packlinq.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2016
packlinq.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Was op zoek naar kleine glazen stolpjes voor een hobbyproject en kwam op de Packlinq website uit. Voor de prijs waren mijn verwachtingen niet heel hoog maar was positief verrast door de kwaliteit. Heel snel in huis ook nog. In de toekomst zoek ik zeker eerst op deze website. Zelfde spullen als sommige duurdere hobbywinkels voor een lagere prijs.

jammergenoeg negatieve ervaring. Pakket moeten terugsturen omdat het foutief besteld was door mij. Dunne potloden in plaats van dikke. Ik wil deze echter nog steeds, dus was mijn vraag of er kon geruild worden. Ik kreeg op deze vraag geen antwoord, ik kon enkel retourneren. Dat gebeurde: sindsdien geen reactie meer, ook niet via de chat wanneer ik mijn retrour bekijk. Geen bevestiging van ontvangst van eerste pakket, geen terugbetaling, geen voorstel tot ruilen. Niets!

Beoordelingen voor packlinq.nl

15 mei 2023

Fijne ervaring

Alles is snel gegaan en goed verlopen. Ivm voorraad tekort is er gelijk contact opgenomen met ons en hebben ze spoedig een nazending kunnen doen van onze bestelling. Goede service! Bedankt. De producten waren ook in goede staat en netjes verpakt.
R v.
oostwold
31 okt 2023

fijne site

duidelijke site, groot assortiment, geeft duidelijk de levertijd aan, waardoor je je bestelling evt kan aanpassen als je het snel nodig hebt etc. klantenservice is ook altijd vlot als je vragen hebt.
20 aug 2023
Heel fijn, altijd netjes verpakt, snel geleverd en ook fijn persoonlijk contact toen er iets mis was gegaan met levering. Hadden het meteen opgelost.
5 mei 2023
Snelle reactie + actie op klacht: UPS mailde dat pakket bezorgd was op afhaalpunt (12km), pakket echter niet geleverd, later alsnog thuis bezorgd.
JL
Jean Pierre L.
Gent - België
26 nov 2023
Vrij vlotte levering en voorstel om een product die niet voorhanden was terug te betalen. Zodat de voorhanden producten konden leveren.
Goede, vriendelijke service. Precies t Product dat ik zocht. Wel ff wachten af en toe, maar ook kan de levering verrassend snel zijn.
Ruud V.
Utrecht

Prima kwaliteit!

Prima kwaliteit en het voldoet aan de verwachting. Alles goed geregeld ook. Minpuntje was de levertijd. 5 weken wachten is wat lang..
2 okt 2023

De bestelling is snel geleverd en vragen worden snel beantwoord.

De bestelling is snel geleverd en als je een vraag stelt over een artikel krijg je heel snel antwoord. Goede en betrouwbare service.
24 dec 2023
Jullie zouden de oude website aanpassen; dan is het ook niet nodig jullie telefonisch te bereiken en is de communicatie vlotter.
R v.
oostwold
17 okt 2023
duidelijke site, levertijd per product staat erbij vermeld, ook melding in winkelwagentje als iets meerdere weken duurt.
27 sep 2023
Goede producten. Moest iets langer wachten op t pakket dan ik verwacht had (paar dagen maar) maar blij met aankoop.
AV
Anita V.
Heerhugowaard
29 okt 2023
Duidelijke website, prettig om monsters aan te kunnen vragen en snelle levering Assortiment is heel groot
1 jun 2023

Niet op voorraad

Het duurde een aantal weken voor het geleverd kon worden. Goed op de hoogte gehouden en prima levering.
21 okt 2023

Makkelijke webshop

De keuze voor het product in de webshop was makkelijk en het product is van een uitstekende kwaliteit!
20 okt 2023
Ze komen afspraken na en alles werd netjes geleverd en zoals op de website aangegeven. Top kwaliteit.
17 jun 2023
Vriendelijk, klantgericht. Levering duurde iets langer omdat de artikelen niet op voorraad waren.
NK
Neelke K.
Nunspeet
22 nov 2023
Een hele snelle verzending, wat voor ons tijdens verkiezingscampagne belangrijk was.
21 jun 2023
Super vriendelijke personen en snelle en goed verpakte verzending. Een aanrader!!!
20 jul 2023
Toen de bestelling vertraging opliep, was er een oplossing, daar houd ik van!
24 jun 2023
Mooie producten. Goede info. En fijn contact! Betrouwbaar en professioneel.