Murale.nl

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

Uitmuntend
20 apr 2024
20 apr 2024
Hoi Elena, Dank voor deze mooie review. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op murale.nl
Wat een fantastisch product! Eenvoudig in elkaar te zetten, het doek is er super strak in te "wrijven" en superhandig "waterpas" op te hangen ! Minpuntje was de verpakking, de deksel van de doos was opengeknakt. Alles leek erin te zitten totdat ik het frame in elkaar wou gaan zetten en geen handleiding zag. Gelukkig dacht ik me te herinneren dat inde allereerste mail iets stond over montage. Inderdaad video met montage instructies.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Oscar, dank voor de mooie review en tips! Daar gaan we vanzelfsprekend zeker wat mee doen. Heel graag tot ziens op Murale.nl
We hebben ons prachtige kunstwerk net binnen. Als je het uit de doos haalt oogt het wat vreemd maar eenmaal in elkaar gezet is het werkelijk prachtig!!! Het doek spant zichzelf heel mooi op en is heel makkelijk te bevestigen. We zijn er helemaal gelukkig mee!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Michiel, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl

Hoe blij je iemand kan maken....!

Het gemak van het zelf installeren van de doeken; de snelheid van leveren; de uitstekende communicatie; de website; het assortiment en de kwaliteit van het uiteindelijke product. Alles is uitstekend en top geregeld!
Antwoord van Murale.nl
Hi Eric, Super ome horen, daar doen we het voor! heel graag tot ziens op Murale.nl
NJ
Nico j.
Stein (lb) niederlande

Jammer dat er een lijst beschadigd is…

Zeer tevreden met de mooie kunstwerken van Murale De service is top ,een beschadigde lijst werd na melding zonder probleem vervangen , ik kan Murale zeker aanbevelen .
Snelle vriendelijke service ook met het digitale voorbeeld om je een idee te geven hoe het er uit gaat zien. Wij zijn er heel blij mee!😃
Antwoord van Murale.nl
Hoi Edgar, Dank voor deze mooie review. Wat een topper is het geworden! Heel graag tot ziens op Murale.nl
Heel erbij blij met ons kunstwerk. Prachtig plekje in de gang gekregen. Fijne en sneller serivce. Ik zou Murale zeker aanraden
23 mrt 2024
Prachtig kunstwerk. De lijst was heel makkelijk te monteren. Ik ben heel blij mee met mijn nieuwe "uitzicht" op kantoor.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Martine, dank voor de mooie review. wat een plaatje! Heel graag tot ziens op Murale.nl
Meer dan tevreden met de prettige service en het prachtige Delft Blauwe stilleven. Een echte aanrader Murale
30 mrt 2024

geweldige schilderijen voor aan de muur

De zeer goede en mooie kwaliteit van het canvas en de eenvoudige montage van het frame en het doek.
Antwoord van Murale.nl
Hi Matty, dank voor je mooie review. Wat een toppers zijn het geworden! Heel graag tot ziens op Murale.nl
helemaal tevreden met onze aankoop. Ze doen wat ze beloven + uniek kunstwerk. Kortom blij
Antwoord van Murale.nl
Hi Micha, Super bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier ermee en heel graag tot ziens op Murale.nl

Super webshop!!

Mooie kwaliteit, snelle service, makkelijk te monteren en leuk assortiment!
Antwoord van Murale.nl
Hi Chantal, Super bedankt voor deze mooie review. We zien je uiteraard graag weer terug op Murale.nl
Ontzettend blij met mijn aankoop, Murale is een aanrader
23 mrt 2024

Prachtig schilderij

Goede website, snelle levering en prachtig product!
Antwoord van Murale.nl
Beste Miranda, hartelijk dank voor je mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
Wauw! Super blij met onze Murale. Wat een wow-factor
Superblij met mn doeken!!
Hoi Anja, Dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
In een woord; super