd ik dag na het versturen van de bestelling gecontacteerd om misverstanden uit de weg te gaan. Zo konden telefonisch elkaar van antwoord voorzien zodat de bestelling correct kon worden uitgevoerd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de onduidelijkheid is weggenomen en dat u het telefonisch contact positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Goede service

Product voldoet prima aan de beschrijving op de website. Vlotte afhandeling en keurig op tijd geleverd. Nette service, ook telefonisch fijn contact over de levertijd.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service en de informatie op de website. Dit horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Aanrader!

Snelle reactie, goede communicatie met account manager. Chatfunctie heel handig en efficiënt, snelle productie en heel blij met resultaat.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie feedback :) Fijn om te horen dat u onze service en communicatie zo positief heeft ervaren. De zonnebrand ziet er inderdaad erg mooi uit! Veel uitdeelplezier en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snel en goed geholpen om het voor elkaar te krijgen. Vriendelijke medewerkers.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat mijn collega's u zo goed hebben geholpen :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review, dat waarderen we enorm! Erg goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit van het bestelde product. Heel veel plezier met het uitdelen hiervan en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Bedrijf waar je op kan vertrouwen!

Net zoals vorige keren, top geholpen en snelle levering.
Antwoord van budgetgift.nl
Kijk, dat zijn mooie woorden! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, dat horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Fijne communicatie, snelle levering en mooi product!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie, de levering en natuurlijk het product. Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Fijne communicatie, snelle levering en mooi product.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u blij bent met onze service en het product :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Handzaam verpakt, ziet er goed uit en snel klaar
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle afhandeling van de order en snel in huis
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent over uw order :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
absoluut tevreden van de geeverde service
Antwoord van budgetgift.nl
Dank u wel voor uw positieve review! Erg goed om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service :) Wij hebben een persoonlijk en deskundige service hoog in het vaandel staan, fijn om te horen dat u dit zo heeft kunnen ervaren! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle service en een mooi product.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en het eindproduct. Veel uitdeelplezier en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Fijne samenwerking en goede flessen!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u blij bent met de samenwerking en met de flessen. Daar doen we het natuurlijk voor :) Veel plezier met het uitdelen van de flessen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle reactie en mooi product.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het product, daar doen we het voor :) Veel plezier met het uitdelen van de geschenken en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Topservice + topopvolging
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn te horen dat u onze service zo positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
snelle en goede service
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde geschenken en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Geweldige ondersteuning
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Erg goed om te horen dat u blij bent met onze service, daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl