Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2021
Zuss & Sap voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

We hadden te weinig soep volgens het meegeleverde schema . Zo en zo was iets warms erbij erg fijn dus had zelfs dan ook wat meer soep gehad?

Beoordelingen voor Zuss & Sap

Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel dat je ons wilde beoordelen!
13 apr 2024
Bedankt voor je leuke beoordeling! Liefs, Zuss&sap
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Henriette, heb je ons een mailtje gestuurd dat je tekort soepen in je pakket had gekregen? Anders hadden we het graag met je opgelost. Hopelijk is de driedaagse kuur voorderest wel goed bevallen en bedankt voor de tip!
21 apr 2024
Bestelling is niet bezorgd
22 apr 2024
Hoi Marieke, we hadden graag een nieuw pakket met verse sappen naar je verzonden maar je koos zelf voor terugbetaling. Dit heb je volgens mij direct ontvangen. Ontzettend jammer dat we ondanks dat we alles voor je hebben gedaan waar je om vroeg toch 1 ster van je hebben gekregen. Hopelijk voel je je een beetje beter door het van je af te schrijven in deze beoordeling. Liefs Joselien Team Zuss & Sap

Lekker sapjes, ik heb veel meer energie!

Ik ben begonnen met een pakket voor de 3 daagse sap kuur en ben nu gegaan voor een abonnement voor 60 sapjes elke 4 weken. Ik vind alle sapjes prima smaken, tuurlijk heb je altijd persoonlijk voorkeur voor de een of ander haha. Maar er zit er geen enkele bij niet goed smaakt. Verder merk ik veel meer energie! De sapjes zien er leuk en vrolijk uit, je krijgt duidelijke informatie erbij en duidelijke communicatie over de levering.
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Magda wat leuk om je ervaring te lezen en super tof dat je het wilt delen. Weet je dat je altijd je voorkeur aan kunt geven? Dus als je de smaken in je pakket aan wilt passen kun je gewoon een mailtje sturen naar goedbezig@zussensap.nl Liefs Joselien
II
Snelle levering ! Heerlijke eerlijke producten. Hele fijne communicatie. Goede service
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen! Bedankt voor je leuke beoordeling. Liefs, Zuss&Sap.

Heerlijke sapjes, uitstekende service!

Heerlijke sapjes en een uitstekende service van de dames.
Dat is leuk om te horen! Dankjewel! Liefs Zuss & Sap
Lekkere sapjes, kuur was goed vol te houden.
Fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling! Liefs, Zuss&Sap
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt zeg, voor je fantastische beoordeling!!
Antwoord van Zuss & Sap
Dankjewel voor je 5-sterren beoordeling Linda!!
17 feb 2024
Lekkere sapjes en ideaal omdat het ingevroren is. Zo blijft het vers en kan ik elke keer een flesje uit de vriezer halen.
Antwoord van Zuss & Sap
Fijn om te horen en bedankt voor je leuke beoordeling! Liefs, Zuss&Sap
Ik heb geen hongergevoel tijdens de balansdag. Dat is wat me opviel. En dat vind ik top. Ik heb geen verbeterpunten!
Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling :) Liefs, Zuss&Sap
Duidelijke mails over de verzendingen. Goed verpakt dus
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Marijke, dank je wel voor de 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee.
3 mrt 2024
Dank je wel voor de 5 sterren! Daar zijn we onwijs blij mee!
3 mrt 2024
Dank je wel dat je ons hebt beoordeeld met 5 sterren! Liefs team Zuss & Sap
Antwoord van Zuss & Sap
Leuk om je beoordeling te ontvangen. Dankjewel!
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je leuke beoordeling!
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je leuke beoordeling.
24 feb 2024
De sappen komen ontdooid aan en ik heb daar melding van gemaakt en dan komt het erop neer dat ze er niks aan kunnen doen.
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Anneke, wat jammer dat je onze service als niet fijn hebt ervaren.

Super snel en vriendelijk

Super snelle service en vriendelijke klantenservice. Sommige sapjes vond ik net zo gezond smaken als dat ze ruiken, maar door de meeste ben ik aangenaam verrast. Tip: wat verhelderende info op de website toevoegen, zoals 'hoe werkt het abonnement' en wat bezorgen in de buurt van Medemblik is.
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je leuke beoordeling en je goede tip!