agrispeelgoed.nl- Logo - Beoordelingen

agrispeelgoed.nl

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.066 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2019
agrispeelgoed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn goed spul en leuke leverancier die het kwam brengen. Maar dat mag ook voor 20 euro bezorgkosten ondanks je prijzige bestelling. Jammer dat 1 beschermkap aan een zijde bij de achterwielen wel lak beschadigingen had. Maar het zullen er nog wel meer worden hihihih. Vergeleken met andere sites zijn de prijzen van de producten wel hoger. Echter was de levering wel super vlot. En dat moesten we hebben alvorens sint weer het land uit moest. Onze dochter vind de Fendt te gek.

De kruiwagen was leuk, al moest ik het cado geven in een behoorlijk gedeukte en beschadigde doos. Het pakket zou zo van de kringloop kunnen komen. Als opa en oma schaamden wij ons dood om tegenover veel familieleden ons cado te moeten overhandigen. We vinden dit niet echt een positief visitekaartje van uw firma. Met vriendelijke groeten Fam. Ariëns

Beoordelingen voor agrispeelgoed.nl

bestelproces en snelle leve

Duidelijk bestelproces en snelle levering
Snelle levering Prachtig solide speelgoed
Heel Handzaam voor jongere kinderen
Snelle en correcte afdhandeling

Perfect

Alles is altijd fijn verzorgd.
Correcte en snelle levering
17 feb 2024
3 mrt 2024
24 feb 2024
24 feb 2024
TE
11 feb 2024
28 jan 2024
Veel keus in artikelen. Stevig verpakt. Was na de bestelling niet helemaal duidelijk wanneer wat de levertijd zou zijn. Fijn dat het mogelijk was om de levering aan te passen nadat de datum bekend werd (levering op een pick up punt ipv thuis).
27 jan 2024
Helaas problemen met de bezorging gehad. Maar ik kan de webshop zelf natuurlijk niks aan doen . Erg tevreden over het product, mijn zoontje is super blij met zijn verjaardagscadeau!
SM
Sylvia M.
Kapelle
21 jan 2024
DE wielen liever met een moer op een as met schroefdraad dan met die vervelende dopjes welke je met een hamer erop moet slaan
21 jan 2024

Helemaal tevreden!

Zeer tevreden met het aangekochte speelgoed. In perfecte staat geleverd. Stevig en goed werkend materiaal.