Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.573 beoordelingen in totaal

15 mrt 2024
ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

27 mrt 2024
26 mrt 2024
23 mrt 2024
4 apr 2024
Zelf ontworpen hoesjes van enorm slechte kwaliteit, na amper een dag liet de eerste letter al los en van het andere hoesjes lieten al stukjes van de foto los. Na 2 dagen was het helemaal ellende en bleef er steeds minder van de foto over. Wel netjes opgelost en mijn geld teruggekregen, vandaar 2 sterren want de oplossing was netjes. Maar nogmaals een bestelling, nee helaas dat zit er niet in
11 apr 2024
Beste Danielle, Bedankt voor je review, en nogmaals sorry voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat het is opgelost door de klantenservice afdeling. Ondanks het ongemak wens ik je een fijne dag toe ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
28 mrt 2024
Ik krijg dagelijks mailtjes terwijl ik me al heb afgemeld. Wordt helemaal ondergespammed; hier bestel ik niet meer.
2 apr 2024
Beste Kaya, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de marketing mails. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je word overspoelt hierdoor. Ons excuses hiervoor ! Ik heb er voor gezorgd dat je geen mailtjes meer ontvangt. Ik hoop ondanks alles dat je toch nog een keer onze webshop bezoekt. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
15 apr 2024

Slechte kwaliteit

Na anderhalve week!!! is dit het resultaat. Verjaardagscadeau voor kleinzoon; toch wel zeer teleurstellend.
18 apr 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te zien dat de bestelling niet naar wens is. Wij willen dat natuurlijk met je oplossen. Zojuist is er een e-mail gestuurd om je verder te helpen. Fijne dag!
6 apr 2024
De kleur van het hoesje komt niet overeen met de foto en beschrijving
11 apr 2024
Hi Meryem, Wat vervelend om te horen dat de kleur niet overeenkomt. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je opneemt om te kijken voor een oplossing. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
12 apr 2024
Het hoesje is niet van goede kwaliteit wel snel verzonden
12 apr 2024
Hi Eva, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je de kwaliteit wat minder vind. Ik zal vragen aan mijn collega's van de klantenservice afdeling of ze contact met je kunnen opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
1 apr 2024
Bedtel niet ontvangeb
2 apr 2024
Hi Payat, Bedankt voor je review, wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zal vragen aan de klantenservice afdeling of ze contact met jou kunnen opnemen. Zodat ze kunnen kijken voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

super klantenservice

15 mrt 2024
Snelle levering en het hoesje was nog mooier dan ik had verwacht. Één hoesje was de verkeerde maat en na een mailtje gestuurd te hebben had ik de volgende dag je juiste maat in de bus. Top service en zal er zeker vaker wat bestellen.
29 feb 2024
Meestal gaat het wel goed maar de afgelopen keer dat ik Magische Portemonneetjes had moeten ontvangen ging er iets niet goed
17 mrt 2024
Duidelijk site , snelle levering ondanks aangegeven wordt dat het langer kan duren, Netjes verpakt en pas .
20 mrt 2024
Snel, makkelijk en wat precies wat ik had besteld. Mijn telefoon heeft weer een goed beschermlaagjes
13 mrt 2024
Hele fijne kwalitatieve hoesjes, had ik persoonlijk niet verwacht. Aangenaam verrast!
18 mrt 2024
Snelle levering binnen 24u en goede kwaliteit tegen redelijke prijs