Certificaat voor Vogelhuisje.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 99 Trusted Shops beoordelingen sinds 16-12-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 99 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooi product en fijn dat ik het pindakaas potje nu vast kan zetten met het boutje.
5.00

Prachtige producten voor een zeer redelijke prijs. De levering was ook super snel.
5.00

Prima producten de levering en service is niets op aan te merken
Gewoon heel goed.
Met vriendelijke groet
G. J. Blekkink
5.00

Prima service en de ontvangers zijn er blij mee.
Heb enkele vriendinnen ook aangestoken en site meegegeven.
Succes en tot de volgende keer

Uitstekende afhandeling
5.00

Gewoon top, snel in huis.
5.00

Ontzettend bedankt voor de snelle levering
5.00

Weer goed ontvangen. Snel in huis.

goed hoor
4.00

Prima, order op tijd, goed verpakt. Leuk artikel
4.33

Goede levering en goede service, ik heb nog niet alle bestelde producten gebruikt dus daar kan ik nog geen goede beoordeling over geven, maar wat ik al wel heb gebruikt is goed. Fijne webshop

Gewoon Top, Vogels Blij Ik blij . Snel in huis
5.00

ik moest helaas voor al mijn nestkastjes bij 3 verschillende bedrijven bestellen.
dus graag meer keuze en assortiment.

Alles in orde.
5.00

Prima product, snelle levering, goed verpakt, goede prijs, kortom erg tevreden.

Mooi stevig huisje,snelle bestelling. 9
4.33

In twee van de zakken vogelvoer zat een gat. Er was wat voer uitgelopen in de doos. Verder alles prima.
3.67

Snelle afhandeling en verzending van de bestelling. Top Dit is de reden dat ik na jarenlang bestellen bij n concurrent ben overgestapt. Vivara en Post NL kunnen/ willen deze service niet bieden.
5.00

Snel geleverd, ziet er mooi en toch redelijk stevig uit. De komende winter zal het ons zeggen ...
4.67

Goede levering en netjes verpakt.
Leuk assortiment
5.00

Zo snel op . Ik blij vogels blij.

Alleen zak was open. Voor de rest alles prima.
5.00

Betaling is niet vriendelijk aan gegeven. Veel wijgeringen
1.00
Slecht

Fantastisch verpakt en geleverd

Hallo

ik heb zaterdag dat nestkastje ontvangen , maar helaas zat er een scheur.-gleuf in het dak.-boomschors , Hij is bijna door de scheur in boomschors , dus ben bang op lekkage , graag reactie op mijn email of je kan me bellen 0655810479

giel teeuw

Vogelhuisje.com antwoordt: 17-08-2017
Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad en een nieuwe nestkast is onderweg naar u toe. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.

Zeer snelle levering en zeer goed verpakt
5.00

Er was een schroef niet aanwezig.
Deze moest de paal met het huisje verbinden.
Deze behoeft niet nageleverd te worden

alles prima geregeld
5.00

Mijn ervaring met de klantenservice van Vogelhuisje.com is erg goed. Ik ben goed geïnformeerd over de producten en vriendelijk te woord gestaan. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bestelling

Snelle levering, product prima
5.00

als het goed is krijg ik nu mijn geld terug
3.67

er ging wat mis en als het goed is krijg ik mijn geld nu terug
3.67

Ik had een product verkeerd besteld. Ik heb het vogelhuisje retour gestuurd en een dag later had ik mijn aankoopbedrag weer terug. Keurig geregeld :)
5.00

Goed advies en snelle levering
5.00

Snel en goed verpakt geleverd.
5.00

Alles verliep zoals verwacht en zou moeten.
4.00

Leuke mokken, snel en netjes geleverd in bio-verpakking. Verder geen contact gehad.
4.33

De levering via dpd is niet goed verlopen. De levering was voor een bepaalde datum ingepland. Ik ontving daarvan een bevestiging. Ben er die dag de hele dag voor thuis gebleven, maar.... niets Dpd bleek de levering zonder overleg te hebben doorgeschoven naar de volgende werkdag.
3.67

Voor mij is Vogelhuisje de beste webshop als je iets goed voor je vogels wilt kopen

5.00

klein probleempje met levering. Goede communicatie, perfect opgelost.

Vogelhuisje.com klantbeoordeling

Vogelhuisje.com

Alles voor Tuinvogels

Vogelhuisje.com werd op 09-02-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Breng leven in je tuin - Maak van je tuin een thuis voor gevleugelde vrienden Met een paar veranderingen in je tuin kan je deze erg aantrekkelijk maken voor een bezoek van alle soorten vogels uit jouw regio. Vogelhuisjes, voedertafels, nestkastjes en vogelbaden zijn simpele voorbeelden die ervoor zorgen dat de vogels zich thuis voelen in je tuin. Of wat denk je van een Pindakaaspothouder wat een hoop Mezen en de Grote Bonte Spechten aantrekt. Bij Vogelhuisje.com vindt je leuke, aparte en trendy vogelhuisjes geschikt in elk soort tuin. Zelfs als je geen tuin hebt, is er een geschikt vogelhuisjes voor je balkon, zoals verschillende Raamvoederhuisjes.

Ruitersweg Oost, 3
5384 SN Heesch
info@hoezo-kado.nl
Vogelhuisje.com

Winkel-exploitant
Hoezo-Kado V.O.F.
Ruitersweg Oost, 3
5384 SN Heesch
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Vogelhuisje.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen