Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2021
Zuss & Sap voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

We hadden te weinig soep volgens het meegeleverde schema . Zo en zo was iets warms erbij erg fijn dus had zelfs dan ook wat meer soep gehad?

Beoordelingen voor Zuss & Sap

Heb de drie daagse sapkuur gedaan..

Heb de drie daagse sapkuur gedaan, is prima bevallen. Eerste dag wat honger en moest wennen aan de sappen. Maar drie dagen later voel ik me super! 2,5 kilo lichter, buik niet meer opgezwollen en veel energie. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Zuss & Sap
Fijn dat het zo goed gegaan is Laura en bedankt voor het delen. Liefs ons
Na het stellen van een vraag via de mail had ik al met een paar minuten persoonlijk antwoord. Zo snel heb ik een klantenservice nog nooit meegemaakt.
20 jan 2024
Wat ontzettend leuk dat je hierover een review hebt geplaatst. Dank je wel en fijn weekend gewenst! Liefs
13 jan 2024
Sapjes zijn lekker! Veel informatie over je plan! Tips and tricks! Snelle levering!
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen! Bedankt voor je leuke beoordeling. Liefs team Zuss&Sap.
21 jan 2024
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je beoordeling :)
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je beoordeling.
Bedankt voor je beoordeling
Ik vind de sapjes echt van goede kwaliteit maar het is echt te duur😔
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Debbie, kom gezellig bij ons werken, dan drink je ze op werkdagen gratis. We kunnen nog wel iemand gebruiken die enthousiast is over de sappen 😊
ES
Esther S.
Dordrecht
14 aug 2023
15 aug 2023
Hi Esther, Bedankt voor je feedback! Fijn dat de kuur goed was vol te houden en dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden.
18 jun 2023
Handig en lekker. Ik ben door een auto-immuun ziekte minder energiek en vatbaar voor virussen. Met de sapjes nu sinds een jaar gaat het duidelijk beter. Soms wordt ik nog wel ziek maar ben ik sneller weer beter en minder ziek. Vooral de sapjes met gember zijn favoriet.
Antwoord van Zuss & Sap
Wat ontzettend fijn om te horen. Heel blij dat het duidelijk beter gaat. En fijn dat de sappen hierin bijdragen. Bedankt voor het delen van je verhaal. Liefs ons
PB
Patrick B.
Nibbixwoud
20 jun 2023
Lekkere sapjes goed verpakt Ik ben heel slecht te spreken over de vervoerder / bezorging Het is bij de buren bezorgd Ik was thuis heb er speciaal op gewacht De buren gingen al naar bed was al 22:30. De sapjes zijn bevroren dus dat was niet Handig
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. En goed dat je met ons deelt dat je niet tevreden bent over de bezorging, dan kunnen we er iets mee.
Dat je niet echt het honger gevoel tijdens de reset van 3 dagen. Persoonlijk tintje is geen bleekselderij gebruiken ondanks de 2 of 3% dat er in zit dat voert dat een sterke smaak wat ik niet lekker vind
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je feedback Stefan. We nemen het weer mee. En je beoordeling van 5 sterren helpt ons enorm. Dank je wel hiervoor!
Veel variaties en keuzes. Eerlijk product en super goede service. Over het verbeteren?? De dames zijn altijd bereikbaar of bellen je snel terug. Omdat t best prijzig is ga ik graag op aanbiedingen in.
20 jun 2023
Hoi Nadia, Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent. We zijn ook heel blij met jou als klant. Liefs ons.
31 mei 2023
Heerlijke sappen Fijne combinaties Fijne uitleg en begeleiding Heerlijk puur en toch zoetig van smaak! Gezond gevoel en goed de dag door te komen met Zuss en sap zonder om te vallen vd honger!
1 jun 2023
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen en zo'n fijne reactie hebt achter gelaten :)
20 aug 2023

Zeer tevreden

Sapjes kwamen bevroren aan, ideaal omdat je ze dan in vriezer langer kan bewaren. Sapjes zijn fijn geprijsd en smaakvol. Duidelijke Website, tussendoor emailtjes over levering e.d.
21 aug 2023
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Blij om te lezen dat je tevreden bent!
Lekkere sapjes en super snelle service. De sapjes helpen mij enorm om de rest van de dag ook gezonde keuzes te maken.
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen Susan. En heel erg bedankt voor je beoordeling. Daar zijn we heel blij mee!
15 nov 2023
Altijd vers en echt heel erg lekker. Zoveel meer energie en me huid ziet er gelijk zoveel frisser en beter uit
16 nov 2023
Leuk om jouw beoordeling te lezen, dankjewel!
15 nov 2023
Heerlijke sapjes en mijn Ijzergehalte is van 7,4 naar 8,5 gegaan .Ik voel me beter. Geen verbeterpuntjes
16 nov 2023
Wat goed om te horen! Leuk dat je ons hebt beoordeeld. Dankjewel!
De bestelling werd snel en goed afgeleverd. Ik ben blij met de sapjes. Ze zijn goed voor mijn gezondheid.
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen, geniet van je sappen!
15 sep 2023
Het zijn gewoon 2 toppertjes die 2 zussen ☺️ Gewoon goed zoals ze zijn en leveren heerlijke producten 😋
16 sep 2023
Nou wat ontzettend lief! Dank je wel voor de mooie beoordeling en dat je het wilde delen!
Super fijne en lekkere sapjes, goed vol yə houden. Alleen in glazen flesjes had ik nog fijner gevonden.
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en je tip. Liefs ons.