Certificaat voor Vogelhuisje.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 65 Trusted Shops beoordelingen sinds 16-12-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 65 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles verliep zoals verwacht en zou moeten.
4.00

Leuke mokken, snel en netjes geleverd in bio-verpakking. Verder geen contact gehad.
4.33

De levering via dpd is niet goed verlopen. De levering was voor een bepaalde datum ingepland. Ik ontving daarvan een bevestiging. Ben er die dag de hele dag voor thuis gebleven, maar.... niets Dpd bleek de levering zonder overleg te hebben doorgeschoven naar de volgende werkdag.
3.67

Voor mij is Vogelhuisje de beste webshop als je iets goed voor je vogels wilt kopen

5.00

klein probleempje met levering. Goede communicatie, perfect opgelost.
4.67

Alleen jammer dat er verzendkosten zijn en je geen bevestigingsmail krijgt, voor de rest heel goed
4.00

om een reele beoordeling over de producten is het nog wat vroeg, de reuze mezen bollen zijn me wel reeds bekend .die zijn naar mijn aanvoelen zéér
goed.

Goede informatie snelle levering
4.00

Mooi vogelhuisje. Ik had op de site niet gezien dat het van plastic is, maar dat maakt voor de vogels wellicht niet uit. Het geeft het een strakke uitstraling.
5.00

Snelle levering en correct verpakt.
5.00

Snel geleverd en goede kwaliteit
5.00

Correcte afhandeling van de bestelling. Niets op aan te merken.
5.00

Vrijdagochtend gebeld om te vragen of zaterdag in huis heb als ik gelijk bestel. Mij werd beloofd, als ik met Ideal betaalde, dat ze het pakket die middag nog zouden verzenden en dan waarschijnlijk zaterdag in huis zou hebben. Vrijdagmiddag verzendbevestiging gekregen. Bij bezorging op MAANdag blijkt dat Vogelhuisje bij DPD helemaal geen zaterdagbezorging heeft geregeld; alleen op werkdagen...
3.33
Redelijk

Producten snel en goed ontvangen. Cijfer 8.
4.00

Snelle levering en goede kwaliteit
5.00

Het vogelhuisje is leuk, maar helaas krijg ik de grote sticker er niet goed af, met zeep, alcohol nog niet goed gelukt, allemaal van die doffe vlekken die er niet meer afgaan, met Q10 stickerverwijderaar had t vast gelukt maar niet gedurfd omdat niet alle plastics er tegen bestand is :-(
2.67
Redelijk

vogelhuisje prachtig maar de 3 potten pinda kaas niet bijgeleverd wel betaald.

Vogelhuisje.com antwoordt: 20-04-2017
Beste C, Dank je voor je review. Ik heb hier gelijk je bestelling nagekeken, maar je hebt alleen de Premium Flutter Butter houder besteld en niet de set waar ook pindakaas bij zit. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com

Snelle levering, keurige behandeling

Alles perfekt afgelopen

Perfecte score
5.00

Ziet er goed uit ik hoop dat ze er inkomen want hun nesten van vorig jaar waren naar beneden gevallen.
4.00

goede kwaliteit en vlugge levering

Snelle service

Helemaal tevreden
5.00

Verspillende hoeveelheid verpakkingsmateriaal, zowel van het product als van de verzend-verpakking. mvg
5.00

Snel en volledig geleverd. Goed op de hoogte gehouden van levering. Vetstaven paar gebroken, maakt de vogels overigens niets uit. Score 8

Helemaal top...
5.00

Uitstekende service, prima kwaliteit van het vogelhuisje en het bestelde vogelvoeder was niet in voorraad maar kreeg een duurdere soort meegeleverd, waarvoor dank
5.00

Bestelling heel snel ontvangen.
5.00

Zeer tevreden over de dienstverlening en klantvriendelijkheid
4.00

Snelle levering, nestkastje is van prima kwaliteit en wacht inmiddels op de eerste
bewoners.

Perfect, zoals altijd

Nix mis mee
5.00

Heb nog steeds bestelling binnen gekregen hoe kan ik dan beoordeling doen vraag me nog af of ik de bestelling nog krijgt
1.00
Slecht

Vogelhuisje.com antwoordt: 06-03-2017
Beste, Wij hebben telefonisch contact gehad en het bleek dat u niet thuis was toen DPD aan de deur kwam. Na enige tijd is het pakket naar ons teruggestuurd. Wij hebben u een nieuwe Voederbol toegestuurd en hopen dat u er veel Vogelplezier aan beleeft. Met vriendelijke groet, Team Vogelhuisje.com

ik opende een pakje met de vogelvoer in een ijzeren frame en het dopje, heel klein viel eraf en was niet meer terug te vinden. kunt u me nog zo'n knopje toesturen?
4.00

Goede service en snel alleen jammer dat de bezorger het pakje ergens afleverde en mijn nummer had opgeschreven. Ik moest de buren af waar het pakketje was
4.00

Alles perfect verlopen, een aanrader

Super snelle levering ..

Vogelhuisje.com klantbeoordeling

Vogelhuisje.com

Alles voor Tuinvogels

Vogelhuisje.com werd op 09-02-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Breng leven in je tuin - Maak van je tuin een thuis voor gevleugelde vrienden Met een paar veranderingen in je tuin kan je deze erg aantrekkelijk maken voor een bezoek van alle soorten vogels uit jouw regio. Vogelhuisjes, voedertafels, nestkastjes en vogelbaden zijn simpele voorbeelden die ervoor zorgen dat de vogels zich thuis voelen in je tuin. Of wat denk je van een Pindakaaspothouder wat een hoop Mezen en de Grote Bonte Spechten aantrekt. Bij Vogelhuisje.com vindt je leuke, aparte en trendy vogelhuisjes geschikt in elk soort tuin. Zelfs als je geen tuin hebt, is er een geschikt vogelhuisjes voor je balkon, zoals verschillende Raamvoederhuisjes.

Ruitersweg Oost, 3
5384 SN Heesch
info@hoezo-kado.nl
Vogelhuisje.com

Winkel-exploitant
Hoezo-Kado V.O.F.
Ruitersweg Oost, 3
5384 SN Heesch
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Vogelhuisje.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen