Lucardi Juwelier Zwolle

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

16 dec 2023
Ja prima overzichtelijke winkel. Goed helpende medewerksters. De mevrouw die mij hielp was ook zeer netjes en verzorgd om te zien . Ze hielp mij goed.
4 nov 2023

Snelle service, goede kwaliteit

We hebben voor ons pasgeboren nichtje een bestekset uitgezocht en deze laten graveren. Het was binnen een uurtje klaar en het zag er super mooi uit!
9 mei 2023
Super producten betaalbaar met leden voordeel. Eerst oma fan, nu kleindochter. Snelle service, in de winkel super vriendelijk personeel, compliment
3 okt 2023

Mooie winkel met aardig personeel

Super mooie winkel met heel erg aardig personeel. Het personeel helpt je super goed en ik super vriendelijk. Leuke winkel om je sieraden te kopen.
28 sep 2023

Prima

Ik werd heel goed geholpen, ze deed alles om mij zo goed mogelijk op mijn gemak te voelen ,met als gevolg dat ik een mooie ring heb gekocht

Verkoopster

De verkoopster had verstand van haar vak en heeft me goed geadviseerd. Ik was erg blij met de actie die liep op het moment van aankoop.
29 jun 2023

Verschil

Ondanks het verschil van mening over mijn ring.. ( beide verkoopsters hielden er een andere mening op na) ben ik toch goed geholpen.
10 nov 2023
Leuk inpakken! Zorgen dat er kado papier aanwezig is! Op de website staat dat je korting krijgt en in de winkel betaal je volle pond
12 okt 2023
We werden super vriendelijk geholpen! Sieraad is prachtig verpakt! Gingen met een zeer tevreden gevoel met het sieraad naar huis.
17 jun 2023
Super goed geholpen door een medewerker in Zwolle, ons meisje is heel blij met haar k3 regenboog ring en k3 regenboog ketting.😍😍
22 jul 2023

Top geholpen

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Ook was de oplossing die ik kreeg erg duidelijk en ik werd er heel goed bij geholpen

Geweldig 🥰

Super vriendelijk personeel, en goed geholpen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van een prachtige ketting.
27 jun 2023
Product was voorradig. Meer personeel zodat je niet te lang hoeft te wachten. Of altijd iemand aan de kassa.
7 okt 2023
Klantvriendelijk. Het personeel is behulpzaam. Zeer mooie nieuwe winkel. Snelle service en oplossingsgericht.
5 jul 2023
Aardige medewerkers, mooie sieraden en hele goede kwaliteit! Ook fijne ervaring met een helix laten zetten!
22 okt 2023

Geduld en vriendelijk

Goed geholpen, veel geduld met dochter om passend sieraadje uit te zoeken. Heel vriendelijke verkoopster.
Goeie sieraden! En goed bedrijf mooie winkel. Al m'n sieraden kom hier vandaan. Aanrader voor iedereen.
LK
Loes K.
Zwolle
15 okt 2023
Vandaag een dames horloge gekocht was te groot de dame heeft het mooi op maat gemaakt super geholpen
zo leuk geholpen, zo veel gezelligheid en humor. wij vonden het echt geweldig en komen zeker terug.
11 aug 2023
Ik ben netjes geholpen. Ik vind de winkel wat krapjes. Ziet er wel netjes en overzichtelijk uit.