FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

30 mrt 2024
Vrij eenvoudig een vervangend onderdeel (deurschakelaar) voor onze vaatwasser kunnen vinden. Keuze uit het originele ondedeel of een aanzienlijk goedkoper alternatief gekozen voor het alternatief. Snel bezorgd en na montage werkt de vaatwasser weer als een zonnetje.
Is prima verlopen, alleen jammer dat het pakketje in tweeën is verzonden. Er is niets vermeld waarom daarom was ik in de veronderstelling dat het andere artikel vergeten was. Bellen kan niet dus mailtje verzonden daar werd gelukkig op geantwoord. Dus daarom geen 5*

Niet helemaal de correcte lamp.

Niet helemaal de correcte lamp: de lamp die gestuurd is, was 20W terwijl origineel 40W er in zou moeten zitten. Gelukkig paste de geleverde lamp en wij vinden dit voldoende licht. Op de originele lamp van de Samsung 800W M746 staat: SSC RU Srilanka 230V 40W T170.
31 mrt 2024
levering in 2 delen. Eerste deel perfect. Tweede deel was de doos kapot en doorweekt. Levering geweigerd. Fixparts mailde daarna keurig wat we wensten; geld terug of een nieuwe deellevering. Nog niet ontvangen maar ga ervan uit dat het goed komt. Goede service!
30 mrt 2024
Deurrubber besteld voor diepvries. Helaas zat de bijbehorende tape niet bij de levering. Direct gemaild en de volgende dag de tape in huis. Top! Direct aan de slag gegaan en alles zit op de juiste plek en de diepvries sluit weer als vanouds. Nog topper!
30 mrt 2024

Eerste ervaring heel goed. Nieuwe bestelling staat klaar.

De alternatieve producten die jullie weergeven (smeg koelkast) zijn inderdaad passend en hebben me geld bespaard. Heel fijn! Producten waren allemaal binnen een paar dagen thuis bezorgd. Ik heb niets retour hoeven sturen, erg blij dat alles goed paste.
Aan U geef ik geen 10 Maar aan DHL dat is niet best Ik word per app door de bezorger ik ben er over een kwartier nog geen 10 minuten krijg ik weer een app pakket is bij de buren En dat gebeurt regelmatig want ik bestel heel veel via internet 👌

Versleten lagers van de trommel van…

Ivm versleten lagers van de trommel van onze wasmachine heb ik een Kuip / Trommel besteld. Levering zou zijn tussen 1 - 3 werkdagen en werd na 3 dagen geleverd ( moest uit Duitsland komen ). Top geregeld en wasmachine werkt weer als vanouds.
Ijsblokjesmachine lg 11 jaar oud en naar wat onderzoek erachtergekomen wat er kapot was, bij fixpart kunnen bestellen onderdeel volgende dag in huis paste precies en nu kunnen we van de zomer weer genieten van onze ijskoffie top hoor fixpart
Onderdeel makkelijk gevonden en de volgende dag al geleverd. Wel in een veel te grote doos terwijl het stukje flatcable makkelijk in een bubbeltjes envelop had gepast. Kunnen de hoge standaard verzendkosten ook wat redelijker worden!
Ik heb een bestelling gedaan. Er werd aangegeven vandaag bestellen morgen in huis. Nu is het een week geleden en nogsteeds is mijn bestelling niet binnen. Dat js wel wat minder. Ik wi graag weten wanneer mijn bestelling binnen komt.

Nieuwe koolborstels voor de wasmachine

Was op zoek naar nieuwe koolborstels voor de wasmachine. Op de betreffende pagina werd ook een passend alternatief (voor een lagere prijs) getoond. En die laat de wasmachine nu weer als een zonnetje draaien. Mooi op tijd geleverd.
31 mrt 2024
Zelf kon ik het onderdeel niet vinden, want de keuze is reuze. Via de mogelijkheid om per e-mail te kunnen informeren kreeg ik vriendelijke en (omdat ik niet de meest snuggere ben) geduldige hulp en ontving het gewenste onderdeel.
Heel snelle levering zonder fratsen. Wel is de prijs van het artikel dat ik een aantal jaar geleden kocht en nu weer nodig had bijna om 40% gestegen. Maar... daar kan FixPart zelf volgens mij weinig aan veranderen...🤷‍♀️
Bij de bestelling was een leverdatum van 1 dag aangegeven. Na 1, 5 week hebben we zelf gemaild over de status van de bestelling. Deze werd toen meteen de volgende dag geleverd. Maar er was geen communicatie vanuit Fixpart.
7 apr 2024

Precies wat ik nodig had!

Heel fijn dat ik direct kreeg wat ik zocht (extra rek voor in de oven). Er was weinig informatie nodig, om precies het product in handen te krijgen wat ik nodig had. Verzending en bezorging super snel. Heel chill.
7 apr 2024
Tijdens de verhuizing kabel kwijtgeraakt van mijn Bosch draadloze stofzuiger en kon dus niet stofzuigen. De dag na bestellen was de kabel al onderweg! Geweldig service en ik heb niet lang in de puin hoeven zitten.
Slechte communicatie over de vertraagde levering tgv niet beschikbaar artikel. Volgens de site was het op voorraad en binnen 48 uur leverbaar. Ik moest uiteindelijk > 3 weken wachten en zelf de status navragen
Makkelijk om te bestellen. Kwam aan in de gegeven tijd. Juiste product. Wel jammer dat ik niet het aparte onderdeel kon bestellen wat ik wilde maar begrijp ook wel dat niet alles helemaal los wordt bezorgd.
Echt top !!! Ik heb een foto gemaakt van een onderdeel via de chat aangevraagd en ik kreeg binnen No time reactie en ze hebben ook gelijk het juiste onderdeel verstuurd. Ik kreeg dit ook heel snel geleverd.