venta-air.com/nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden120 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2021
venta-air.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, jammer dat er nog steeds polystyreen gebruikt wordt in de verpakking in plaats van karton... Zeer goede luchtbevochtigers welke geen 'witte waas' in je huis achter laat zoals bij veel andere types van andere merken. Deze werken veelal met ultrasone trilling waardoor mineralen uit het water ook worden 'verdampt' en een witte stoflaag achter laten. Daardoor tevens slecht functioneren van bijv. je gasfornuis, (gele of oranje vlam).
MM
Marco M.
Leeuwarden

momenteel is de relatieve vochtigheid hoog, wat wil je ook met zulk regenachtig en nat weer. Wat zegt de app daarop ? ramen flink open zetten.... maar u raadt het al dat zal niet helpen bij dit weer. Wat erg goed is dat hij met kleur aangeeft dat 'iets' te hoog is maar wat dat is moet je uitzoeken op je app. Nu is de vochtigheid continu te hoog, dus je wordt niet gewaarschuwd voor een extra risico als een van de andere indicatoren te hoog is. Verder geeft hij de vluchtige organische verbindingen en ook de CO2 aan, prima. Ook fijnstof wordt aangegeven, leuk maar hoe betrouwbaar is dat nu, en over een jaar ?

Beoordelingen voor venta-air.com/nl

MM
Marco M.
Leeuwarden
Tijdens invullen van bestellijst was er ergens mijn huisnummer uit gevallen. Ik had dit opgemerkt met de e-mail bevestiging en via mijn bericht gevraagd om dit zeker toe te voegen0 De dag nadien bevestiging terug gekregen en bestelling vertrokken met volledig juist adres. Ook perfect afgeleverd door DPD! Ben tevreden dat ik mijn Venta producten nu bij hen kan bestellen ipv bij Amazon!
FV
Frans V.
Maarheeze
6 jul 2023
Dat ze alle onderdelen voorradig hebben en snel verzenden,hebben me ooit na een telefoontje een onderdeel bezorgd wat ik nog niet betaald had,de dag erna had ik het al thuis,en natuurlijk gelijk betaald,dat straalt vertrouwen uit.
Nagenoeg geluidloos , past qua kleur in het interieur. Makkelijk bij te vullen. Iets moeilijker is het om de ventilator bladen te reinigen.
HP
Hans P.
Driebruggen
Goede producten, snel bezorgd, alleen stond het pakket bij de voordeur in de regen doordrenkt, beetje jammer.
2 nov 2023
Keurig verpakt en vrij snel geleverd, goed product om Venta apparaat mee schoon te maken.
...............................................................
18 jun 2023
Prima apparaat en snelle levering bestellingen
19 okt 2023
Snelle en vriendelijke service