durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.69/5.00

2.933 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Prima webshop goede producten en snelle levering.
gemakkelijk te bestellen, goede uitleg hoe eventueel retour gezonden kan worden. Super service!
Prima service
Snelle levering!
Snelle levering via internet. De schoenen waren helaas te groot, naar de winkel gegaan. Hier hadden ze mijn maat niet op voorraad maar bestelde deze voor mij en lieten ze thuis afleveren. Top service!
Voor mij een prima ervaring, helaas was de maat niet goed voor mij. De afhandeling was heel correct. Met vriendelijke groet
Bestelling snel geleverd,goede korting voor mooie schoenen
Mijn bestelling werd keurig en vlot bezorgd. Schoenen zagen er precies zo uit als op de foto's. Ben er blij mee.
Ik had de betreffende bestelling eerst in de winkel gepast en daarna bij u besteld i.v.m. met ontvangen code. Dat alles verliep prima.
Top
zeer snelle levering, goede prijs
alles goed verlopen
Webshop werkt niet goed, bestelling kwam na 4 keer nog niet door. Uiteindelijk het product ergens anders besteld.
 Antwoord van durlinger.com
Beste. Vervelend dat de website niet werkte. Wij gaan per e-mail even contact opnemen om te kijken waar het probleem zat. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
Mijn bestelling was snel geleverd. Laarzen van ShoeColate zitten heerlijk en La Strada schoenen kende ik al. Achteraf betaald, super makkelijk en perfecte service!
Zeer tevreden , pakketje moeten ruilen en alles goed verlopen . Iemand aan de telefoon gehad om te informeren naar de retourzending deze persoon was ZEER VRIENDELIJK en heeft mij voldoende informatie gegeven . Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar !!!
Service was supergoed maar het bestelde artikel was niet wat ik had verwacht...helaas.
Snelle levering!
Geen mening
Perfecte reef slippers ontvangen voor een hele goede prijs!