Maruti Footwear- Logo - Beoordelingen

Maruti Footwear

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden820 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
De levering super snel. Alleen jammer dat ik het retour zelf moest betalen omdat ik de verkeerde maat had besteld

Ik wil graag de sneakers retourneren omdat er kleur verschil is maar moet nu 6,95 retourkosten betalen, wat ik heel veel vind. Ben er door niet tevreden. Groetjes Aneta van Balgooy.

Beoordelingen voor Maruti Footwear

Snelle levering maar de kleur leek op de site roest bruin maar was in het echt kaki van kleur. Niet wat ik wilde. Helaas. Ook snel het geld retour gehad. 👍
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Annelies, Dankjewel voor je positieve reactie! Jammer dat de schoenen niet naar wens waren. Ik zal dit intern doorgeven zodat er een betere foto online komt te staan. Met vriendelijke groet, Team Maruti
14 apr 2024
Supper schneller Versand und der Schuh ist toll
17 apr 2024
Hallo Inez, vielen Dank für deine Bewertung! Und viel spaß mit deinen neuen Sandalen. Liebe Grüßen, Team Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Henriëtte, Bedankt voor jouw bestelling en positief bericht! Heel veel plezier met de nieuwe loafers. Met vriendelijke groet, Team Maruti.
Antwoord van Maruti Footwear
Hi, Bedankt voor jouw bestelling en positief bericht! Heel veel plezier met jouw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Maruti.
Dat ik voor het terug sturen moest betalen vond ik wel ‘n domper
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Hendrien, Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Onze retour procedure staat aangegeven op onze website onder het kopje https://www.marutifootwear.com/nl/pages/retourneren/. Hierbij staat dat eventuele kosten/verzendkosten rekening zijn voor de afzender. De reden dat we kosten vragen voor het retourneren is om het aantal retouren te beperken en het milieu minder te belasten. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Maruti.
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Daniëlla, Wat jammer om te zien dat je ervaring niet goed is. Je mag altijd per mail contact met ons opnemen, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Maruti
Had mijn schoenen reeds betaald, maar vergeten de kortingscode in mindering te brengen. Na 1 telefoontje had ik het bedrag binnen 2 dagen binnen. Top.
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Dorrie, Heel graag gedaan en heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Maruti
Mooie leren schoenen! Heel erg blij mee, lopen heerlijk.
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Sabine, Wat fijn om te horen dat de nieuwe sneakers je goed bevallen. Heel veel plezier met je aankoop en bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Maruti
Snel en netjes geleverd .
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Maritta, Dankjewel voor je beoordeling en heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Marjolein, Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent! Heel veel plezier met de nieuwe loafers. Met vriendelijke groet, Team Maruti
Groot fan van Maruti. Er kan nog wel extra aandacht worden besteed aan de verpakking als je online besteld. De verpakking was groot -voor 1 doos schoenen- waardoor de verpakking open was en de schoenendoos zo meegenomen kan worden. De afhaalpunt heeft de doos zo ontvangen. Verder mooie schoenen
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Vera, Dankjewel voor de positieve beoordeling. En bedankt voor de tip betreffende de verpakking. Hier kunnen wij wat mee! Heel veel plezier met de nieuwe loafers. Met vriendelijke groet, Team Maruti
BB
Betsy B.
Berkel en Rodenrijs
Supersnelle levering, duidelijke verzending, leuke aanbieding
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Betsy, Bedankt voor jouw bestelling en positief bericht! Heel veel plezier met je nieuwe Tyler Veterboots. Met vriendelijke groet, Team Maruti
24 feb 2024
Antwoord van Maruti Footwear
Beste Mike, Bedankt voor de goede beoordeling. Wij wensen jou heel veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Maruti Footwear
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Angelique, Heel veel plezier met de nieuwe Mona sneakers! En bedankt voor je 5-sterren review. Met vriendelijke groet, Team Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Willemijn, Bedankt voor jouw bestelling en positieve beoordeling! Heel veel plezier de nieuwe Mona sneakers. Met vriendelijke groet, Team Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Kamilla, Dankjewel voor de positieve beoordeling en heel veel plezier met de nieuwe sneakers! Met vriendelijke groet, Team Maruti
10 feb 2024
Belachelijk om de retourkosten zelf te betalen. Was voor mij de laatste keer bij Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Hi Jente, Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Onze retour procedure staat aangegeven op onze website onder het kopje https://www.marutifootwear.com/nl/pages/retourneren/. Hierbij staat dat eventuele kosten/verzendkosten rekening zijn voor de afzender. De reden dat we kosten vragen voor het retourneren is om het aantal retouren te beperken en het milieu minder te belasten. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Maruti.
14 jan 2024
18 jan 2024
Beste, Wat jammer dat je ons om deze reden een lagere beoordeling geeft. Je kan al onze voorwaarden ten alle tijden vinden op www.marutifootwear.com. Ik zag dat je inmiddels de juiste maat besteld hebt. Veel plezier met de nieuwe sneakers. Met vriendelijke groet, Team Maruti
Antwoord van Maruti Footwear
Beste Aneta, Zojuist hebben wij jouw retouraanvraag goedgekeurd, zodat je de schoenen gratis retour kan sturen. Wij zullen als merk klanten, die een klacht hebben, nooit vragen om schoenen op eigen kosten retour te sturen. Met vriendelijke groet, Maruti Footwear
28 jan 2024

Snelle bezorging en tevreden over de kwaliteit

Had mooie laarsjes besteld en had ze de volgende dag al binnen! Ben ook tevreden over de kwaliteit van de laarsjes! Mooi suede en ondanks de hoge hakken zitten ze erg comfortabel.
Antwoord van Maruti Footwear
Beste Karin, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe schoenen! Maruti Footwear