innofique.com- Logo - Beoordelingen

innofique.com

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden82 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2023
innofique.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De lamp die ik heb gekocht is heel mooi qua design. De ventilator die op de lamp zit werkt ook heel goed en is super fijn door de verschillende standen. De hoeveelheid licht die de lamp afgaf was genoeg om iets te zien maar net te weinig om echt goed dingen te kunnen doen als schoonmaken of wat dan ook. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf en zij hebben mij fantastisch geholpen met een andere kap voor om de lamp heen. Dit hebben zij kosteloos voor mij gedaan en heb in het contact alleen maar klantvriendelijke reacties gehad. Ook was de levertijd heel erg snel dus dat is heel fijn. Kortom super bedrijf

18 jul 2023
Je bestelt een ventilator met een lamp daarin , sturen ze de lamp en de ventilator komt eind augustus . Kan je beter in een keer sturen wat moet je met een lamp het gaat om het geheel. Maar wel het hele bedrag betalen !!!

Beoordelingen voor innofique.com

10 feb 2024

Website biedt prima informatie.

Er werd geleverd wat gevraagd werd. Website informatie was voldoende om goede keuze te maken.
Mooi product. Prijs kwaliteit in orde. Levering is niet super snel.
4 feb 2024
Had verwacht dat het meer van staal was ipv plastics
De verpakking
10 feb 2024
18 jan 2024
21 sep 2023

Prima bedrijf en mooie lampen.

Heel netjes zoals je overal bericht over krijgt! Het was een pre-order, dus ik wist dat deze later zou komen, maar binnen een week was het binnen. Alles keurig verpakt, dat is super verpakking materiaal! Persoonlijk zou ik wat minder e-mails sturen, maar ik begrijp dat gezien de niet eerlijke slechte beoordeling van mensen die niet goed kunnen lezen, je je gaat indekken. Hoeft niet, jullie hebben mooie spullen en geven nette service.
Mooie lamp , verlichting is wel iets te zwak maar dat is geen hinder, verder voldoet hij prima en zijn we er blij mee

Zeer goede klachtenservice

Wat ik had besteld bleek niet helemaal te kloppen. De klantenservice heeft vanuit eigen initiatief contact met mij opgenomen om te overleggen of mijn bestelling wel klopte. Daarnaast kon ik meteen een tweede exemplaar bestellen wat de volgende dag al binnen was. De nabetaling werd keurig per mail verstuurd. Ik zou willen dat er meer bedrijven zo'n proactieve service zouden bieden. Top !
13 jul 2023

Tevreden klant

Wij hebben bij Innofique een tafellampje gekocht en we zijn er hartstikke blij mij. De bestelling plaatsen ging eenvoudig, de levering ging vlot, en het lampje vinden we hartstikke leuk. De kwaliteit is degelijk en het bijgeleverde lampje is niet te fel. Het is echt een uniek lampje wat perfect in ons interieur past.
27 jun 2023
Fantastisch design! Mooie lichtbron die goed te dimmen valt.. creëert een fijne warme sfeer.. ook de plafond lampen top! (Leuk dat je spijltjes als schaduw terugziet) Goed in elkaar te zetten, te bevestigen en schoon te houden!
28 jun 2023
Wat fijn om te horen Roos! Veel plezier van je lamp!
27 jun 2023

Goede service, mooi product!

Ik heb de Atomic plafondlamp 55cm DIY. Hij is mooi, stevig en gemakkelijk in elkaar te zetten. Wat een sfeer op onze slaapkamer met deze lamp. Blij mee! Ook de service heb ik als heel persoonlijk en prettig ervaren.
27 jun 2023
Dankjewel N. Heel fijn om te horen!

Uniek ontwerp..

Ik was al langere tijd op zoek naar een lamp in de vensterbank die ruim voor de raambekleding moest passen. Dit unieke ontwerp voldoet daar precies aan. Ik ben zeer tevreden!
28 jun 2023
Dankjewel Yvonne, leuk om te horen!

Lamp met ventilator

Hadden lamp besteld met ventilator besteld. Deze hebben we geretouneerd. Alles zeer goed geregeld. Complimenten! Bedrijf staat dicht bij zijn klanten en met veel inzet.
8 sep 2023
De service is echt geweldig. Bij levering werd zelfs gevraagd of de lamp even opgehangen moest worden. Ook de communicatie rondom mijn bestelling was heel fijn.
22 okt 2023
Het bestellen en het contact met de klantenservice was heel goed. Wat betreft de levering en het product, daarover Jan ik niets zeggen. Is nog niet aan de orde.
20 okt 2023

Helemaal top!

Duidelijke website, snelle helpdesk, goede communicatie, vriendelijk installatiepersoneel en helemaal blij met de lamp / ventilator combi!!