SNIPESBeoordelingen

: 1.473GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Snipes Nederland B.V.
Van Liemptstraat 10
5145 RB Waalwijk
Nederland

Beoordelingen voor SNIPES

4.25/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

379 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

62 %
22 %
5 %
3 %
8 %
1.473 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over SNIPES

Sorteren Meest recente eerst 
1 dag geleden
Vind Snipes altijd een top winkel maar nu was de service zeer matig, had het 26 maart besteld en kreeg het pas 4 april binnen, daarbij hebben ze 2 mails die ik heb gestuurd mbt de bestelling (waarvan een niet over de bezorging duur ging) niet beantwoord.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 dag geleden
Door overmacht een gestresst kind thuis die op te krappe schoenen moest lopen. Nu binnen en alles vergeten
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 dag geleden
Super !!
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Nog geen producten ontvangen.. allicht door Corona virus dat alles langer duurt.
 
 Geverifieerde beoordeling|
Nog niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Niks gehoord en bestelling niet binnen. Niet gereageerd op mijn email naar de klantenservice. PostNL zegt het pakket nog niet ontvangen te hebben.
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Helaas was de trui te klein. Verder heel tevreden.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
ik heb nog steeds niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Mijn bestelling nog niet eens binnen bij postnl! Kan mij bestelling ook niet meer annuleren! Antwoord van SNIPES: "Je bestelling staat klaar om verzonden te worden, maar PostNL heeft onvoldoende capaciteit om in deze periode van extreme piekdrukte alles op tijd op te halen. We begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze excuses aan voor de vertraging!"
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
22 Maart een bestelling geplaatst. Alle respect voor een iets langere levertijd maar ook nergens wordt reactie op gegeven als je mailt of chat. Mijn pakketje is nogsteeds niet bij PostNL en heb ik niet het idee dat dat komende dagen wel gaat gebeuren. Vind het wel heel erg lang. Mogen jullie best voor het bestellen al melding van maken.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Nog steeds niets ontvangen dus geen enkele ster waard!
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
3 dagen geleden
We begrijpen je frustratie en bieden onze excuses aan voor de vertraging. Helaas is er onvoldoende capaciteit bij onze vervoerder om alle bestellingen op tijd op te halen. Je kunt er uiteraard wel op vertrouwen dat we alsnog gaan leveren, maar wel later dan beloofd.
4 dagen geleden
Heb nig steeds niks binnen na 1 week
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
3 dagen geleden
Je bestelling staat klaar om verzonden te worden, maar in verband met capaciteitsproblemen bij onze vervoerder lukt het niet om op tijd te leveren. Onze excuses voor het ongemak!
4 dagen geleden
Ik wacht al langer dan een week op mijn pakketen en ik ontvang niks ook niet wanneer het komt en me moeder hetzelfde niks ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
3 dagen geleden
Duurt inderdaad erg lang! Je bestelling staat klaar om verzonden te worden, maar in verband met capaciteitsproblemen bij onze vervoerder lukt het niet om op tijd te leveren. Onze excuses voor het ongemak, we snappen dat dit heel vervelend is.
Zit nog te wachten op me schoenen . Dus leuk dat je om een review vraagt
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
3 dagen geleden
Heel vervelend inderdaad dat je bestelling nog niet is geleverd. De zending staat klaar om verzonden te worden, maar door capaciteitsproblemen bij onze vervoerder duurt het helaas een stuk langer dan gebruikelijk voordat deze wordt opgehaald. Onze excuses voor het ongemak!
4 dagen geleden
Goed
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Heb nogsteeds mijn bestelling niet binnen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
4 dagen geleden
We begrijpen de teleurstelling; het duurt inderdaad erg lang voordat je order wordt geleverd. Onze excuses hiervoor. We zien dat je bestelling gepland staat om vandaag - tussen 13.15 en 15.45 - bezorgd te worden.
4 dagen geleden
De levering duurt erg lang. Vorige week maandag besteld en nu nog steeds niet binnen!! Erg jammer.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van SNIPES
4 dagen geleden
We begrijpen de teleurstelling en bieden onze excuses aan voor de vertraging. Op dit moment lukt het ons niet om de leverbelofte te halen in verband met maatregelen rondrom het coronavirus. Deze beïnvloeden de capaciteit van ons magazijn en die van onze vervoerder. We raden je aan om de Track & Trace goed in de gaten te houden, je bestelling komt uiteraard alsnog jouw kant op.
4 dagen geleden
Zeer snelle levering...super coole schoenen
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Zelf met drukte in deze corona crises lukt het snipes op alle fronten een dikke tien te scoren! Bedankt voor jullie inzet in deze verwarrende tijden!
 
 Geverifieerde beoordeling|