dekammieshop.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 aug 2021
dekammieshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Een tijdje terug heb ik de kammieshop gemaild met de vraag of ze sneller en beter kunnen leveren naar Duitsland. Dit omdat ik bij andere shops zeer slechte ervaringen had. De kammieshop heeft niet gelogen want deze shop is ECHT beter. Snelle levering, en (tot nu toe) altijd geleverd op de aangegeven datum, goede kwaliteit voedseldieren, netjes verpakt en goede prijzen. Eerlijk is eerlijk, wij als consument klagen meteen als er iets niet goed gaat, maar ik geef hier nu aan dat de kammieshop gewoon echt goed is. Als deze kwaliteit van producten en levering zo blijft dan ga ik absoluut niet naar een andere shop zoeken. Wel wil ik hierbij de kammieshop aanraden om bij de koeriersdienst: Hermes te blijven. En zeker niet overstappen naar bijvoorbeeld: DHL of DPD. De koeriersdienst speelt natuurlijk ook een belangrijke rol bij het leveren. Hier kunt u zonder twijfel bestellen.

Ik heb nog niks binnen en Ik heb nog geen bezorg datum gekregen en of geen melden dat de spullen niet op voorraad zijn. Dus voor mij is het niet duidelijk of het al onderweg is of de spullen moeten nog binnen komen omdat ze niet op voorraad waren.

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

24 mrt 2024
23 mrt 2024
17 mrt 2024

Verzending

Netjes verpakt , verzending duurde alleen wat langer dan gehoopt.
Antwoord van dekammieshop.nl
bedankt voor uw review. wij hebben ons best gedaan en uw bestelling dezelfde dag verstuurd als u besteld heeft. Ik zie alleen dat u een wijziging heeft gedaan bij de PostNL, hierdoor is de levering vertraagd helaas. Helaas hebben wij geen invloed op PostNL.
10 feb 2024

Leopars Gecko Food Order

I am ordering crickets and worms for my leopard gecko and they always deliver within a few days, a lot of insects in box, big and juicy lasts me for at least 2 months. Amazing and fast service and very happy with products. Loads of options for hides, decorations and other reptile accessories. Favourite online shop!
Ik heb hem nog niet aan gesloten omdat ik op mijn gemak m'n bak in wil richten er zitten wel krassen op het product misschien kunnen we wat regelen met de prijs

Heel fijn en snel besteld

De verzending is heel snel en ik krijg ook meteen een track en trace code. De website is heel overzichtelijk en het bestellen is heel makkelijk

Gewoon super

Vriendelijk geholpen, snel en goed contact. Afhalen ging ook vlot. Zeer prettige mensen met hart voor de dieren.

Super website

Erg overzichtelijke website, goed aanbod met top producten, en daarbij ook nog snelle levering.
Altijd fijn dat ze hebben wat je zoekt. Alles wordt altijd zorgvuldig en snel verzonden.

Goede service

Altijd snel verstuurd, goed verpakt en tegen de beste prijzen voor terrariaproducten
Verzending is snel evenals de service en het assortiment!!
Denken mee in bijzondere situatie's
18 feb 2024
Snelle levering, netjes bezorgd
18 feb 2024

Top

Snel, compleet en goed verpakt.
4 feb 2024
Snelle goede levering