agrispeelgoed.nl- Logo - Beoordelingen

agrispeelgoed.nl

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.066 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2019
agrispeelgoed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn goed spul en leuke leverancier die het kwam brengen. Maar dat mag ook voor 20 euro bezorgkosten ondanks je prijzige bestelling. Jammer dat 1 beschermkap aan een zijde bij de achterwielen wel lak beschadigingen had. Maar het zullen er nog wel meer worden hihihih. Vergeleken met andere sites zijn de prijzen van de producten wel hoger. Echter was de levering wel super vlot. En dat moesten we hebben alvorens sint weer het land uit moest. Onze dochter vind de Fendt te gek.

De kruiwagen was leuk, al moest ik het cado geven in een behoorlijk gedeukte en beschadigde doos. Het pakket zou zo van de kringloop kunnen komen. Als opa en oma schaamden wij ons dood om tegenover veel familieleden ons cado te moeten overhandigen. We vinden dit niet echt een positief visitekaartje van uw firma. Met vriendelijke groeten Fam. Ariëns

Beoordelingen voor agrispeelgoed.nl

SM
Sylvia M.
Kapelle
21 jan 2024
DE wielen liever met een moer op een as met schroefdraad dan met die vervelende dopjes welke je met een hamer erop moet slaan

Helemaal tevreden!

Zeer tevreden met het aangekochte speelgoed. In perfecte staat geleverd. Stevig en goed werkend materiaal.
13 jan 2024
Kan nog geen beoordeling geven. Het kado is voor zoontje van ons petekind en is zaterdag jarig.
18 jan 2024

Fantastisch

De levering was snel en netjes. Speelgoed fantastisch

neem zeker eens een kijkje

goede communicatie, leuke acties, goede qualiteit
27 jan 2024

Zeer tevreden !!!!

Zeer vlot te bestellen. Zeer snel geleverd
Onze kleinzoon is er helemaal blij van.
Snelle levering en een mooi product.
Ruime keuze en snel bezorgd - prima!
Snelle levering. Prima kwaliteit
CN
c n.
Rilland
Snel en netjes geleverd!
Snel, beleefd en goed.
21 jan 2024
bij verzending afgebroken uitlaat.
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons te horen dat uw uitlaat tijdens verzending is beschadigd. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u moet zijn. We willen graag benadrukken dat we ons inzetten voor de tevredenheid van onze klanten en dat we ons uiterste best doen om eventuele problemen op te lossen. Op basis van uw feedback lijkt het er echter op dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen om dit specifieke probleem te bespreken. Om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke oplossing kunnen bieden, willen we graag meer details krijgen over de schade aan de uitlaat. Daarom nemen we vandaag direct contact met u op. Ons doel is om uw zorgen serieus te nemen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. We kijken ernaar uit om samen met u een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed
13 jan 2024
Antwoord van agrispeelgoed.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de snelle levering! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service. We begrijpen dat u ons drie sterren heeft gegeven en willen graag begrijpen wat we kunnen doen om uw ervaring in de toekomst te verbeteren. Uw input is van onschatbare waarde voor ons streven naar continue verbetering. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw verwachtingen volledig te overtreffen. Met vriendelijke groet, Team Agrispeelgoed

Super service van Agrispeelgoed

De Johnny trekker was een superkado voor onze tweeling kleinzonen, helaas was één accuboor snel kapot. Na contact met een zeer vriendelijke en begripvolle mevrouw hadden we de volgende dag al kosteloos een compleet nieuwe set in huis. Wat een super service van Agrispeelgoed.
8 sep 2023

Fijn geregeld

Zoals heel vaak iets besteld op agrispeelgoed. Omdat DPD lang op zich liet wachten met het 2e pakket, stuurt agrispeelgoed een nieuw pakket voor ons zoontje. Kind helemaal blij. Wat fijn dat agrispeelgoed dat zo oplost, terwijl het eigenlijk bij DPD zat. TOP!