stepsonline.nl

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2023
stepsonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jul 2023
Ik had een step besteld waarvan bleek dat deze niet meer leverbaar was. Stepsonline heeft zonder extra kosten een duurder alternatief aangeboden. Hierdoor hebben ze een dankbare klant behouden en kan ik stepsonline zeker aanbevelen voor het aanschaffen van een step.

12 jul 2023
Er zit geen handleiding bij in het Nederlands. Er is een algemene handleiding in het Engels, en nog een paar andere talen, maar die is zo onduidelijk, niet precies, en ronduit onbegrijpelijk. Schandalig!

Beoordelingen voor stepsonline.nl

5 jul 2023

Superieure service

4 jul 2023

Directe persoonlijke service.

Er ging wat mis bij de pakketbezorger waardoor het pakket een paar dagen zoek was. Het serviceteam dook hier meteen op, verstuurde een vervangend pakket, en binnen 1 dag was het vervangende pakket al aangekomen.
28 jun 2023
Gewoon goed! Het pakket was in de originele doos, geïnspecteerd en daarna netjes hersloten en gewrapt. Snel geleverd, dus tevreden. Jaren geleden al een step besteld bij dit bedrijf en nu net zo goed.
16 sep 2023

Mooi product, alerte bediening en juiste levering. Top!

Mooi product en de winkel heeft goed naar verzoek/ opmerking gekeken. Een goede koerier opdracht gegeven die ons goed op de hoogte hield van voortgang. Keurig!
21 jun 2023

De step is snel en heel aangekomen en het is ook fijn dat je bij de koerier ook een andere dag kan kiezen die voor mij uitkwam.
8 nov 2023
vriendelijke snelle service, ook via app chats en betrouwbare indruk.
Goede communicatie Snelle levering Heel tevreden over de service
3 aug 2023
Snelle en keurige levering!
Nice!
22 nov 2023